Gamla 1538 med gamla gammel tavlan? Fast fel storlek!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gamla 1538 med gamla gammel tavlan? Fast fel storlek!
Kör du quartzen?Mid size är vägen att gå
![]()
Dagligen i 7 år, min jobb klockaKör du quartzen?
Är du nöjd med den?Dagligen i 7 år, min jobb klocka
Det är ingen 2504.52.00 fast är nöjd med den, bra storlek och diskretÄr du nöjd med den?![]()
Grattis, jag tycker den är snyggare med svart urtavlaSer ju inte ut som stor skillnad från den blåa inomhus men här är min precis uthämtade svarta efter byte från blått, jag är nöjd och lugn i själen
![]()
![]()
Grattis, jag tycker den är snyggare med svart urtavla![]()
Man kan nog inte säga att den blev sämre, möjligen den allra senaste där index och logo ser tryckta ut. Snarare är det att automatarna höjdes, speciellt när dom fick 8500.När blev AT Quartz "sämre"? Med vilken årsmodell sänktes kvaliteten menar jag.
Dags att göra mitt första inlägg här på KS.
Efter att ha sneglat påAqua Terra en längre tid så fick jag äntligen fingrarna ur. Med tanke på den blå urtavlans popularitet få man väl säga att jag gick lite mot strömmen när jag valde svart. Men den är rätt ok den med?
![]()
Stort tack till @ROB-1832 för en otroligt smidig affär. Grymt bra support!![]()
Efter att ha sneglat påAqua Terra en längre tid så fick jag äntligen fingrarna ur. Med tanke på den blå urtavlans popularitet få man väl säga att jag gick lite mot strömmen när jag valde svart. Men den är rätt ok den med?
![]()
Mer än OK! Gratulerar och välkommenDags att göra mitt första inlägg här på KS.
![]()
Stort grattis! Kul att du tog en svart, har varit helt inställd på att köpa mig en blå i framtiden, men efter ha sett båda färgerna irl är jag lite osäker nuDags att göra mitt första inlägg här på KS.
![]()
Det är ju en grym klocka på alla sätt! Jag gillar den blåa mer men även den svarta är superfin. Som sportdressare finns det få andra bättre alternativ.Dags att göra mitt första inlägg här på KS.
![]()
För jävla fin!![]()
Mycket snygg, grattis!
Mer än OK! Gratulerar och välkommen
![]()
Stort grattis! Kul att du tog en svart, har varit helt inställd på att köpa mig en blå i framtiden, men efter ha sett båda färgerna irl är jag lite osäker nu
Det är ju en grym klocka på alla sätt! Jag gillar den blåa mer men även den svarta är superfin. Som sportdressare finns det få andra bättre alternativ.
Errare humanum estVelade länge mellan de två färgerna och var nära den blåa innan det till slut svängde över till den svarta. Båda är grymt snygga så vilken man än väljer kommer man bli nöjd. Mitt slutargument var att "men svart funkar ju alltid". Har en tendens att köra säkra kort.![]()
Riktigt fin är Pie pan.. Jag kollade på en vintage omega häromdagen som hade siffrorna 3 6 9 och sedan bara vanliga index. Har du koll på ref på en sådan?Constellation Pie Pan är det du söker. Vill du ha något billigare finns alltid geneve eller de ville.
Riktigt fin är Pie pan.. Jag kollade på en vintage omega häromdagen som hade siffrorna 3 6 9 och sedan bara vanliga index. Har du koll på ref på en sådan?
![]()
De nya med keramiska inlägg gillar jag mer och mer. De äldre har jag lite svårare för.Vad tycker folk egentligen om Omega SMP?
Jag tycker de är klassiska/tidlösa på sitt sätt. Gillar de nya, keramiska mycket mer dock.Vad tycker folk egentligen om Omega SMP?
De nya med keramiska inlägg gillar jag mer och mer. De äldre har jag lite svårare för.
Grattis och välkommen! Hedrar ditt första inlägg med en bild tagen förmiddagen efter mitt och min frus bröllop strax innan utcheckningen från hotellet. Trött, sliten och glad, och med en riktigt härlig dinka på handleden!![]()
Har några gånger funderat på att avyttra den då jag är bra sugen på en Planet Ocean, men trivs för bra med den, så får nog spara ihop till en PO också.
![]()