Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tre omgångar... Vad säger ni? Det räcker väl nu eller? Vi stoppar här?
Ähh - vet inte det... I och för sig, 39 minuter in har båda mina anfallare gjort mål, men väntar fortfarande på Sterling och Salah...Nej denna omgång börjar ju ok
Ähh - vet inte det... I och för sig, 39 minuter in har båda mina anfallare gjort mål, men väntar fortfarande på Sterling och Salah...
Hur är det ens möjligt att fyra försvarare från ligans två bästa lag kan ge så usel utdelning??!!!
Wtf???!!!! Låter ju helt sjukt....Du kan vara lugn
Jag körde wildcard och bytte hela laget
Men skitappen fungerade Inte så hej -48p.....
Wtf???!!!! Låter ju helt sjukt....
Körde wildcard och tog confirm eller vad det är och tänkte inte mer på det
Enda ”turen” är att jag har 50p hittills så får se det som en kass ingång med få poäng men svårt att ta igen så mycket
Glöm "tur" - kloka byten med Mané mot Salah och in med Aguero och Abrahams i denna vecka. Snyggt!
Känslan när du har tre spelare i laget som vinner med 8-0... Den känslan....
Helt sjukt var väl 5-0 efter 20? Och Aguero lyckades bara göra 1
Men du får in 9p på Lundstram
wow 0-9 hemma...
nån snubbe cashade in 99p igår på tre leicesterspelare...
Går inte så bra hittills, men räknar ändå med att stå som vinnare i KS ligan när säsongen är överHur går det för er? Jag har lyckats hämta igen diverse tabbar och bottennapp efter användandet av wildcard för några omgångar sedan. Top 8k Sverige, 338k OR - inget vidare men det går åt rätt håll! Skönt att smälla 100p-gränsen förra omgången i alla fall
Må bäste man vinna!Går inte så bra hittills, men räknar ändå med att stå som vinnare i KS ligan när säsongen är över
Hur går det för er? Jag har lyckats hämta igen diverse tabbar och bottennapp efter användandet av wildcard för några omgångar sedan. Top 8k Sverige, 338k OR - inget vidare men det går åt rätt håll! Skönt att smälla 100p-gränsen förra omgången i alla fall
Inte illa pinkat! Får man fråga vad du kör laguppställning?Sweden: 380
Overall: 13k