• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

rekacj

Omega
2-Faktor
Vilken plats ligger du på? Gick rätt dassigt för mig men hoppas på en bättre andra omgång;)
Andra plats just nu, hade det inte varit för Cahill röda kort hade jag haft en betryggande ledning...
Nu är han utbytt mot Bertrand i Southampton som har ett ruggigt bra spelschema närmaste tio matcherna, bortsett från United i mitten där. Nu måste man bara fortsätta prestera såhär, ska försöka knipa en bra plats i Sverige överlag också är tanken.

Långtid kvar du hinner komma igen, vilken plats är du på ? :)
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Andra plats just nu, hade det inte varit för Cahill röda kort hade jag haft en betryggande ledning...
Nu är han utbytt mot Bertrand i Southampton som har ett ruggigt bra spelschema närmaste tio matcherna, bortsett från United i mitten där. Nu måste man bara fortsätta prestera såhär, ska försöka knipa en bra plats i Sverige överlag också är tanken.

Långtid kvar du hinner komma igen, vilken plats är du på ? :)
Håller på Chelsea så var inte heller särskilt munter efter Cahills utvisning. Bertrand är bra. Låter som ett vettigt byte. Ligger på 7:e plats. Första säsongen jag provar FPL. Tänkte smyga uppåt i ligan allt eftersom ;)
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Håller på Chelsea så var inte heller särskilt munter efter Cahills utvisning. Bertrand är bra. Låter som ett vettigt byte. Ligger på 7:e plats. Första säsongen jag provar FPL. Tänkte smyga uppåt i ligan allt eftersom ;)
Det förstår jag. Hälsar dig välkommen ner i träsket då, tror detta är mitt fjärde år.
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Två röda kort för mig på två omgångar... Man hade knappast kunnat ha mer otur, tur att övriga spelare levererat.
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Valde att nyttja mitt wildcard idag då flertalet spelare inte levererat som jag velat. Nöjd med den nya truppen.

Sorry för dubbelpost
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Första gången jag kör FPL och undrar lite hur ni andra funderar kring småskador. Byta ut spelarna direkt eller vänta någon omgång?
 

Kim

Panerai
Valde att nyttja mitt wildcard idag då flertalet spelare inte levererat som jag velat. Nöjd med den nya truppen.

Sorry för dubbelpost
Funderar på att göra samma sak. Piss trupp

Första gången jag kör FPL och undrar lite hur ni andra funderar kring småskador. Byta ut spelarna direkt eller vänta någon omgång?
Beror på vad du har på bänken..hur många omg är spelaren borta?
 

Number 6

Omega
Detta ska bli kul! Vem tror ni är säsongens nyckelspelare då, poängmässigt i FPL alltså? Salah? Sterling? Känns som tråkiga gissningar. Ungefär som när Ronaldo fortfarande lirade i PL. Alltid lattjo när man hittar nån otippad. Jag tror på Fred i United! Tycker att alla ska köpa honom och köra honom som konstant kapten:angel:
 
Topp