Nån som har sett eller klämt på nya PO Ultra Deep? Nyfiken på hur den ser ut/ känns, finns den hos AD än?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow 9st, det var inte dåligtHar köpt några Omega Seamaster Nekton Artnr: 210.30.42.20.01.002 för att fira ett bra år med mina buisness partner och kompisar. Köpt i Schweiz direkt från fabriken. Tänkte visa här för den är en ovanligt model som man ser inte ofta.
Var lämnar jag in en ansökan?Har köpt några Omega Seamaster Nekton Artnr: 210.30.42.20.01.002 för att fira ett bra år med mina buisness partner och kompisar. Köpt i Schweiz direkt från fabriken. Tänkte visa här för den är en ovanligt model som man ser inte ofta.
Respekt!Har köpt några Omega Seamaster Nekton Artnr: 210.30.42.20.01.002 för att fira ett bra år med mina buisness partner och kompisar. Köpt i Schweiz direkt från fabriken. Tänkte visa här för den är en ovanligt model som man ser inte ofta.
Wow ! Ja, det där är en modell jag gärna skulle ha.Har köpt några Omega Seamaster Nekton Artnr: 210.30.42.20.01.002 för att fira ett bra år med mina buisness partner och kompisar. Köpt i Schweiz direkt från fabriken. Tänkte visa här för den är en ovanligt model som man ser inte ofta.
Ser så bra ut i solen
Hojta till om ni söker en tionde business partner / kompisHar köpt några Omega Seamaster Nekton Artnr: 210.30.42.20.01.002 för att fira ett bra år med mina buisness partner och kompisar. Köpt i Schweiz direkt från fabriken. Tänkte visa här för den är en ovanligt model som man ser inte ofta.
Har köpt några Omega Seamaster Nekton Artnr: 210.30.42.20.01.002 för att fira ett bra år med mina buisness partner och kompisar. Köpt i Schweiz direkt från fabriken. Tänkte visa här för den är en ovanligt model som man ser inte ofta.
Ja nästan, men nekton är titan och inte stål. Dom ser ju likadant ut.Coolt, känns som en homage till 2532.80?
Klockan är stål. Bezeln i titan.Ja nästan, men nekton är titan och inte stål. Dom ser ju likadant ut.
Gillas!Sonen skaffade också en
Verkar finnas hos Erikson Urhandel.Vet någon här om det går att få tag på den nya CK859 i Stockholm eller är det bättre om jag köper en från Schweiz och tar med mig? Ska ges bort som present i Sverige så vill gärna köpa den från ett butik i Stockholm ifall det finns något problem för nya ägaren.
Finns på Krons.Vet någon här om det går att få tag på den nya CK859 i Stockholm eller är det bättre om jag köper en från Schweiz och tar med mig? Ska ges bort som present i Sverige så vill gärna köpa den från ett butik i Stockholm ifall det finns något problem för nya ägaren.
TackarFinns på Krons.
Respekt! Avdragsgillt?Har köpt några Omega Seamaster Nekton Artnr: 210.30.42.20.01.002 för att fira ett bra år med mina buisness partner och kompisar. Köpt i Schweiz direkt från fabriken. Tänkte visa här för den är en ovanligt model som man ser inte ofta.
Jag har turen att inte betala reavinstskatt eftersom jag bor i Schweiz.Respekt! Avdragsgillt?