• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oristråden!

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Testade denna idag. Riktigt bra faktiskt

IMG_9567.JPG
Köpte den förresten

IMG_9635.JPG
 

lofgreno

Audemars
Jag var och kollade på en igår, de bärs väldigt smått. Min Tudor BB58 såg nästan stor ut i jämförelse pga de längre bandhornen. Personligen tyckte att Aquis 39,5 såg för liten ut på min 18 cm handled :) Synd att de inte gör 41 mm också!
Ja fick faktiskt höra det av en annan också... Well well, får kolla in iaf. :)
 

Man

Rolex
05764326-1B5E-4900-B26C-44C5745CE534.jpeg
Så jävla nöjd med att jag valde 39,5 varianten. Har ca 16,5 cm handleder.
Kul! Bra val. Jag kör samma storlek och har lika stor handled. Man vänjer sig ganska snabbt även om man haft den stora 43mm-kolossen med ”skottsäker” länk, som i mitt fall. Det enda jag kan sakna är nog tjockleken på länken.. :)
 

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Kul! Bra val. Jag kör samma storlek och har lika stor handled. Man vänjer sig ganska snabbt även om man haft den stora 43mm-kolossen med ”skottsäker” länk, som i mitt fall. Det enda jag kan sakna är nog tjockleken på länken.. :)
Har inte haft 43mm själv, glad att jag valde denna med facit i hand. Gillar även länken :)
 
  • Like
Reactions: Man
Topp