Desmond_Malone
Silver
Ja den ser riktigt bra ut, verkar vara vettigt pris på den, 2600chf blir ruggigt sugen!Najs GMT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den ser riktigt bra ut, verkar vara vettigt pris på den, 2600chf blir ruggigt sugen!Najs GMT!
Najs GMT!
båda är riktigt vassaOj oj oj vad snygg den till vänster är! Fan!
båda är riktigt vassa
Ja det är en bra frågaNär listas dom i Sverige tror ni?
Har för mig att förra årets nyheter nådde butik i mitten av april.Ja det är en bra fråga
det var snabbt marscherat!Har för mig att förra årets nyheter nådde butik i mitten av april.
Ja den är ny för i år![]()
Ny modell? Inte sätt den innan.
Häftigt med grön!Precis hämtat min första ORIS![]()
Hittills supernöjd med den!
![]()
Någon som har en till salu?Precis hämtat min första ORIS![]()
Hittills supernöjd med den!
![]()
![]()
Ny modell? Inte sätt den innan.
Det senare.Hur är det med Oris och deras listpriser? Är det vad man faktiskt betalar, eller är det som Omegas och deras listpris.
Inte tagit mig tiden att klämma på den men har sett den ”live”, den såg bra ut även dåÄr det någon som fått möjlighet att klämma på Aquis Date Relief än?Tycker spontant den känns som en riktig fullträff!
![]()
Bild stulen från Hodinkee.
Helt såld på GMT´n, tänkte att det var lika bra att ta tjuren vid hornen och visa den för frun...
Grattis, så har min fru aldrigt sagt om någon klocka. Hon brukar fråga om jag inte ska sälja några...Helt såld på GMT´n, tänkte att det var lika bra att ta tjuren vid hornen och visa den för frun...
Svaret blev: "den måste du bara köpa" Glimrande helt enkelt! Wohoo!
Hahaha ja altså jag vet inte riktigt vad so hände...Grattis, så har min fru aldrigt sagt om någon klocka. Hon brukar fråga om jag inte ska sälja några...
She’s a keeperHelt såld på GMT´n, tänkte att det var lika bra att ta tjuren vid hornen och visa den för frun...
U-bet!She’s a keeper![]()
Bild är alltid bättre än ett ref nummer. Bara Rolex (typ) kommer undan med bara ref...Spontana tankar kring ORIS Divers Movember Edition 73377074084SET.
Jag är inne på att nypa en sådan men skulle vilja ha lite tankar om den först.
Tack på förhand.
Skön respons! Varje gång jag visar en oris säger hon bara ”den är lika rund och ful som alla andra”Helt såld på GMT´n, tänkte att det var lika bra att ta tjuren vid hornen och visa den för frun...