Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar lumen!![]()
Kvällsnöje.![]()
Går hand i hand med gummit.Älskar lumen!![]()
Var och provade en sådan Big Crown movember edition i lördags. J-lar vilken klocka!!! Första gången på 15 år jag velat köpa en helt ny klocka. Om man nu undantar GS gmt... eeeeh... ja ni vet hur det ärFörsta dagen med min nya pilotklocka. Oris äger!![]()
Linjerar perfekt glömde jag skrivaPrecis hämtat min första ORIS![]()
Hittills supernöjd med den!
![]()
![]()
Tycker den här nya modellen är jäkligt ball! Funderar på att köpa till våren/sommaren. Grym med rött gummi!
Snyggt!! Inget gummi?![]()
Precis kommit hem från lokala AD o plastat av mästerdykaren![]()
![]()
Tackar, Jodå rött gummi med, men började på länkSnyggt!! Inget gummi?
Den är grym tycker jag! Köp den så kan vi byta mot min Clipperton om du tröttnarVad tycker ni om source of life?
Vad tycker ni om source of life?
En aning.Ni som använder gummi-armbandet på Aquis, bygger spännet på mycket på undersidan?
Jag har inte haft möjlighet att testa annat än stål-länk i butik och tycker att spännet till gummi-armbandet ser brutalt ut, på ett dåligt sätt, näst intill obekvämt.
Det där spännet bygger högre än en Reverso...En aning.
Skulle dock verkligen inte säga obekvämt, sitter som en smäck i mitt tycke i alla fall
![]()
![]()
![]()
Är du sugen så har jag min ute på annonsVad tycker ni om source of life?
Jäklar va fin den är!![]()
Tycker den här nya modellen är jäkligt ball! Funderar på att köpa till våren/sommaren. Grym med rött gummi!