Aaa precis lite så jag tänker oxåHar inte testat den, snygg är den iaf!
Eftersom du bor i Sthlm lär den klara av vintern galant, i värsta fall kanske du får packa på dig lite kläder under.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aaa precis lite så jag tänker oxåHar inte testat den, snygg är den iaf!
Eftersom du bor i Sthlm lär den klara av vintern galant, i värsta fall kanske du får packa på dig lite kläder under.
Parajumpers?Hjälp med varm vinterjacka till mig och tjejen. Dun av tjockare variant, kikat på fjällräven, canada goose, och monclear. Dock ingen Michelin gubbe dun. Vill ha något varmt, har duffel osv, max budget 7000/st, tips sökes.
Hallå!
Har någon bra tips på en riktig vinterjacka som funkar? Kraven är följande:
- Lång modell, jag är 200 cm lång.
- Inte vara toksportig med för mycket "MEGA Gore-Tex tjosan" i illröd text eller motsvarande.
- Mörkblå eller likande.
- Luva
- Hålla värmen när det blir riktigt kallt.
- Funka i typ 5-10 år, köper inget slit och släng.
Den kommer inte användas varje dag till jobbet eller så utan snarare på helger och fritid (gå ner på stan eller knata runt med kidsen i kallt vöder).
Har testat en Sail Racing Glaciar Bay någonting som var kanon. Dock lite för sportig, är ingen bestigare av berg eller så.
Tack på förhand.
/gustav
Riktigt snygg, var själv sugen på en sådan. Passar perfekt för en vinter i sthlm.Kör på Canada Goose Lodge, sjukt varm och skön!
Bild lånad från nätet.
![]()
Den är riktigt jävla varm ocksåRiktigt snygg, var själv sugen på en sådan. Passar perfekt för en vinter i sthlm.![]()
Tack för tipset, men den där
Lodge funkar inte på mig, för kort.
/gustav
Kanske en north face? Två jackor i en, och bra pris som gäller söndagen ut.Hallå!
Tack på förhand.![]()
Finns tyvärr bara i L som största storlek. Men det är nog i tooligaste laget för mig, men tack för tipset.Kanske en north face? Två jackor i en, och bra pris som gäller söndagen ut.
http://caliroots.com/the-north-face-baldir-triclimate-parka-t0csq7v2q/p/44515
Ok. Kolla in Arcteryx, rätt så minimal design.Finns tyvärr bara i L som största storlek. Men det är nog i tooligaste laget för mig, men tack för tipset.
/gustav
Ok. Kolla in Arcteryx, rätt så minimal design.
http://www.addnature.com/arcteryx-ms-therme-parka-black-448924.html
Snygga.
Stockholm ska förrestens få Stone Island Flagship Store - grattis Nollåttor.
Snygga.
Jag gillar också skepparkavajen skarpt! Här är en från Schott:Skepparrock (pea coat) har alltid legat mig varmt om hjärtat men nu är min förra helt utsliten så det är dags för att kolla efter en ny! Någon som har bra ett bra tips? Har hittat några men ingen klockren än.
Det ska inte vara massa detaljer utan helst ganska stilren och givetvis mörkt blå (navy blue). Kan tilläggas att jag är student så tips på mer än 4000kr kommer bara göra stora hål i budgeten...
Dags att överge det märket snart...om det inte var dags för det redan för några år sedan...Snygga.
Kör Fortezza och Bomboogie i år.
Helt rättLåter som en Hbg-are
Helt rätt
Är du tillbaka från din resa än?Tack för bidrag till lönen!