Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ellerhur, lyckat släpp!Tycker den är riktigt lyckad imho!
Tycker jag verkligen!Ellerhur, lyckat släpp!
Tack denligbg! Ja man kanske ska vänta till nästa år för lite mer att välja på... får se!Mkt bra val! Är väl ganska ny på marknaden fortfarande så utbudet av begagnat är inte så stort ännu. Ligger dock en ute på ch24 för dryga 18 kkr (excl. frakt gissar jag). Lycka till i jakten.![]()
Otroligt snygg kombination! Jag är svag för orange:a detaljer på en klocka . @Crazybone är det samma modell som din?Nytt armband till Orisen. Egentillverkad
![]()
![]()
![]()
Någon som är sugen på denna? Funderar på sälj.Godmorgon!
![]()
@JakobR letade väl efter en exakt sådan längre upp i tråden?Någon som är sugen på denna? Funderar på sälj.
Har redan checkat med honom, men tack för tips@JakobR letade väl efter en exakt sådan längre upp i tråden?
Fasen va go du är!! Tack för omtanken! Blev kontaktad av Daniel1978 som va görtrevlig men kom tyvärr på att jag inte hade pengar för tillfället.... ska dock definitivt ha en lite längre fram!@JakobR letade väl efter en exakt sådan längre upp i tråden?
50%?Va tvungen att vara lite otrogen mot Omega och köpa en annan dailywear.
Svårt att motstå när det va 50% på klockan också.![]()
Va tvungen att vara lite otrogen mot Omega och köpa en annan dailywear.
Svårt att motstå när det va 50% på klockan också.![]()
Jag är också väldigt nyfiken, även på ref på din snygga klocka @Omega_m50%?Tipsa gärna om det är en pågående rea.
![]()
Sjukt snyggt med bronsinlägget.Okej då...en till
![]()
Sådär ja, äntligen varit iväg och fått min originallänk till Divers 65:an.
![]()
4,5 tkr hos en AD. Som en riktigt bra beater mao. Men då ingick montering, tillpassning och "bara att komma in om det är ngt". Trots allt så har jag fått en j-kligt snygg klocka som jag är väldigt nöjd med så jag klagar inte.Snyggt!
Köpte du länken separat? Vad fick du ge för den?