hammersmashed
Silver
Gammelklockan fick vara med idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt tavla!Och efter någon vecka över Atlanten så dök den upp.
En chansning då jag bara sett den på bild innan men jag gillar den skarpt.
Och ett trevligt komplement till mina andra klockor.
Oris Artix pointer moon rose gold.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastiskt tavla!
Vad heter denna? Den är grym! Jag har aldrig sett denÄr det något som Oris kan så är det att göra det lilla extra utan att det kostar 50'+![]()
Vad heter denna? Den är grym! Jag har aldrig sett den![]()
Misstänker att dom inte har det på nya verket?Men vad har hänt med den röda rotorn? Nya tider?
Misstänker att dom inte har det på nya verket?
Det här var ändå ett av mina bättre köp
Och den växer med tiden.
![]()
![]()
Riktigt trevligt ur!Det här var ändå ett av mina bättre köp
Och den växer med tiden.
![]()
![]()
I reklamen för cal 400: Is this the quality of the new pallet fork.
Ni som vet, ska den se ut så här?
![]()
Det är omöjligt att se på min 400:a.
Jag behöver ett kraftigt förstoringsglas, fungerar inte att zooma med telefonen för att se något iaf.
Måste vara mindre än 1/10mm?
Har du länk till filmen?
Dessa spetsar på gånghaken ser så olika ut,nästan så ena ser trasig ut. juveler brukar väl vara rätt jämnlånga. Kan hela gånghaken vara keramisk? Ska leta lite efter klippet.Det är omöjligt att se på min 400:a.
Jag behöver ett kraftigt förstoringsglas, fungerar inte att zooma med telefonen för att se något iaf.
Har du länk till filmen?
Länk till filmenDet är omöjligt att se på min 400:a.
Har du länk till filmen?
Dessa spetsar på gånghaken ser så olika ut,nästan så ena ser trasig ut. juveler brukar väl vara rätt jämnlånga. Kan hela gånghaken vara keramisk? Ska leta lite efter klippet.
Din ser ju helt perfekt ut, den i reklamfilmen ser trasig ut. Hur kan de släppa igenom den. Asymmetrin krävs väl för att ”släppet” ska funka med minsta möjliga friktion.Jo, dom är asymmetriska.
Kan nog tänka mig att den är keramisk.
![]()
Din ser ju helt perfekt ut, den i reklamfilmen ser trasig ut. Hur kan de släppa igenom den. Asymmetrin krävs väl för att ”släppet” ska funka med minsta möjliga friktion.
Grym klocka du har!
Jag är nästan säker på att den är kisel.Dessa spetsar på gånghaken ser så olika ut,nästan så ena ser trasig ut. juveler brukar väl vara rätt jämnlånga. Kan hela gånghaken vara keramisk? Ska leta lite efter klippet.