Yep!Jag har läst tråden så jag kanske bara missat det men har den skruvad krona?
Såg det nyss på Oris www
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yep!Jag har läst tråden så jag kanske bara missat det men har den skruvad krona?
Tycker den är helt löjligt bra, när fasen kommer de till Sverige![]()
... samt att sexan ser ut som en upp-och-ner-vänd nia.
Ha ha ha...tack för info. Hade ingen aning om detta!Eftersom ingen annan gjort det, så får jag ta på mig att komma med denna. En sexa (6) SER ut som en upp-och-ner-vänd nia (9). ;-)
Hur menar du, spännet, ska du göra egna armband? Inte lug-width bara?
Bandet är 16mm yttermått längst ut.Bredden vid bandhornen är 20 mm men för att kunna kolla på lite olika band att kunna slänga på så vill jag veta bredden på spännet bara, inte krångligare än så
18 eller 16 gissar jag men det vore kul att veta.
Bandet är 16mm yttermått längst ut.
Edit: Mätt med ett värdelöst måttband dock, så jag sätter inte livet på det.
Bandet är 16mm yttermått längst ut.
Edit: Mätt med ett värdelöst måttband dock, så jag sätter inte livet på det.
Tyvärr är det ännu ett exempel på en trist nyutgivning utan själ!![]()
Det är väl precis raka motsatsen?
Lyssna inte på mig. Jag är bara grinig på allt nyttSpeciellt nyutgåvor som alltid är sämre än originalen!