Riktigt fin den där!Dagens Oris!
Suktat i flera år, så nu slog jag till. Äntligen! Väldigt nöjd
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin den där!Dagens Oris!
Suktat i flera år, så nu slog jag till. Äntligen! Väldigt nöjd
![]()
![]()
![]()
Eller hur! Den blåa tavlan är sjukt fin. Svårt göra den rättvisa på bildRiktigt fin den där!
Har själv varit sugen på en, så det får väl bli att göra slag i saken snart!Eller hur! Den blåa tavlan är sjukt fin. Svårt göra den rättvisa på bild![]()
Kan tips om Gnomon isf! Köpte min därifrån. Bra pris, och fick dessutom 10%Har själv varit sugen på en, så det får väl bli att göra slag i saken snart!
Den där färgen på tavlan är underbar!Önskar alla en trevlig ThOrisday!️
![]()
Tack för snabbt svar!Om du inte får tag i något begagnat så finns det rimligt prisatta här:
Oris Armbänder und Uhren online kaufen | Uhrenlounge
Oris beim offiziellen Vertragshändler online kaufen ⭐ autorisierter Händler ⭐ Trusted-Shop ⭐ Rechnungskauf ⭐ Expressversand ⭐ 0% Finanzierungwww.uhrenlounge.de
285€ med clasp och 110€ utan.
Tack för snabbt svar!
Yes, det är även lite rabatt hos den handlaren nu. 263 euro kostar det med clasp. Har ni erfarenhet av denna handlaren? Det står att mitt köp är fraktfritt. Har dock mailat frågat om detta stämmer.
Gjorde en video på den när jag testade den så man kan se den i riktigt ljus.En ny uppdaterad divers sixty five
![]()
Introducing: The Oris Divers Date — A Revamped Divers Sixty-Five That's More Stylish And Capable Than Ever
✓ Almost 10 years after its (re)introduction, the Oris Divers Sixty-Five gets a major overhaul ✓ Check out the new Oris Divers Date here! ✓www.fratellowatches.com
De där va ju sjukt snyggt!!Dagen till ära remmar jag och frun på..
![]()
Mycket intressant! Äntligen med keramiskt insert, 39mm, 200m Wr och schysstare detaljer överlag!En ny uppdaterad divers sixty five
![]()
Introducing: The Oris Divers Date — A Revamped Divers Sixty-Five That's More Stylish And Capable Than Ever
✓ Almost 10 years after its (re)introduction, the Oris Divers Sixty-Five gets a major overhaul ✓ Check out the new Oris Divers Date here! ✓www.fratellowatches.com
Kul att höra, blev julklapp till mig och frun förra julen,frun blev grymt nöjd vilket vi är kul. Vi har bytt band till Rem, är inte superförtjust i orginalbanden och fruns var i längsta laget, men dessa blev skitbra.De där va ju sjukt snyggt!!
Nä, fy. Den ser nästan lika jävlig ut som kronan på BB36 enligt mig (ja, så här ser den ut helt inskruvad).Är lite förbryllad över en sak på den nya Orisen. Istället för att sätta den gängade halsen direkt in i boetten sitter den på en "bricka" eller liknande? Har inte sett den lösningen förr och inzoomat ser det inte så snyggt ut? Någon urmakerikunnig som kan förklara/kommentera?![]()
![]()
Wtf, sådär kan det ju inte se ut? Har aldrig klämt på en, men en snabb googling visar också bilder där kronan ser helt normal ut?Nä, fy. Den ser nästan lika jävlig ut som kronan på BB36 enligt mig (ja, så här ser den ut helt inskruvad).
![]()
Ja, precis, den äldre versionen glömde jag tillägga! Den nya är bättre på flera punkter. Okej, nog med OT från mig, tillbaka till frågan som @LeManiac ställde.Wtf, sådär kan det ju inte se ut? Har aldrig klämt på en, men en snabb googling visar också bilder där kronan ser helt normal ut?
Edit, eller kanske bara är den äldre modellen?
![]()