Köpte den förrestenTestade denna idag. Riktigt bra faktiskt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte den förrestenTestade denna idag. Riktigt bra faktiskt
![]()
Wow, sjukt snygg! Ultimata sommarklockan med det röda bandet också.Köpte den förresten
![]()
Som tidigare nämnts, en riktig sommardinka!
Älskar verkligen gummit. Inte alls min comfort zone men solen med lite solbränna är klockan magisk.Som tidigare nämnts, en riktig sommardinka!![]()
Jag säger tillWow, sjukt snygg! Ultimata sommarklockan med det röda bandet också.
Om du någon gång får för dig att flippa den så vill jag stå först i kön..(finns dock risk att jag hinner köpa den i butik innan dess, tänkte klämma på en imorgon).
Ja verkligen, passar ju jättebra. Hade nog funkar fint på mina 17.5.Älskar verkligen gummit. Inte alls min comfort zone men solen med lite solbränna är klockan magisk.
Glad att jag trotsade mina storleksissues. Tycker den bär bra ändå på mina 16.5cm-handleder.
![]()
Jag var och kollade på en igår, de bärs väldigt smått. Min Tudor BB58 såg nästan stor ut i jämförelse pga de längre bandhornen. Personligen tyckte att Aquis 39,5 såg för liten ut på min 18 cm handledMåste nog kolla in dom där 39.5 mm Aquisarna från Oris.![]()
Ja fick faktiskt höra det av en annan också... Well well, får kolla in iaf.Jag var och kollade på en igår, de bärs väldigt smått. Min Tudor BB58 såg nästan stor ut i jämförelse pga de längre bandhornen. Personligen tyckte att Aquis 39,5 såg för liten ut på min 18 cm handledSynd att de inte gör 41 mm också!
Det lär den definitivt göra.Ja verkligen, passar ju jättebra. Hade nog funkar fint på mina 17.5.![]()
Finns det verkligen? Kom väl en blåaktig limiterad nu på Basel.Någon som plockat upp en 39.5 grön Aquis ännu?
Finns det verkligen? Kom väl en blåaktig limiterad nu på Basel.
Annan storlek skulle jag säga. Har bara testat 39,5 på länk och den var smalare än på min 43.5.Är det olika rubberstrap för 39.5 som 43.5 eller är det samma storlek? Hittar ingen bra info
Bra valSå jävla nöjd med att jag valde 39,5 varianten. Har ca 16,5 cm handleder.![]()
Kul! Bra val. Jag kör samma storlek och har lika stor handled. Man vänjer sig ganska snabbt även om man haft den stora 43mm-kolossen med ”skottsäker” länk, som i mitt fall. Det enda jag kan sakna är nog tjockleken på länken..Så jävla nöjd med att jag valde 39,5 varianten. Har ca 16,5 cm handleder.![]()
Har inte haft 43mm själv, glad att jag valde denna med facit i hand. Gillar även länkenKul! Bra val. Jag kör samma storlek och har lika stor handled. Man vänjer sig ganska snabbt även om man haft den stora 43mm-kolossen med ”skottsäker” länk, som i mitt fall. Det enda jag kan sakna är nog tjockleken på länken..![]()
Härligt att höra!Efter positiva nyheter på återbesöket efter 18 månader införskaffades denna skönhet, i mina ögon, så nöjd...![]()
Finns det verkligen? Kom väl en blåaktig limiterad nu på Basel.