• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oristråden!

Chuck

Patek
2-Faktor
Glas midsommar på er! 🇸🇪
Dagens klocka får bli Chronoris som jag även la upp en liten recension på igår, för den som är intresserad av lite läsning! 😎
20240621_101444.jpg
Sweeeet tavlan ser ut att ha toner av brunt?
Länka gärna recensionen 🙏🏻
 

seikosha

Rolex
2-Faktor
Sweeeet tavlan ser ut att ha toner av brunt?
Länka gärna recensionen 🙏🏻

Här har du lite trevlig läsning! God natt 🤓👋
 

Chuck

Patek
2-Faktor

Här har du lite trevlig läsning! God natt 🤓👋
Tackar @seikosha och bra skrivet, jäflit bra foton med!

Har en inplastad orörd NOS liggandes men inte vågat unboxa pga min fläskiga handled.

Dock lockar den korniga tavlan (läs speedmasterberoende) att break the seals för en kväll 😁

Godnatt!
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Japp, den finns i tryggt förvar.
Men faktum är att den ska få åka till Sumpan imorgon för en resa hem till Schweiz. -7 sekunder per dygn är inte tillräckligt bra, och att ändra datum kl 23:15 gillar jag inte heller. Men med 10 års garanti räknar jag med att de fixar det i en nysning. 🙂
Nej det låter sådär.. Hoppas dom inte snor den hela sommaren 🙏 Kul klocka!
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Nej det låter sådär.. Hoppas dom inte snor den hela sommaren 🙏 Kul klocka!
Nej, det hoppas jag med. Den är fantastiskt fin. Tavlan går från ljust grön till nästan gul emellanåt.
Jag var lite orolig först att de vita indexen skulle irritera, kontrasten är inte jättebra, men en annan färg hade nog stört det lugna intrycket mer än det tillfört. Den är helt enkelt skitfin! Och när den sen går som jag vill, då blir den perfekt 😊
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Nej, det hoppas jag med. Den är fantastiskt fin. Tavlan går från ljust grön till nästan gul emellanåt.
Jag var lite orolig först att de vita indexen skulle irritera, kontrasten är inte jättebra, men en annan färg hade nog stört det lugna intrycket mer än det tillfört. Den är helt enkelt skitfin! Och när den sen går som jag vill, då blir den perfekt 😊
Håller med, tycker de vita indexen ser bra ut men förstår vad du menar. Gillar även glasringen som verkligen bryter mot det “enkla” designspråket som klockan har förövrigt. 👍
 
Topp