Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är uppriktigt ledsen över detta! Tror jag köpt 4 eller 5 Omegor hos Erikson utöver annat gott.För jäflit att Erikson blir av med sin Omega Status, lika illa som KM globen blev av med GS….
Semi off top men nämnda ADs har ju förädlat statusen inom wizologin under lång tid med sin kundservice mm. Vad är tacken?!
Tror inte de kommenterat det här, men de har varit öppna när man pratat i butik med dem efter att de blev av med AD-statusJag är uppriktigt ledsen över detta! Tror jag köpt 4 eller 5 Omegor hos Erikson utöver annat gott.
Har @ERIKSON URHANDEL något de vill delge i frågan?
Funderar oxå på ett sådant lås. Är det låset till nuvarande smp diver?225450 med microjustering i låset.
Ja precis. Säg till om du vill ha parts number på alltFunderar oxå på ett sådant lås. Är det låset till nuvarande smp diver?
Tack för dina värmande ord, verkligen!Jag är uppriktigt ledsen över detta! Tror jag köpt 4 eller 5 Omegor hos Erikson utöver annat gott.
Har @ERIKSON URHANDEL något de vill delge i frågan?
Det löste sigJa precis. Säg till om du vill ha parts number på allt
Kanon ju! Jag har bitit min en heldag nu och måste säga att det blir enorm skillnad på komforten.Det löste sig
Helt enig i att tvåton gör sig bäst på länk alltså. Och ja prispåslaget är ju bisarrt sett till vad det är... Jag klämde lite på rosévarianten på länken och den var schysst. Men priset om typ 230'(?) kändes väl sådär...TT Speedmaster på läder släpptes lite diskret nyligen.
Personligen tycker jag att TT-klockor ska ha länk. Läderband fungerar bättre till helstål eller helguld, på TT ser det bara konstigt ut, gäller inte bara Speedmaster.
149k är förövrigt ett löjligt prispåslag för så lite guld.
Ja verkligen. Jag som haft mängder med PO genom åren borde såklart fattat detta tidigare. Gör underverk för balansen hur klockan sitter med ett större lås oxå.Kanon ju! Jag har bitit min en heldag nu och måste säga att det blir enorm skillnad på komforten.
Referensen är 063PZ5200. Borde gå att hitta på nätet nånstans, alternativt uppsök närmaste Omega-certade urmakare.Hej! Var kan jag hitta ett glas til min Geneve 136.0102? Givetvis ska det vara original.
Kul med en Seamaster med quartz, det var inte igår!Seamaster regatta, 97.900 kr.
Superquartz och +-7spy
Hur tjock är den? Låter knäppt med 50m wr haha..Kul med en Seamaster med quartz, det var inte igår!
Läste dock på lite nu och såg att den ändå bara var vattentät till 50m?! Och modesta 47mm i diameter…
First Look: The Omega Seamaster Regatta, Ready for the 37th Americaâs Cup
Marking the start of the 37th Americaâs Cup, Omega unveils its latest sailing instrument watch, the X33-based Seamaster Regatta.monochrome-watches.com
Nä nu får Omega ta det där quartz-verket och stoppa i en vanlig Seamaster, det hade varit något!
Den där kommer jag behöva tid för att vänja mig vid. Den liknar inget annat som idag anses coolt eller snyggt, och den nyskapande designen skapar ingen som helst attraktion hos mig.Seamaster regatta, 97.900 kr.
Superquartz och +-7spy
15,6 mm tjock. Med vattenskydd till blott 50 meter skulle jag hellre välja någon av Omegas Speedmaster intruments, som enligt mig är snyggare.Hur tjock är den? Låter knäppt med 50m wr haha..
"Nyskapande" är inte vad jag skulle kalla den. Tycker snarare den ser ut som någon katalog-klocka från -95 för ett par hundralappar. Hiskelig.Den där kommer jag behöva tid för att vänja mig vid. Den liknar inget annat som idag anses coolt eller snyggt, och den nyskapande designen skapar ingen som helst attraktion hos mig.
Nä, det är för mycket på gång på urtavlan, ser inte bra ut. Sen tycker jag de borde kunna ha utgått från boetten på SMP krono och fått ner diam. lite och 300 m wr.Seamaster regatta, 97.900 kr.
Superquartz och +-7spy
I mitt tycke ett bra val! Riktigt läckerKan mjukstarta... Sålde min Speedmaster igår och det känns inte helt okej idag.
Men det var av en anledning. Den här vackra är på ingång:
Bild lånad från nätet. Är kluven då jag älskar speedyn men kände för något lite mer dressat.
I brist på annat att göra.