Vore grymt! Här är en bild på min mid-size (ca 36mm)Jag spår att Omega nästa år släpper en mindre SMP. Kanske inte en mini men iaf midsize.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vore grymt! Här är en bild på min mid-size (ca 36mm)Jag spår att Omega nästa år släpper en mindre SMP. Kanske inte en mini men iaf midsize.
Perfekt på digVore grymt! Här är en bild på min mid-size (ca 36mm)
Jo mycket riktigt, köper själv mest begagnat, svårt att tacka nej till bättre priser. Dock finns det ju en diskussion att ha angående nyköp då man får garanti osv.Bättre att satsa på begagnat med dessa modeller tycker jag. Då sparar du mycket och det är ju stor omsättning av fina exemplar.
Säljer du den?
Jag köpte det inte ens - det var bara ett prov.Säljer du den?
Är inte jätteinsatt i modellen, men generellt så skulle jag säga att om det bara är glaset som behöver bytas ut så tycker jag absolut att den är värd att rädda!Jag har fått den här stackaren. Är det värt att fixa den? Verkar ticka på bra.
Jag tycker att den är grymt snygg!Jag har fått den här stackaren. Är det värt att fixa den? Verkar ticka på bra.
Tack för svar. Jag tycker den är lite fulsnygg på något sätt. Den behöver nytt armband och eventuellt kanske en service också. Jag ska ta den till en urmakare och se vad han säger.Jag tycker att den är grymt snygg!
Har varit nära att köpa en Dynamic vid några tillfällen.
Klart att du skall göra iordning den!
Var beredd på ~10 lax om den skickas till Omega, så kolla med någon oberoende om du inte känner för att lägga dom pengarna.Tack för svar. Jag tycker den är lite fulsnygg på något sätt. Den behöver nytt armband och eventuellt kanske en service också. Jag ska ta den till en urmakare och se vad han säger.
Tack, det är väl ungefär vad klockan kan tänkas vara värd så det tycker jag är lite väl mycket. Men om den fortsätter gå bra kan det ju räcka med att bara byta glas och band till att börja med. Om någon duktig forumprofil läser det här och kan tänka sig att gå igenom klockan får ni gärna skicka PM.Var beredd på ~10 lax om den skickas till Omega, så kolla med någon oberoende om du inte känner för att lägga dom pengarna.
Halloj! känner igen den diskussionen.Hej,
En fråga som kanske inte är så viktig egentligen men ändå - om man tittar på Planet Ocean 39,5 står det angivet som en damklocka på Omegas hemsida. Det gäller samtliga i den dimensionen utom den nya (summer blue) som står angiven som "gents". Jag har nog aldrig betraktat PO 39,5 som en dammodell för det första, men så blev den också en herrmodell i sina nya färger...
Vet någon vad som ligger bakom detta med gents/ladies vad gäller Omega?