Milda makter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säga vad man vill om OT trådar och att det inte har med klockor att göra .. men fan så fint att dela dessa stunder med likasinnade! Otroligt vilken fotbolls historia och att det var Island som fick trycka till England ? Wtf .. kalldusch delux
Va var oddsen?CASH IN.
Ja det var lätt att hålla sig för skratt i ett par år efter finanskrisen.Och där fick engelsmännen för att man gjorde islänningarna till terrorister för att kunna frysa isländskt kapital under finanskrisen värsta dagar.
Eller innevånare:Tänk om man skulle jämföra de samlade månadslönerna på Islands och Englands startelvor....
Förstår jag, Men britternas knep att utnyttja en terroristlag var verkligen smutsigt. Men nog med OT nu. Nu skulle jag verkligen vilja vara där du är.Ja det var lätt att hålla sig för skratt i ett par år efter finanskrisen.
Tack. Filosoferade mer i riktning åt att hur många Isländska landslagsspelare man får för det t. ex Roney drar in i månaden. Han är säkert en mycket bättre spelare än de i Island men vare han eller någon annan i England verkar ha kunnat köpa in lite isländskt kämpaglöd.Eller innevånare:
Jag gissar alla tillsammansTack. Filosoferade mer i riktning åt att hur många Isländska landslagsspelare man får för det t. ex Roney drar in i månaden. Han är säkert en mycket bättre spelare än de i Island men vare han eller någon annan i England verkar ha kunnat köpa in lite isländskt kämpaglöd.
Va var oddsen?
Trodde faktiskt att det skulle vara mer, vad är sannolikheten att lilla Island vinner mot England, där bara Rooney tjänar mer än hela det isländska landslaget.9.00 fick jag i odds när ja la mitt bet hos unibet strax innan avspark