Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns fortfarande ny originallänk att köpa från Omega till denna modell, om det skulle vara av intresse. Art. nr. 020ST1125560.Har en Omega Seamaster 168.022/166.028 564cal. Vintage från 1967. Nästan nyskick.
Glaset är ej original, ska förbi en auktoriserad omega försäljare och byta till ett mineralglas som är signerat.
Jag vill gärna lära mig mer om just denna modell, vad som är värt att tänka på och ha i åtanke, vad den är värd, hur ska jag bevara den i samma skick m.m.
För att visarna ska stå snyggt på 10.10 i montern. Finns ingen risk för skada.Edit 1: varför envisas vissa butiker att ha klockan med utdragen krona hela tiden? Är det inte risk att denna skadas. Eller är jag för nojig kanske
Direkt av Omega då?Finns fortfarande ny originallänk att köpa från Omega till denna modell, om det skulle vara av intresse. Art. nr. 020ST1125560.
Valfri ÅF.Direkt av Omega då?
Dum fråga kanske, vet du vad länken heter, vad jag ska söka/fråga efter?Valfri ÅF.
Artikelnumret stod ju i th0ms inlägg, googla så får du prisindikationDum fråga kanske, vet du vad länken heter, vad jag ska söka/fråga efter?
Missade det totalt, tack!Artikelnumret stod ju i th0ms inlägg, googla så får du prisindikation
Underbar.
Min första Omega var precis den modellen. Den är fin.
Jag älskar den! Jag har 42 och 39mm. Säljer den 42mmMin första Omega var precis den modellen. Den är fin.
Jag skulle också behållit 39an - tycker 42 blir för stort för den modellen.Jag älskar den! Jag har 42 och 39mm. Säljer den 42mm
Min handleden är 17,5cm och 42 sitter jättefin. Absolut, sitter större. Man kan säga att den känns som 43mm pilot klockaJag skulle också behållit 39an - tycker 42 blir för stort för den modellen.
Jag tycker priset är rimligt. Listpris idag är 69 800 kr, och en klocka från 2020 har garanti till 2025.Vet inte om detta är rätt forum, men ställer frågan åndå.
Jag har fått erbjudande om att köpa en SMP 300 med gummirem från 2020. Alla cert, kvitton, träbox, tag mm ingår. Priset är 42'
Jag känner att priset är fullt rimligt, vad tycker ni?
Behöver lite stöttning i beslutet...
ListJag tycker priset är rimligt. Listpris idag är 69 800 kr, och en klocka från 2020 har garanti till 2025.
Jo. Vi brukar ju inte skriva priser efter rabatt här.
Har sett oservade exemplar gå för ca 30-33. Servade närmare 40.Tänkte köpa en Smpc förra generationen, men priserna har ju gått upp en del. Vad är rimligt att betala för en nyservad? Nya gen går ju runt 46 och uppåt. 35-38 är det rimligt?
Då var jag inte helt off i min uppfattning om priset Tack för svaret!Har sett oservade exemplar gå för ca 30-33. Servade närmare 40.