• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Blk dnm suede jacket 5. Bra skick. 2500kr + frakt (OBS lappar ej kvar)

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    71.7 KB · Visningar: 160
Säljer ett par Adidasdojor i svart/vitt.
Föll mig inte i smaken så de är inte använda särskilt mycket.
Strl 46.
370kr, köpare står för frakt.
Finns i Stockholm.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Hej!
Har helt nya och oöppnade Bose QC25. Svart/matt väldigt diskret logo. Enligt kartongen, "Special Edition". Säljer denna då den inte alls har kommit till användning och tänkte att denna passar säkert till någon annan som ställer höga krav på top notch ljud med brusreducering. Perfekt till tåg- eller flygresan.

----> 2300kr, ordinarie pris 2990kr, dock köptes denna under en kampanj, så kvittot redovisar 2590kr.
Mötes i sthlm och postar ogärna. Annars står köparen för rekommenderat.
image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
----> inboxa snarast, först till kvarn.

Pansarlänk i silver (925). Bruksskick. Nypris ca 2.500 kr.

Totalt längd utan låset: 21 cm

Bredd: 1,5 cm
Tjocklek: 0,5 cm
Vikt: 135 gram

image.jpeg

image.jpeg

500 kr. Finns i Göteborg men kan även skickas.

Bumpar denna lite:

Eftersom jag inte har rakat mig på ett par år så börjar det kännas överflödigt att ha en jäkla massa dyra rakborstar...

Någon som är sugen på att testa rakning med högkvalitativa rakborstar? PM i så fall, så får ni mer information där :)

De jag säljer är följande:

20160214_110655-jpg.262484

Från vänster till höger: Simpsons Chubby 2 best badger, Simpsons Chubby 2 2-band, Thäter 30 mm silvertip, Rooney Heritage 3XL, Thäter 24 mm silvertip, Morris and Forndran 24 mm 2-band, Shavemac 24 mm silvertip

:)

Prislista:
Simpsons Chubby 2 best badger 800 SEK SÅLD
Simpsons Chubby 2 2-band 1000 SEK SÅLD
Thäter 30 mm silvertip 900 SEK
Rooney Heritage 3XL 900 SEK
Thäter 24 mm silvertip 800 SEK SÅLD
Morris and Forndran 24 mm 2-band 500 SEK, denna tappade ett hårstrå när jag rengjorde den precis varför jag släpper den billigt
Shavemac 24 mm silvertip 600 SEK

Hugo Boss portfölj/datorväska. Nypris ca 5.000 kr. Fint skick. Några märken på framsida. Finns möjlighet att använda axelrem. Det följer dock inte med någon.

Bredd: 42 cm
Höjd: 30 cm
Djup: 8,5 cm

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

SÅLD! (1.000 kr). Finns i Göteborg men kan även skickas.

Senast ändrad:
Jag har precis köpt en ny fullformatskamera (D750) och säljer därför min NIKON D7000. Kamerahuset är mycket robust med magnesiumhölje och tätad mot fukt. Fungerar naturligtvis bra som den gjort sen jag köpte den ny 2012. Modellen D7000 är Nikons top level bland amatörkamerorna. Den är lätt att fota med och har även program för närbild, barn, blommor, landskap, skymning, nattlandskap m.m. och även alla program för t.ex. sportbilder och manuella inställningar om man vill lära sig utan hjälpprogrammen. Kameran är med kamerahus med inbygd blixt, objektiv 16-85, batteriladdare, kabel för överföring av bilder till dator. Nikons programvaror för datorn kan laddas ner från Nikons hemsida nikon.se. Minneskort 32 Gb med överföringshastighet på 45 Mb/sekund gör att den snabbt matar undan bilderna när man använder den inbyggda motorn och fotar flera bilder snabbt efter varandra. Filmfunktion finns också i HD. Jag finns i Stockholm. Jag har betalt ca 17000 kr och säljer den för 6000 kr. Modellen har vunnit flera priser för att den är riktigt mycket kamera för pengarna. Jag är amatörfotograf/semesterplåtare och kameran har också använts som så. Den är alltså inte mycket använd, inte i förhållande för vad den är byggd för.
LAH_0083.JPG
LAH_0084.JPG
LAH_0052.JPG
LAH_0053.JPG
LAH_0059.JPG

Senast ändrad:
Har ett knappt använt M Audio Axiom 61 midi tangentbord jag vill bli av med :) Tror tyvärr inte jag har kvar originalkartongen dock.. Tänkte mig 1000:-, vet inte hur man gör med frakt med så pass stora saker, men får gärna hämtas i Umeå :)

