Riktigt fin den dÀr!Dagens Oris!
Suktat i flera Ă„r, sĂ„ nu slog jag till. Ăntligen! VĂ€ldigt nöjd
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin den dÀr!Dagens Oris!
Suktat i flera Ă„r, sĂ„ nu slog jag till. Ăntligen! VĂ€ldigt nöjd
![]()
![]()
![]()
Eller hur! Den blÄa tavlan Àr sjukt fin. SvÄrt göra den rÀttvisa pÄ bildRiktigt fin den dÀr!
Har sjÀlv varit sugen pÄ en, sÄ det fÄr vÀl bli att göra slag i saken snart!Eller hur! Den blÄa tavlan Àr sjukt fin. SvÄrt göra den rÀttvisa pÄ bild![]()
Kan tips om Gnomon isf! Köpte min dÀrifrÄn. Bra pris, och fick dessutom 10%Har sjÀlv varit sugen pÄ en, sÄ det fÄr vÀl bli att göra slag i saken snart!
Den dĂ€r fĂ€rgen pĂ„ tavlan Ă€r underbar!Ănskar alla en trevlig ThOrisday!ïž
![]()
Tack för snabbt svar!Om du inte fÄr tag i nÄgot begagnat sÄ finns det rimligt prisatta hÀr:
Oris ArmbÀnder und Uhren online kaufen | Uhrenlounge
Oris beim offiziellen VertragshĂ€ndler online kaufen â autorisierter HĂ€ndler â Trusted-Shop â Rechnungskauf â Expressversand â 0% Finanzierungwww.uhrenlounge.de
285⏠med clasp och 110⏠utan.
Tack för snabbt svar!
Yes, det Àr Àven lite rabatt hos den handlaren nu. 263 euro kostar det med clasp. Har ni erfarenhet av denna handlaren? Det stÄr att mitt köp Àr fraktfritt. Har dock mailat frÄgat om detta stÀmmer.
Gjorde en video pÄ den nÀr jag testade den sÄ man kan se den i riktigt ljus.En ny uppdaterad divers sixty five
![]()
Introducing: The Oris Divers Date â A Revamped Divers Sixty-Five That's More Stylish And Capable Than Ever
â Almost 10 years after its (re)introduction, the Oris Divers Sixty-Five gets a major overhaul â Check out the new Oris Divers Date here! âwww.fratellowatches.com
De dÀr va ju sjukt snyggt!!Dagen till Àra remmar jag och frun pÄ..
![]()
Mycket intressant! Ăntligen med keramiskt insert, 39mm, 200m Wr och schysstare detaljer överlag!En ny uppdaterad divers sixty five
![]()
Introducing: The Oris Divers Date â A Revamped Divers Sixty-Five That's More Stylish And Capable Than Ever
â Almost 10 years after its (re)introduction, the Oris Divers Sixty-Five gets a major overhaul â Check out the new Oris Divers Date here! âwww.fratellowatches.com
Kul att höra, blev julklapp till mig och frun förra julen,frun blev grymt nöjd vilket vi Àr kul. Vi har bytt band till Rem, Àr inte superförtjust i orginalbanden och fruns var i lÀngsta laget, men dessa blev skitbra.De dÀr va ju sjukt snyggt!!
NĂ€, fy. Den ser nĂ€stan lika jĂ€vlig ut som kronan pĂ„ BB36 enligt mig (ja, sĂ„ hĂ€r ser den ut helt inskruvad).Ăr lite förbryllad över en sak pĂ„ den nya Orisen. IstĂ€llet för att sĂ€tta den gĂ€ngade halsen direkt in i boetten sitter den pĂ„ en "bricka" eller liknande? Har inte sett den lösningen förr och inzoomat ser det inte sĂ„ snyggt ut? NĂ„gon urmakerikunnig som kan förklara/kommentera?![]()
![]()
Wtf, sÄdÀr kan det ju inte se ut? Har aldrig klÀmt pÄ en, men en snabb googling visar ocksÄ bilder dÀr kronan ser helt normal ut?NÀ, fy. Den ser nÀstan lika jÀvlig ut som kronan pÄ BB36 enligt mig (ja, sÄ hÀr ser den ut helt inskruvad).
![]()
Ja, precis, den Àldre versionen glömde jag tillÀgga! Den nya Àr bÀttre pÄ flera punkter. Okej, nog med OT frÄn mig, tillbaka till frÄgan som @LeManiac stÀllde.Wtf, sÄdÀr kan det ju inte se ut? Har aldrig klÀmt pÄ en, men en snabb googling visar ocksÄ bilder dÀr kronan ser helt normal ut?
Edit, eller kanske bara Àr den Àldre modellen?
![]()