Är du tillbaka från din resa än?
Nix. Inte åter förrän i januari.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du tillbaka från din resa än?
När skulle man övergett SI ?Dags att överge det märket snart...om det inte var dags för det redan för några år sedan...
När skulle man övergett SI ?
När skulle man övergett SI ?
Övergett och övergett, jag kör fortfarande på en del plagg från dem men allt är sådant som köpts längre bak i tiden och köper jag nu blir det 9 fall av 10 plagg utan patch och definitivt utan stora tryck. Kvaliteten är grym, speciellt på dem äldre plaggen. Tror jag har någon form av hatkärlek haha.Italienarna övergav det i början av 90-talet. Ungefär samtidigt som britterna började använda det som huligan-klädsel.
Italienarna övergav det i början av 90-talet. Ungefär samtidigt som britterna började använda det som huligan-klädsel.
Inget jag märkt på mina Romresor. Tycker märket syns mer nu än förut.
Det är inte så att du är i Rom för att gå på fotboll?
Tycker denna från Herno verkar riktigt sjysst! Gore-tex material vilket gör att den förmodligen står emot vind och väta bra. Någon som har erfarenhet?
Precis beställt en sån här. Pike Brothers N-1 Deck jacket. Kraftig vind och vattentät kanvas med ullfoder. Dög det åt grabbarna vid landstigningen av Normandie så duger den åt mig
Hur ser det ut inför höst/vinter fellow ks:are?
Letar efter en sånhär rock iår. Någon som kan hjälpa mig på traven?@fabian @Singular
Där går jag bet (och om du inte skämtar - låt bli).
Visst, på ett lavish lives-konto kan det ser fräsigt ut men...Förklara?
Jag tycker den är snygg, kanske inget jag kommer använda flitigt men ändå.
Haft min woolrich i rätt många år nu. Fortfarande nöjd, ett bra köpFunderar på en woolrich parka och en schysst rock.
Visst, på ett lavish lives-konto kan det ser fräsigt ut men...
Nu vet jag inte vad du gör till vardags, hur du ser ut, hur gammal du är, vad du tjänar och i vilka kretsar du rör dig - men om det inte innefattar helikoptrar och hundrafotare kommer du garanterat se utklädd ut och det finns bättre sätt att bränna hundratusen än att vara se ut som en fjant i en överdrivet uppenbar överrock som inte tåler vinterväder.