• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oristråden!

Här Clipperton inomhus på skuggsidan av huset:
3484168D-6856-4AC3-AFC9-B32DF77F252E.jpeg

Den är helt klart läcker! Är det bara clipperton som har blankt bezel inlägg? Blir lite förvirrad för ibland ser det matt ut.
Det finns flera. Den svarta aquisen med blå tavla har blank bezel. Den ”vanlige” svarte finns også i ehh.. tror det er 4 eller 5 ulike varianter på oris sin hemsida og skillnadene er polering og blank eller matt bezel om jeh ikke tar helt feil.

Hej KS!

Jag har gått i tankarna på ny klocka ett tag nu och velat lite fram och tillbaka. Tyvärr (pga av pris och hur snygga de är) så har jag hittat Oris aquis och Oris diver 65. Även begagnade ligger en bra bit över vad jag tänkt lägga på en klocka.

Så kan någon snälla skriva dåliga saker om dessa klockor så jag tappar intresset för dessa och sparar lite pengar, tack! :)

Hej KS!

Jag har gått i tankarna på ny klocka ett tag nu och velat lite fram och tillbaka. Tyvärr (pga av pris och hur snygga de är) så har jag hittat Oris aquis och Oris diver 65. Även begagnade ligger en bra bit över vad jag tänkt lägga på en klocka.

Så kan någon snälla skriva dåliga saker om dessa klockor så jag tappar intresset för dessa och sparar lite pengar, tack! :)
Har inget dåligt att säga om Aquis tyvärr, bara att slanta upp ;) har ju legat några begagnade uppe här för ganska bra priser på sistone.

Hej KS!

Asfula urtavlor faktiskt...
IMG_20180925_123942.jpg

Skämt åsido så håller jag helt med Alex ovan. Beg verkar man hitta väldigt fina ex en bit över 10k vilket känns extremt prisvärt. Väldigt mycket klocka för pengarna.

Hej KS!

Då vill du säkert inte höra att Klockia har 15% rabatt på alla Oris t om imorgon om du använder rabattkoden oris15 ;)

Jag har tydligen tappat en av skruvarna som håller fast länken på min Aquis. Är det någon som vet vart jag kan hitta en ny?

Bilagor

• E57446DB-2440-4CBD-B018-D2184EC66DE2.jpeg
    E57446DB-2440-4CBD-B018-D2184EC66DE2.jpeg
    87 KB · Visningar: 5
Tillbaka
Topp