• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oristråden!

Länk eller gummi tycker funkar superb med den här klockan!
Ja gummi har jag inte ens funderat på. Den ser ju schysst ut på tyg men är det så obekvämt så näe...
Vart lite sugen på att sätta på ett läder. Men orginal kostar typ 2500... lite mycket just nu. Fortsätter med länken...:)

Senast ändrad:
27DCDBD8-E87C-4CFB-AF55-7C24D1CF7C3A.jpeg

39,5mm med borstad länk och matt bezel!
Mums

27DCDBD8-E87C-4CFB-AF55-7C24D1CF7C3A.jpeg

39,5mm med borstad länk och matt bezel!
Mums
Bra val! Säger jag bara för att jag gjorde precis samma val! :D Av nyfikenhet, vad har du för omkrets på armen? (Jag har ca 16,5cm.) Jag hade tidigare 43mm-Aquisen m ”pansarlänken”. Det tar lite tid att vänja sig vid både tunnare och smalare länk!

CCDE0194-3DC0-41CE-83D8-2597090C8F7E.jpeg
Oris Brashear Crono LE vad tycker ni om den? Jag har själv aldrig ägt en Oris men tycker denna i Brons ser läcker ut. Är den attraktiv och möjlig att sälja vidare om jag ångrar mig eller är den svårsåld?

Tacksam för alla seriösa svar!

Jag tycker att modellen är grym! Själv har jag den första icke-chronon och är riktigt nöjd.
Jag vet inte hur eftertraktad just chronon är men trehandaren är en populär modell som fått mycket fina recensioner världen över.
För min del finns det en bronsklocka som är vassare och det är Panerai-bonzon men då pratar vi en helt annan prisklass.
Kör på bara! Ingen minns en fegis ;)

Bra val! Säger jag bara för att jag gjorde precis samma val! :D Av nyfikenhet, vad har du för omkrets på armen? (Jag har ca 16,5cm.) Jag hade tidigare 43mm-Aquisen m ”pansarlänken”. Det tar lite tid att vänja sig vid både tunnare och smalare länk!
Har självt haft 43mm Aquis tidigare, tyckte den blev för stor i slutändan. Jag har också 16,5cm och tycker nuvarande blir perfekt, stort plus för den lite "nättare" länken också.

• Like
Reactions: Man
Är det nån som har en 36mm sixty five på länk?
Önskar prova den över en kopp bjud kaffe och så klart tar jag med mig något roligt du önskar prova :)

Tillbaka
Topp