• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Lovande start på Gameweek3. Heaton själv lika många poäng som hela målis/backlinje" förra veckan... :)

upload_2019-8-24_0-12-6.png


Gameweek 2:
upload_2019-8-24_0-10-52.png
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Tre omgångar... Vad säger ni? Det räcker väl nu eller? Vi stoppar här?
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Körde wildcard och tog confirm eller vad det är och tänkte inte mer på det
Enda ”turen” är att jag har 50p hittills så får se det som en kass ingång med få poäng men svårt att ta igen så mycket

Glöm "tur" - kloka byten med Mané mot Salah och in med Aguero och Abrahams i denna vecka. Snyggt!
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Känslan när du har tre spelare i laget som vinner med 8-0... Den känslan.... :banghead::banghead::banghead:

upload_2019-9-21_18-13-12.png
 
  • Like
Reactions: M.U

Number 6

Omega
Blev ju lite bättre iom Söyuncus och Schmeichels poäng, men att transferera in två Sheffield United försvarare (och dessutom sätta en på bänken) men att exkludera Lundstram i ett ”taktiskt drag” var ju inte så smart. Toppade elvan med Sterling som kapten:eek: Otäck skada i eftermiddagsmatchen för övrigt. Son verkar ju ha lite temperament (även om han inte verkade vara den som gjorde att Gomez fot gick av, även om han själv trodde det)
 

a.i

Omega
2-Faktor
Hur går det för er? Jag har lyckats hämta igen diverse tabbar och bottennapp efter användandet av wildcard för några omgångar sedan. Top 8k Sverige, 338k OR - inget vidare men det går åt rätt håll! Skönt att smälla 100p-gränsen förra omgången i alla fall:D
 

Number 6

Omega
Hur går det för er? Jag har lyckats hämta igen diverse tabbar och bottennapp efter användandet av wildcard för några omgångar sedan. Top 8k Sverige, 338k OR - inget vidare men det går åt rätt håll! Skönt att smälla 100p-gränsen förra omgången i alla fall:D
Går inte så bra hittills, men räknar ändå med att stå som vinnare i KS ligan när säsongen är över:cigar:
 

Number 6

Omega
Snubben som fick högst poäng (119p) denna veckan lyckades ju verkligen med sin Bench Boost; 35p från bänken! Makalöst. När jag väl kör bench boost så lär det bli typ 5-6 poäng max...
 
  • Like
Reactions: a.i

a.i

Omega
2-Faktor
Sweden: 380
Overall: 13k
Inte illa pinkat! Får man fråga vad du kör laguppställning?
Leicester har gett mig en hel del det sista, kör på tre spelare där då de fortsatt har bra spelschema framöver.
Inför GW 13 ser mitt lag ut enligt följande:

Ramsdale
Rico - Söyüncü - Lundstram
Mané - Maddison - De Bruyne - Mount
Vardy (V) - Abraham - Aubameyang (C)

Avbytare: Button, Guendouzi, Kelly, Dunk

Som fan av Man Utd är jag kluven inför kommande omgångar, vill ha in en spelare därifrån men rädd att det blir ett nedbyte.
Tänker ev. Mount mot Martial alt. Aubameyang mot Rashford...
 

Skyllintepahugo

Omega
2-Faktor
Jag kör enligt nedan inför GW13,

Ryan
TAA - Rico - Söyüncü - Lundstram
Salah - Maddison - De Bruyne - Sterling
Vardy (C) - Abraham
Avbytare: Button, Tomori, Dedoncker, Greenwood

Efter GW 13 kikar jag på att dubbla upp på Liverpool anfall! :)
 
  • Like
Reactions: a.i
Topp