Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha. Färg på tavlan och gummit?Jag börjar gå i planerna att sälja min Aquis 400 cal 41.5 då den helt enkelt upplevs för stor. Smaken har förändrats de senaste 2-3 åren tyvärr. Vad tror ni är rimligt pris för en med både länk och gummirem, 20-23k?![]()
Blå tavla, svart gummiAha. Färg på tavlan och gummit?
Jag har själv en vanlig Aquis 39,5. Länk och svart gummi.
Hur ligger denna i pris tror ni som är Orisexperter? Frågade i en annan tråd men dåligt med gensvar där tyvärr.
Oris aquis Titanium
46mm
Ålder 2019
Box och cert
Rätt repig länk men skulle få fler bilder på skicket på måndag.
![]()
Klockor säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin klockor säljes i hela sverige med över 4774 annonserwww.blocket.se
LIte varningsklocka att säljaren inte tycks veta vad klockan heter? Eller är jag petig då?Tycker väl 11 är rimligt med en prutmån till 9-10.
LIte varningsklocka att säljaren inte tycks veta vad klockan heter? Eller är jag petig då?
Har tyvärr inget att säga om titan, men hade tidigare en 43mm Aquis med stål-länk och den hade lite mellanrum. Jag tror de var ett mellanting mellan de två bilderna här.Jämför med min (den sista bilden) som har obefintligt mellanrum mellan länkarna.
![]()
![]()
Jämför med min (den sista bilden) som har obefintligt mellanrum mellan länkarna.
![]()
![]()
Har tyvärr inget att säga om titan, men hade tidigare en 43mm Aquis med stål-länk och den hade lite mellanrum. Jag tror de var ett mellanting mellan de två bilderna här.
Det förstår jag!Väldigt nöjd med den här, 41,5mm 2024års modell
![]()
![]()
![]()
Men du har din ute till försäljning ju, någon speciell anledning eller bara sugen på nytt?Det förstår jag!
Bara sugen på nytt.Men du har din ute till försäljning ju, någon speciell anledning eller bara sugen på nytt?
Hur hittade DU din Chronoris?Hej tråden!
Ganska ny på KS och Ganska nytt intresse för klockor (ca 1 år) har än så länge fastnat för bl.a. Oris och det har blivit två än så länge. förmodligen blir det fler med tiden.
Har som ni ser begränsad förmåga när det kommer till fotografering och ljussättning men det är som det är
Hög den på chrono 24 från någon handlare i ItalienHur hittade DU din Chronoris?