• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: EM 2016 Frankrike

Håller med, och för att gå lite OT så tycker jag att det här är ett toppenexempel för OT:s existensberättigande :)

Har skrivit det tidigare, men jag tycker om att man får en lite bredare bild av sina forumkamrater och det blir lättare att tycka om inlägg om klockor när man även uppskattar andra typer av inlägg. Samma som att jag blir gladare öven en god väns framgångar/inköp/roliga händelser än vad jag blir av detsamma gällande mannen på gatan.
Håller helt med dej;). Sen är det ju även lättare i just den här Em-tråden där majoriteten av oss ändå håller på samma lag..

Hm...märker att jag börjar låta som en Guidetti-fanboy, men han är verkligen den enda som är intressant att lyssna på i intervjusammanhang plus att han har humor. Intervju i SvT inför matchen mot Belgien.

"Jo, förhoppningsvis lyckas vi träffa mål den här gången, och vi har redan gjort ett mål utan att ha skott på mål så det bådar gott inför framtiden om vi lyckas träffa det också" :D

Senast ändrad:
Hm...märker att jag börjar låta som en Guidetti-fanboy, men han är verkligen den enda som är intressant att lyssna på i intervjusammanhang plus att han har humor. Intervju i SvT inför matchen mot Belgien.

"Jo, förhoppningsvis lyckas vi träffa mål den här gången, och vi har redan gjort ett mål utan att ha skott på mål så det bådar gott inför framtiden och vi lyckas träffa det också" :D

Haha..,man kan inte annat än att älska den gubben, trots att han är lite av en pajas!

Gladast idag över Ronaldos straff miss, måste vara den personen som vann 10.000000kr på stryktipset, skulle vara kul och veta ifall den eller rättare sagt dom kanske vet om att det var en missad straff med 10min som gjorde detta möjligt! Hade det varit jag så hade iaf jag skickat blommor och en choklad ask till lille Ronaldo som tröst :D!

England-Slovakien, Em's tråkigaste match eller?
Det ena laget ville inte vinna o det andra inte förlora. Knappast det engelska spelet jag brinner för (kvällens gå fotboll där man ska dribbla eller passa sej in i mål):(

IMG_20160621_215306222.jpg
äntligen kvitterat!!

Minns såväl Kalinic svåra tid i England plus att han lirade mot oss i Euroleague;).

Kul att de vann! Visades inte så mycket repriser men skulle de inte ha haft en straff i slutet också?! Eller såg jag fel då?

Gillar Kroatien då de ofta spelar ganska rolig fotboll. Och så blev jag och frugan lite kära i landet efter en semester där för några år sen. Fantastiskt fint är det!

Grattis Kroatien till grupp segern!!
Även stort grattis till de brittiska lagen som samtliga gick vidare!:)

Tillbaka
Topp