MånsT
Guld
Okej, givetvis. Första steget är dock att prova klockan.De kan skicka, men bäst att kolla med dem först
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej, givetvis. Första steget är dock att prova klockan.De kan skicka, men bäst att kolla med dem först
Vart ser jag den rabatten?ni har väl inte missat Rob E fina Omega rabatt under december?
Black friday tråden tror jagVart ser jag den rabatten?
Rob.Engström rivstartar Black Friday och december ut med ett riktigt fint klockerbjudande till medlemmar på Klocksnack !
Under december månad drar vi av 250kr för varje 1000kr vid köp av armbandsur från Omega eller Longines.
Välkomna in i butiken!
eller Maila/PM via PM: ROB-1832 ,
uppge ”nick” och fullt namn samt telefonnummer och email.
Trevlig helg!
Rob. Engström AB
[email protected]
http://www.robengstrom.se
Instagram: doing_time
Följ oss gärna på Facebook!
Vart ser jag den rabatten?
Tack, det förklarar saken, tråkig miss av uretvintage att skriva att den är automatisk om den är kvarts...:/Precis som @MånsT påpekar är den liten, därtill kvartsverk så då blir priset därefter.
Vänligen
Forumets undersköterska
25% rabatt på omega o longines året utVart ser jag den rabatten?
Nu är äntligen jakten över (fast snart kommer säkert en ny "jakt"), tänkte snabbt bjuda på en kortare Omega paketöppning.
Jag har sökt efter en AT 41,5mm ett tag men aldrig bestämt mig kring den nya eller äldre modellen med 8500 urverk. Jag tog ett beslut och beställde på Black Friday och nu har paketet anlänt.
Kan inte säga annat än att jag är oerhört nöjd!!
Snyggt! Grattis! Personligen gillar jag nya bättre än den gamla.Nu är äntligen jakten över (fast snart kommer säkert en ny "jakt"), tänkte snabbt bjuda på en kortare Omega paketöppning.
Jag har sökt efter en AT 41,5mm ett tag men aldrig bestämt mig kring den nya eller äldre modellen med 8500 urverk. Jag tog ett beslut och beställde på Black Friday och nu har paketet anlänt.
En Blå AT.
Tillsammans med den mindre och äldre modellen, med ram kring datumet.
Tack @ROB-1832 för en oerhört snabb och smidig affär !!! Jag köper gärna av dig någon fler gång.
/Per
+1 på den! Otrolig tavla, snyggare utan ram.Snyggt! Grattis! Personligen gillar jag nya bättre än den gamla.
Nu är äntligen jakten över (fast snart kommer säkert en ny "jakt"), tänkte snabbt bjuda på en kortare Omega paketöppning.
En Blå AT.
Tack @ROB-1832 för en oerhört snabb och smidig affär !!! Jag köper gärna av dig någon fler gång.
/Per
Tack, det förklarar saken, tråkig miss av uretvintage att skriva att den är automatisk om den är kvarts...:/
En Blå AT.
/Per
Är den äldre modellen du har på armen en 38.5 Den ser mindre ut. Är det din eller testade du den hos Rob? Tänkte försöka hitta den äldre i januari när jag får loss lite pengar.
Den äldre modellen är en 38,5 den modellen har utgått. Den är min och jag betvivlar att många AD:s har den ännu till försäljning.
Bergströms Gbg hade en äldre (med datumram) som dom sänkt med 40%. 41,5 och svart (eller grå?). Är den kvar så hamnar den väl runt 27k. Men var en tre veckor sedan jag var där. Borde väl tipsat här tidigare. Det var ju inget för mig då jag har samma blåa som Pez-79 köpt. Jag letade Speedys.Jo jag vet att den utgick kring 14-15. Tänkte att han hade något som legat kvar. Om man söker i köp & sälj så ser man att omsättningen på den äldre var rätt mycket högre för ett par år sedan. Inte lika många som kommer ut för försäljning längre. Har du funderingar på att sälja den äldre eller tänkte du rocka båda?
Låter som ett bra klipp i min bok, föredrar ramen kring datumet.Bergströms Gbg hade en äldre (med datumram) som dom sänkt med 40%. 41,5 och svart (eller grå?). Är den kvar så hamnar den väl runt 27k. Men var en tre veckor sedan jag var där. Borde väl tipsat här tidigare. Det var ju inget för mig då jag har samma blåa som Pez-79 köpt. Jag letade Speedys.
,Jo jag vet att den utgick kring 14-15. Tänkte att han hade något som legat kvar. Om man söker i köp & sälj så ser man att omsättningen på den äldre var rätt mycket högre för ett par år sedan. Inte lika många som kommer ut för försäljning längre. Har du funderingar på att sälja den äldre eller tänkte du rocka båda?
Bergströms Gbg hade en äldre (med datumram) som dom sänkt med 40%. 41,5 och svart (eller grå?). Är den kvar så hamnar den väl runt 27k. Men var en tre veckor sedan jag var där. Borde väl tipsat här tidigare. Det var ju inget för mig då jag har samma blåa som Pez-79 köpt. Jag letade Speedys.
Låter som ett bra klipp i min bok, föredrar ramen kring datumet.
,
Sant några finns såklart till försäljning, lite nu och då. Jag har ingen plan just nu kring 38,5 om att sälja, det är mest storleken som jag skall fundera kring. För övrigt att påpeka som kanske inte framgår av bilden är att 38,5 har svart urtavla.
Bergströms sålde ut sånt som legat ett par år. Dom är oanvända och man får full garanti enl taggen. Var intresserad av en Speedy '57 men den var borta. Fanns också en MkII och PO på gummi i Malmö. Allt syns på deras Facebook/Instagram. Men det mesta har nog gått.Det hade varit riktigt trevligt att få en i nyskick för det priset. Jag är rätt fast vid 38,5 i blått dock.
Bergströms sålde ut sånt som legat ett par år. Dom är oanvända och man får full garanti enl taggen. Var intresserad av en Speedy '57 men den var borta. Fanns också en MkII och PO på gummi i Malmö. Allt syns på deras Facebook/Instagram. Men det mesta har nog gått.
Japp det har jag testat o der funkar ok. använde Rubber B som var avsett för 116610Snodd bild men är det någon som har testat detta? RubberB till en SubC på en Smp-c
Japp det har jag testat o der funkar ok. använde Rubber B som var avsett för 116610
PO gummit funkar om man böjer till bandstiften lite. dock så finns det ju ett gummi som är för SMPC, blir snyggast men det tycker jagGubben som testat allt
Vilka andra gummin gör sig på smp? Blått ska det vara. Passar det som är till PO? Det släta med stygn som syns några inlägg längre upp i tråden.
En Blå AT.
/Per
PO gummit funkar om man böjer till bandstiften lite. dock så finns det ju ett gummi som är för SMPC, blir snyggast men det tycker jag
Dock så ska man köra SMPC på länken