S
Staafen
Guest
Igår var det Speedy och idag Seamaster Calypso från 1981.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar! Den var strålande! Och årsklocka och allt…Igår var det Speedy och idag Seamaster Calypso från 1981.
Ja visst är den cool? Den tillverkades endast detta underbara år.Jäklar! Den var strålande! Och årsklocka och allt…
Ja nu satte du helt klart griller i huvudet här! Blir till att forska vidare, men kom den på länk också?Ja visst är den cool? Den tillverkades endast detta underbara år.
Yes den såldes på länk med men är om jag förstått det rätt väldigt svår att få tag på i svart, både med och utan länk. Finns en eller två på Omegas museum iaf.Ja nu satte du helt klart griller i huvudet här! Blir till att forska vidare, men kom den på länk också?
Dagens Omega
Kan va favorit-Omegan!Igår var det Speedy och idag Seamaster Calypso från 1981.
Klart typiskt! Men då vet du vart du vänder dig om du får för dig någotYes den såldes på länk med men är om jag förstått det rätt väldigt svår att få tag på i svart, både med och utan länk. Finns en eller två på Omegas museum iaf.
Vintage Uhren: Seamaster 120 (Calypso) SR 396.0929 | OMEGA DE®
Entdecken Sie die Vintage OMEGA® Kulturh Seamaster 120 (Calypso) SR 396.0929,die im Jahre 1981 hergestellt wurde!www.omegawatches.com
Fantastiskt tjusig - Men lädret - Lite väl lamt?Snyggt nysläpp av CK 859
Ja håller med, det är lite tråkigt.Fantastiskt tjusig - Men lädret - Lite väl lamt?
Länk eller läder? Går köpa nytt lås oavsett, kolla med AD alt internet.Hej! För 5 månader sedan köpte jag en Omega Seamaster från 2004. Har använt den varje dag sedan dess och nu har spännet get upp helt! Måste byta hela spännet och undrar om det går att göra själv eller om jag ska lämna in den? Samt vad ett rimligt pris skulle vara?
Prova innan köp och kan säga att den blir en mindre upplevelse på gunmi.Hmmmm har börjat sukta som satan efter den nya gröna smp’n- men har smala handleder. Någon med smala vrister som har erfarenhet av moderna smp 300?
Nice- gummi var planen ändå. Synd att den gröna inte finns i butik ännu bara...Prova innan köp och kan säga att den blir en mindre upplevelse på gunmi.
På jakt efter en Aqua Terra, någon som vill bli av med en, helst fullset
Den där ser inte helt reko ut. Men behövs bättre bilder på verket för att avgöra. Något med den stötsäkringen är off.Tjena. Är egentligen ingen omega kille men har fastnat ett del för denna och herren vill sälja den till mig. Får dock skumma vibbar om den är äkta eller inte. Har ingen spec koll på Omega vad säger ni i tråden som är experter?
Får eventuellt ner klockan nästa vecka så då kommer fler bilderDen där ser inte helt reko ut. Men behövs bättre bilder på verket för att avgöra. Något med den stötsäkringen är off.
Får också skumma vibbar men vill se fler och framförallt bättre bilder.Får eventuellt ner klockan nästa vecka så då kommer fler bilder