• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oristråden!

Funderar på att göra mig av med min Oris Aquis Clipperton då jag har skaffat en ny daily. Tänkte kika här om någon är intresserad. Medföljer länk, gummi och verktyg.
YZkzIEI

Senast ändrad:
Hej hörni! Jag har stirrat mig blind på Oris Aquis Clean Ocean 39.5mm. Är den något ni rekommenderar?? Va ska man vara beredd att lägga för en begagnad? Tacksam för svar!
Och glad midsommar i efterskott!

Mkt bra val! Är väl ganska ny på marknaden fortfarande så utbudet av begagnat är inte så stort ännu. Ligger dock en ute på ch24 för dryga 18 kkr (excl. frakt gissar jag). Lycka till i jakten. :)

Snyggt!
Köpte du länken separat? Vad fick du ge för den?
4,5 tkr hos en AD. Som en riktigt bra beater mao. Men då ingick montering, tillpassning och "bara att komma in om det är ngt". Trots allt så har jag fått en j-kligt snygg klocka som jag är väldigt nöjd med så jag klagar inte.

Sitter och googlar ganska maniskt. Velar mellan en aquis 39mm med den blå sunburst tavlan och den helmatta med matt braclet som jag blev tipsad om på forumet.

Båda har klara fördelar men jag lutar åt den matta.

Tillbaka
Topp