Moraltanter unite?
Låt dem göra reklam som de vill och rösta med plånboken.
Haha sopa. Gå och lägg dig och välkommen till 2014 när du vaknar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Moraltanter unite?
Låt dem göra reklam som de vill och rösta med plånboken.
För att tjejerna i reklamen är reducerade till sin kroppar och inget mer, och objektifiering av tjejer i syfte att tjäna pengar är i min mening moraliskt oförsvarbart.
Nu är ni fan löjliga.
Sitter och gnäller på ett forum för något du måste surfa in på en väldigt specifik site och dessutom klicka på en knapp som heter "Show uncensored". Det är ju knappast någon som tvingar er att se på nakna tjejer.
Jisses vad konceptet 'vidriga könsstereotyper' går över huvudet på vissa.
Är det nödvändigt med barbröstade kvinnor för att sälja kostymen? Vad har kvinnorna för roll? Just det, deras närvaro är inte viktig för reklamen och de har ingen roll, de är bara lustobjekt för mannen. Alltså helt onödiga för reklamen.
Sträck på ryggen så era knogar slutar dra efter marken, och gå in i ett modernt samhälle där kvinnan ska ha en annan roll är runkobjekt för patetiska gubbäckel.
Jisses vad konceptet 'vidriga könsstereotyper' går över huvudet på vissa.
Ur ett marknadsföringsperspektiv är det löjligt att använda nakna brudar för att marknadsföra en produkt.
De gör det för att det fungerar.
Och då är det okej?
Dom säljer ju kokain på plattan också och det fungerar ju, men det innebär ju inte att det är kosher... Är dock ute på hal is här, Aquaracer2 är mer insatt
Men lam jämförelse men Jag gillar humorn och glimten i ögat.
Och då är det okej?
Dom säljer ju kokain på plattan också och det fungerar ju, men det innebär ju inte att det är kosher... Är dock ute på hal is här, Aquaracer2 är mer insatt
Har absolut inte något mot nakna brudar.
Ur ett marknadsföringsperspektiv är det löjligt att använda nakna brudar för att marknadsföra en produkt. Men du verkar inte förstå det, tillsammans med ett gäng andra.
Jag tycker mer synd om er eftersom ni inte verkar förstå vad som är knepigt med er syn på kvinnor. Stackare.
Hear, hear Maxim babanker
Vill du ha min kommentar kring droger eller marknadsföring?
Man inte behöver sluta med att vara en Man för att respektera de kvinnor som förtjänar respekt.
Så, vilka kvinnor förtjänar respekt i dina äkta mansögon då? Snälla, informera oss.
Kör maestro!
Men...vilken kostym ska jag köpa?!
Den här debatten är riktigt, riktigt intressant!
Både argumenten och resultatet.
Så, vilka kvinnor förtjänar respekt i dina äkta mansögon då? Snälla, informera oss.
Edit: Hans_Delsbo Helst INTE från Suit Supply, enligt mig.
Kostymer, samt gärna kavajer tack.
Vad gäller, hur ska den sitta för att fungera i olika sammanhang, vilka fällor ska man akta sig för när man köper, samt vad kör ni för skjortor till?
Skulle ändå köra på svart, sen kan du leka lite mellan 2-3 knappar, material, sy upp/in för att få till det som du vill. Anledningen till svart är om du blir inbjuden med dresscode, cocktail etc. Då är det bra att ha den svarta, men som sagt går alltid att pimpa till det med manschetter, fickur såklart och annat skoj, men beror såklart på användningsområdet.
Kostymer, samt gärna kavajer tack.
Vad gäller, hur ska den sitta för att fungera i olika sammanhang, vilka fällor ska man akta sig för när man köper, samt vad kör ni för skjortor till?
Här är min inspiration för nästa kostym.