Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som har koll på vart man kan köpa ett sk "Micro adjustable clasp" till en omega seamaster professional 300? Dvs en med glide lock.
Har sökt och sökt och sökt, känns som jag har gått igenom alla sidor på Google men jag hittar tammefan ingenting![]()
Hör av dig till Erikson ur så fixar dom.Någon som har koll på vart man kan köpa ett sk "Micro adjustable clasp" till en omega seamaster professional 300? Dvs en med glide lock.
Har sökt och sökt och sökt, känns som jag har gått igenom alla sidor på Google men jag hittar tammefan ingenting![]()
Dunder. Tack för hjälpenHör av dig till Erikson ur så fixar dom.
Googla -->
117STZ001154
Någon som vet vad dom listar idag?Hör av dig till Erikson ur så fixar dom.
Googla -->
117STZ001154
Någon som vet vad dom listar idag?
Hittade en sida i England som kan skicka till Sverige. 180 pundNågon som vet vad dom listar idag?
Nu 159 pund på hemsidanNågon som vet vad dom listar idag?
Bra men du vill nog radera den där länken snarast!Nu 159 pund på hemsidan
My badBra men du vill nog radera den där länken snarast!
Och du med !Bra men du vill nog radera den där länken snarast!
Typ 3100kr det tog en AD som jag hörde med i veckan
Lungt. Jag beställde, blev drygt 2050 med frakt till Sverige efter valutapåslagetTack för hjälpen
Länken till länken.
hade det inte varit lättare att bara ringa en svensk ad?Lungt. Jag beställde, blev drygt 2050 med frakt till Sverige efter valutapåslaget
Tack, klockan är nog fejk tyvärr.Det borde vara 2541.80.00
Ok kollade inte så noga. Tänkte bara "Bond" modellen och kvarts och 41mm som jag referade till.Tack, klockan är nog fejk tyvärr.
Tack för svar iallafall.Ok kollade inte så noga. Tänkte bara "Bond" modellen och kvarts och 41mm som jag referade till.
Lungt. Jag beställde, blev drygt 2050 med frakt till Sverige efter valutapåslaget
Hej jag köpte nyligen detta spänne hos Bernard Hukes i Malmö och betalade 1650kr inkl montageTack för hjälpen
Köpte min Speedy och precis som du säger blev sugen på AT’n. Men lade AT’n på läderband istället så kompleterar den Speedyn .Kul med en samling Omega! Svag för Aquan. Pro kommer du nog aldrig tröttna på. Väljer du något annan variant så är nog risken överhängande att du efter en tid börjar blicka mot den. Mao lika bra att göra rätt från börjanLycka till!