Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig flygare!Min propilot på Nato.
![]()
Ja verkligen!Härlig flygare!
Fin klocka, hoppas du trivs med denFörsta dagen med min nya pilotklocka. Oris äger!![]()
Ett ganska ordinärt SW200 (Selitta). Alltså typ exakt som ETA 2824 men med några småsaker som är annorlunda. Inte världens Haute Horlogie verk utan det är en arbetshäst helt enkeltVad är specen på Oris 733 urverk? Funderar på vad en Oris 65, 40mm ska hålla sig inom.
Hittar inget vid snabb googling.
Finns på Bergströms Ur i Gbg. Kände inte på den men tittade på den genom monterglaset. Såg sjyst utHej
Söker denna modellen,. någon som fått känna på den IRL eller kanske vill flippa en
// JF![]()
Finns på Bergströms Ur i Gbg. Kände inte på den men tittade på den genom monterglaset. Såg sjyst ut![]()
Är det Pointer Daten? Den är fin!Första dagen med min nya pilotklocka. Oris äger!![]()
Grattis. Har en själv. Länken är riktigt fin faktiskt.Roligt att få börja hänga här i Oristråden. Nyss införskaffat en Big Crown Propilot som jag gått och sneglat på ett tag, men nu slog jag till. Har länk också så det ska bli skoj att prova den också så småningom.![]()
Yes. Movember edition. Grym klocka!Är det Pointer Daten? Den är fin!
Det är nog det jag saknar mest med min förra Aquis: Den ”skottsäkra” länken...
Precis avplastad, valde mellan nya o gamla Aquis, föredrar den äldre, maffigare band...![]()
![]()
Gratulerar till en fin flygare!Roligt att få börja hänga här i Oristråden. Nyss införskaffat en Big Crown Propilot som jag gått och sneglat på ett tag, men nu slog jag till. Har länk också så det ska bli skoj att prova den också så småningom.![]()
Håller med
Precis avplastad, valde mellan nya o gamla Aquis, föredrar den äldre, maffigare band...![]()
![]()
![]()
Mycket bra klocka
![]()
Tack så mkt, nya favvon, framför Panna och Seamaster....Bra val![]()
Tackar så mkt, sorry dubbelpostBra val![]()
Tackar så mktMycket bra klockaLite roligare version också, bra val!
![]()
Förstår detTack så mkt, nya favvon, framför Panna och Seamaster....
Förstår det. Min säger hej.Tack så mkt, nya favvon, framför Panna och Seamaster....
Hej, hej, very nice, (måste nog oxå beställa gummi....)....Förstår det. Min säger hej.
Förstår det. Min säger hej.
![]()
Jag har även länk men gummit är det bästaHej, hej, very nice, (måste nog oxå beställa gummi....)....