Javahaxxor
Basic
Vilket gör att man kan prova lite annatGrattis till en grym klocka
Tycker den sitter bra! Om det får det att kännas lite bättre så är länken 20mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket gör att man kan prova lite annatGrattis till en grym klocka
Tycker den sitter bra! Om det får det att kännas lite bättre så är länken 20mm
Ja varför inteVilket gör att man kan prova lite annat
Inte så värst kanske . Omega länken är riktigt nice. Hade önskat spännet var lite kortare men annars är det fan kung.det är coolt men jämfört med omega-länken, så är det långt ifrån lika premium, kanske inte så jävla konstigt
Jag antar att det är rätt vanligt men varför sover du med den på?Så här ser min klocka ut efter 16 månaders konstant användning. (Har den på mig även när jag sover.) En hel del när man tittar närmare men inget som stör mig ännu. Men det är förstås en smaksak och mina repor är trots allt mina...
Trevligt att bli besvarad med en motfråga. Obekvämt - är mitt svar på din frågaVarför inte?
3450 kr.Blev bra. Vad fick du betala för bandet?
Det var den här som fick mig att börja titta på Omega.Får lov att dubbelposta, så trevlig mid sizen är!
Jag tycker om känslanTrevligt att bli besvarad med en motfråga. Obekvämt - är mitt svar på din fråga
OMG, för ett gummiband3450 kr.
Den är så bra! Perfekt sport ur. Liten nog att inte vara i vägen och bör klara av det mesta. Fått lämnat in den för lite omsorg och trycktest nu så den är redo för sommarenDet var den här som fick mig att börja titta på Omega.
Ja den på utsidan kan man repa, har ngn lite repa i både min AT o SMPc.Ni som har omega med AR på båda sidor; har ni märkt av repor i behandlingen?
Jag är van att ha den på mig, det känns konstigt att inte ha den på mig. Och så går den bra så, +0,6 sek per dygn.Jag antar att det är rätt vanligt men varför sover du med den på?
Jag har haft ett gäng med moderna Omegor.Ni som har omega med AR på båda sidor; har ni märkt av repor i behandlingen?
Det är lite dyrt. Samtidigt köpte jag ett RubberB till min GMT som jag typ inte använder alls. Det är något särskilt när det är original.OMG, för ett gummiband
Det är lite dyrt. Samtidigt köpte jag ett RubberB till min GMT som jag typ inte använder alls. Det är något särskilt när det är original.
Najs, vart kan man köpa det med viklås?Jag köpte ett förra veckan för samma pris. Som du säger så är det nåt med att det är original. Jag var sugen på den nya varianten med viklås tills jag såg priset... 7K listar det