MånsT
Guld
Ca 26 300kr för en SMP-C.Decemberkampanj? Vad har har jag missat?! Vad kostar en SMP-C under denna kampanj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ca 26 300kr för en SMP-C.Decemberkampanj? Vad har har jag missat?! Vad kostar en SMP-C under denna kampanj?
Visst är den stor men inte extremt stor, ser inte konstigt ut på dig.Sitter o myser, syns knappt att klockan faktiskt är blå. Gillar hur färgen skiftar.
![]()
Visst är den stor men inte extremt stor, ser inte konstigt ut på dig.
Scenen som fick mig intresserad av den här härliga världenBond på tv
![]()
Snyggt!
Tack! Vi är nöjda båda två, men får erkänna att min AT kändes lite tam och lagom i jämförelse med lillebrorsans PO XL.Snyggt!
Två grymt värda klockor!
Kul att höra, Aqua Terra är en fantastisk klocka. Modellen med 8500-verket introducerades 2009 och hade då ramen kring datumet. Har för mig att min egen är från perioden sent 2012/tidigt 2013 och den har ramen. Gissningsvis uppdaterade Omega modellen typ 2014, tydligast genom att ta bort ramen och börja polera mittlänkarna, de tidigare hade helborstad länk. @Undersköterskan kan garanterat ge säkrare info.När ekonomin tillåter kommer jag troligtvis slå till på en blå AT!Jag har dock hakat upp min lite på "ramen" runt datumet som har diskuterats lite tidigare i tråden och bestämt mig för att jag gillar den skarpt, tycker nästan den känns lite naken utan. Vad jag har förstått är det lite äldre referenser som har ramen och jag undrar lite vilka årtal eller reffar jag ska hålla ögonen på? För visst är det inte bara Skyfall-edition som har den?
Kul att höra, Aqua Terra är en fantastisk klocka. Modellen med 8500-verket introducerades 2009 och hade då ramen kring datumet. Har för mig att min egen är från perioden sent 2012/tidigt 2013 och den har ramen. Gissningsvis uppdaterade Omega modellen typ 2014, tydligast genom att ta bort ramen och börja polera mittlänkarna, de tidigare hade helborstad länk. @Undersköterskan kan garanterat ge säkrare info.
Edit: Nej, inte bara Skyfall-versionen har ramen, min egen är svart.
![]()
Snygg! Storlek?Fräschare handledsbild kommer jag aldrig åstadkomma, direkt ur boxen och har inte ens plastat av ännu
![]()
Gillar ditt sätt att ta "wristshots" på skarpt!Jag tjatar nog men tycker färgen är så bra på denna...
Wow, amazingFräschare handledsbild kommer jag aldrig åstadkomma, direkt ur boxen och har inte ens plastat av ännu
![]()
Tack, 43,5 mm.Snygg! Storlek?
Tackar!Wow, amazing![]()
Tack, 43,5 mm.
Tackar!
Absolut, tackar. Tänkte för teasa som du gjorde men klarade inte av detDen är snygg i denna tråd också! Grattis igen! Jag förstår ditt smygande i helgen![]()
Någon som har något tips på en schysst dressar-vintag Omega?![]()