Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Letar efter en midsize smp hojta till om ni har en ni vill sälja. Köpes annons redan uppe.
När man läser annonsen så ser man att det är 2223.80.00 eller 2222.80.00 som personen är ute efter.Avslutad - Omega Constellation 168.017 Såld | Omega Smp tillbakadragen | Omega 2791
Säljer av 3st Omegor då en till Sinn hägrar. Finns för F2F i Göteborg eller skickas med ditt val av frakt som du betalar😃 Först ut är en ovanligt fin Constellation som jag köpte nyservad av forum medlem för inte så länge sedan. Klockan är använd en handfull gånger av mig och är i exakt samma...klocksnack.se
Min 005:a önskar dig lycka till!Mina två Seamasters. Saknar bara en speedy och missade 005an som gick nyss här i k&s.
Yes, den är väldigt trevligSemi-korspost från SMP-tråden;
På spejsad galej! Första 'riktiga' titanklockan för egen del - är faktiskt imponerad av det Omega lyckats med, med den här modellen. Få nackdelar egentligen, även om jag kan tycka att de väger in en del. Meshbandet är svårt att få till så det sitter perfekt (gäller för egen del, men sett andra med samma bekymmer) samt att titan är som titan är och imperfektioner/repor syns lätt.
MEN. Fy fasen vad klockan är vacker i alla väder, framförallt urtavlan när ljuset träffar den helt rätt. Kommer älska patinan som blir till på denna. Tänk dessutom om man var normalbegåvad på att fota?
Kommande prisjustering åt vilket håll? De har väl hyfsat nyligen redan höjt en hel del…?Jag var i helgen inne på Bergströms i Göteborg. Ingen i butiken hade fått info om kommande prisjustering för Omegas sortiment. Min reflektion är att det känns märkligt om nu andra butiker fått denna info?
Kommande prisjustering åt vilket håll? De har väl hyfsat nyligen redan höjt en hel del…?
Se ovan citat av @ERIKSON URHANDELBästa Klocksnackare,
För er information kommer Omega genomföra en prisjustering den 1 juni 2023. Exakt hur många % har vi inte delgivits ännu.
Trevlig Valborg till er Alla
Ca 6%Se ovan citat av @ERIKSON URHANDEL
Antar att detta även gäller speedmaster?
Vet vi vilka klockor det gäller? Eller är det alla?
Otroligt…
Otroligt…
JaAntar att detta även gäller speedmaster?
SamtligaVet vi vilka klockor det gäller? Eller är det alla?
Wow riktigt läcker love it!CK på molequin saffiano
(Heads up på att den kan hänga löst om en annan affär går i lås)
Ser ut som den kompakta 39,5-mm-varianten av Planet Ocean 8900?Hej vänner, någon som vet modell och ref på nedan?
Ser ut som den kompakta 39,5-mm-varianten av Planet Ocean 8900?
Denna är riktigt fin, man blir så sugen! får se om det kanske kan bli en under året.Yes, den är väldigt trevlig