• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: EM 2016 Frankrike

Är det bara jag som tycker det är ett enormt nedköp att uefas nya "revolutionera fotboll" i form av att i princip 80% av alla tredjeplacerade lag går vidare? Minskar spänningen i sista matchen rejält och känns bara fel... (även om det blir fler matcher) :banghead:

Lars Lagerbäck har fått ett eget öl uppkallat efter sig här :)
image.jpeg

Såg du inte något på Ungern - portugal ?

Tror det blir 2-1 till Belgien ikväll. Tidigt mål av Sverige sen gör Belgien två baljor i andra halvlek.

Nej, hade bara möjligheten att välja 1 match. Så här i efterhand hade jag fortfarande valt Islands matchen då dom slog ut Österrike medans Portugal och Ungern gick vidare. Men det var en grym match kunde man se på highlightsen

Nej, hade bara möjligheten att välja 1 match. Så här i efterhand hade jag fortfarande valt Islands matchen då dom slog ut Österrike medans Portugal och Ungern gick vidare. Men det var en grym match kunde man se på highlightsen
Zappade mellan båda matcherna. Lika många målchanser i matchen Ungern-Portugal som det varit i hela EM nästan.
Spänningen i slutet av islandsmatchen var mäktig. Sjukt kul att dem går vidare. Stort.

Zappade mellan båda matcherna. Lika många målchanser i matchen Ungern-Portugal som det varit i hela EM nästan.
Spänningen i slutet av islandsmatchen var mäktig. Sjukt kul att dem går vidare. Stort.
Jo hörde att det var lägen på varje anfall på slutet, helt galet att Portugal nästan åkte ut..
Men tror det blir 1-2 idag tyvärr. Men vinner Sverige blir man riktigt glad!

Bra byte hamren, både fegt och zengin styr in skiten med...

Förövrigt känns det som Tyskland och Belgien är bästa vänner sett till vad domaren dömt vid farliga lägen (mål till och med) för Sverige :banghead: Mirakel sista fem, snälla Gud!

Det avgjordes inte idag,insatsen idag var imponerande. Beligen är tvåa i världen och Sverige pressar dom under stora delar av matchen. Tack Zlatan säger jag.

Sverige gör två riktigt bra matcher och en dålig, tyvärr gör de den dåliga i fel match. Känns bittert, Sverige var väl värda 3p idag men vi gör inte mål när vi ska tyvärr. Roligt att Isaksson, granen, Kim och Zlatan var bäst idag (isaksson och Granqvist dock klart bäst).

Nu får en heja på Lagerbäck :)

Bra byte hamren, både fegt och zengin styr in skiten med...

Förövrigt känns det som Tyskland och Belgien är bästa vänner sett till vad domaren dömt vid farliga lägen (mål till och med) för Sverige :banghead: Mirakel sista fem, snälla Gud!

Har vi kollat på samma match du och jag, var väl bara en tidsfråga innan Belgien skulle pytsa!

Tillbaka
Topp