Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bump 1100kr exkl. frakt.Säljer ett par jeans från Dondup köpta på Zgander i Helsingborg för ett halvår sedan ungefär. Säljer då de inte används och är tänkte att finansiera ett par andra jeans Storleken är 32, modellen heter Ramones. Använda ett fåtal gånger och ej tvättade. Nypris var runt 2500-3000 så sätter därför priset till 1250kr exkl. frakt. Referenser finnes: https://klocksnack.se/threads/bikinigubben.42346/
Pansarlänk i silver (925). Bruksskick. Nypris ca 2.500 kr.
Totalt längd utan låset: 21 cm
Bredd: 1,5 cm
Tjocklek: 0,5 cm
Vikt: 135 gram
500 kr. Finns i Göteborg men kan även skickas.
Kamakura linneskjorta strl L säljes. Helt ny med lappen kvar. 700 kr inkl frakt. Kommer härifrån: http://www.kamakurashirts.net/shop/g/gLD970323L/
Var lite trängre över bröstet än uppgifter från hemsidan, vilket gör att den inte passar mig. Den är snarare 59-60cm vid bröstet.
Haha, förstår att du blev helt oemotståndlig i dem!Japp, och byxorna ska vi inte snacka om.. Vilka håll-käften-brallor! Fick inte vara ifred en minut i adterskin..
Fortsätter min städning av garderoben som går väldigt långsamt, haha.
Jacka Emporio Armani, känns som mocka typ men är lite osäker på material. Vågar inte säga exakt hur gammal den är men skulle tippa på 5 år, sparsamt använd. Dock har en knapp lossnat (har den kvar) och tråden har fransat sig på en av knapparna, se bild för båda (lätt att laga). Annars är den i mycket bra skick. Nypris vill jag minnas var runt 9000. Storlek 54. Jag tänkte mig ?? + frakt. Kom med bud!
Här ovan är knappen som är loss och tråden som fransat sig. Lätt fixat hos skräddare eller för den händige.
Skärp Emporio Armani. Lite osäker på hur man mäter längden på skärp men från där spännet fäster till yttersta spetsen är det ca 108 cm. Använts en hel del men är fortfarande i bra skick. Nypris runt 1500-2000 kr, jag tänkte mig ?? + frakt. Kom med bud!
Ett par Emporio Armani skor i storlek 43. De har stått i garderoben i typ 4 år. Har använt dem 5-6 gånger totalt så de är i mycket bra skick.
300 kr + frakt så är de dina.
PMa om fler bilder önskas. Vill bli av med grejerna så kom med bud så kan vi säkert komma överens.
Tack för annonsplatsen!
14k BVSAGanska väldigt OT, men jag har en landsvägscykel till salu.
En Specialized Tarmac Sport från 2014 i storlek 54cm (är 184cm och cyklar utan problem på den, även om Specialized rekommenderar längder mellan 168 och 178) med Shimano 105 är det som gäller
Slänger upp en bild från nätet på hur den ser ut och fixar bilder på min ifall någon är intresserad.
Utöver original spec så sitter ett nytt par hjul på cykeln nu, men båda följer med såklart. Även ett par SPD-SL-pedaler följer med
Har även ett styre från BBB i kolfiber som kan hänga med vid köp.
Hjulen i fråga är dessa:
http://www.prime-cycling.se/products/novatec-jetfly-clincher
Brakes: Tektro Axis DC 1.0
Cassette: Shimano Tiagra 10-speed (bytt)
Chain: KMC X10 CP (bytt)
Cranks: FSA Gossamer BB30 52/36
Fork: monocoque FACT carbon fork with tapered steerer tube
Frame Material: FACT IS 8r carbon frame with tapered head tube and elliptical seatstays
Front Derailleur: Shimano 105
Handlebar: Specialized Comp shallow drop bar, 6061 alloy
Rear Derailleur: Shimano 105
Rims: DT Axis 2.0 (bytt)
Saddle: Specialized Toupé
Shifters: Shimano 105
Stem: Specialized elite-Set
Weight (kg): 8.81 (min väger nu 8.0kg)
Tänkte mig 15.000kr för den
Edit: Även kassett, kedja och styrlinda är bytt
sålda!Tiger Pistolero i strl 31/32. Intagna något, 17 cm vid fotöppning. Slim fit med 99% bomull, 1 % elastan.
Jag kan inte ens minnas att jag har använt jeansen. 200:- inklusive frakt
Vi bumpar denna och ser om det finns några löpare här.Det visar sig att jag inte kommer att kunna springa Göteborgsvarvet i år och därför säljer jag nu mitt startbevis. Alla platser till årets lopp är slutsålda.
Ordinarie pris är 795:- men jag säljer min startplats för 500:-. Dock tillkommer en överlåtelseavgift på 250:- som köparen också betalar.
Säljer en PS3 Super Slim Azurite Blue edition 500gb, 2 år gammal men inte använt på 1 år. Fungerar felfritt.
Medföljer en kontroll, laddningskabeln, strömkabeln, 4 st spel.
Spelen är:
-GTA V
-Assassins Creed IV:Black Flag
-Uncharted 3
-Battlefield 4
Inga box eller papper kvar, tyvärr. Nedan bifogar jag en bild som är snodd från nätet men kan skicka fler bilder vid intresse.
Priset är 1000kr,kan bytas mot enklare ur(SKX00?/Citizen/g-shock/Sea-gull 1963) med pengar upp eller ned, föredrar f2f i Stockholm, om du vill ha den skickad så kan vi lösa det på något sätt.
Hade glömt att jag köpt det nygamla Halospelet med alla gamla Halos omgjorda i HD. Bump på priset till 2500kr ocksåSäljer ett stycke Xbox One - limiterad utgåva som kommer i vitt istället för svart. Medföljer en handkontroll och Fallout 4 samt alla sladdar. 2700kr eller bud, finns i Stockholm och bilder kommer när det är dagsljus
Kamouflagejacka säljes. Stl XL. Knappt använd. Nypris 5000 kr. Pris 2000 kr.
Tar den. Perfekt för kalla dagar.Kamouflagejacka säljer. Stl XL. Knappt använd. Nypris 5000 kr. Pris 2000 kr.
Nej, den är hel och fin. Som ny. Eftersom det har blivit budgivning på jackan så är det högsta bud som gäller. Här är en bild på baksidan också för den som är nyfiken.Blev inte den förstörd i den sista Harry Potter filmen? Om inte, sjuuuuuukt premium!