Axiom61MKII-fnt.jpg

Dags att planera för sommaren! :) Stilig skjorta från japanska Kamakura i linne till ett bra pris (sänker med två hundralappar till 500 kr inkl frakt)!
LD970323S.jpg

Kamakura linneskjorta strl L säljes. Helt ny med lappen kvar. 700 kr inkl frakt. Kommer härifrån: http://www.kamakurashirts.net/shop/g/gLD970323L/
Var lite trängre över bröstet än uppgifter från hemsidan, vilket gör att den inte passar mig. Den är snarare 59-60cm vid bröstet.
kk2-jpg.187566

Local Firm solglasögon i okey skick till salu!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

500sek plus 59 för frakten om du inte bor eller hämtar i Varberg!

En måndagsbump. Kom med bud, gränsen för skambud är oerhört givmild bara jag slipper blocket.
Fortsätter min städning av garderoben som går väldigt långsamt, haha.
Jacka Emporio Armani, känns som mocka typ men är lite osäker på material. Vågar inte säga exakt hur gammal den är men skulle tippa på 5 år, sparsamt använd. Dock har en knapp lossnat (har den kvar) och tråden har fransat sig på en av knapparna, se bild för båda (lätt att laga). Annars är den i mycket bra skick. Nypris vill jag minnas var runt 9000. Storlek 54. Jag tänkte mig ?? + frakt. Kom med bud!
2016-02-29 21.37.32.jpg

2016-02-29 21.37.43.jpg

2016-02-29 21.38.05.jpg

Här ovan är knappen som är loss och tråden som fransat sig. Lätt fixat hos skräddare eller för den händige.

Skärp Emporio Armani. Lite osäker på hur man mäter längden på skärp men från där spännet fäster till yttersta spetsen är det ca 108 cm. Använts en hel del men är fortfarande i bra skick. Nypris runt 1500-2000 kr, jag tänkte mig ?? + frakt. Kom med bud!
2016-02-29 21.36.27.jpg

Ett par Emporio Armani skor i storlek 43. De har stått i garderoben i typ 4 år. Har använt dem 5-6 gånger totalt så de är i mycket bra skick.
300 kr + frakt så är de dina.
2016-02-29 21.39.48.jpg

PMa om fler bilder önskas. Vill bli av med grejerna så kom med bud så kan vi säkert komma överens.

Tack för annonsplatsen!

Då jag aldrig använder denna riktigt kanske någon annan vill ha den.. Datorfodral från Tiger of Sweden, rymmer 15" dator + pennor, visitlort, diverse papper osv...
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Pris: 500kr + frakt

Ganska väldigt OT, men jag har en landsvägscykel till salu.
En Specialized Tarmac Sport från 2014 i storlek 54cm (är 184cm och cyklar utan problem på den, även om Specialized rekommenderar längder mellan 168 och 178) med Shimano 105 är det som gäller :)
Slänger upp en bild från nätet på hur den ser ut och fixar bilder på min ifall någon är intresserad.

Utöver original spec så sitter ett nytt par hjul på cykeln nu, men båda följer med såklart. Även ett par SPD-SL-pedaler följer med :)
Har även ett styre från BBB i kolfiber som kan hänga med vid köp.
Hjulen i fråga är dessa:
http://www.prime-cycling.se/products/novatec-jetfly-clincher

specialized-tarmac-sport-2013-road-bike-EV175522-9999-1.jpg

Brakes: Tektro Axis DC 1.0
Cassette: Shimano Tiagra 10-speed (bytt)
Chain: KMC X10 CP (bytt)
Cranks: FSA Gossamer BB30 52/36
Fork: monocoque FACT carbon fork with tapered steerer tube
Frame Material: FACT IS 8r carbon frame with tapered head tube and elliptical seatstays
Front Derailleur: Shimano 105
Handlebar: Specialized Comp shallow drop bar, 6061 alloy
Rear Derailleur: Shimano 105
Rims: DT Axis 2.0 (bytt)
Saddle: Specialized Toupé
Shifters: Shimano 105
Stem: Specialized elite-Set
Weight (kg): 8.81 (min väger nu 8.0kg)

Tänkte mig 15.000kr för den :)

Edit: Även kassett, kedja och styrlinda är bytt
14k BVSA

Säljer ett stycke Xbox One - limiterad utgåva som kommer i vitt istället för svart. Medföljer en handkontroll och Fallout 4 samt alla sladdar. 2700kr eller bud, finns i Stockholm och bilder kommer när det är dagsljus :)

Det visar sig att jag inte kommer att kunna springa Göteborgsvarvet i år och därför säljer jag nu mitt startbevis. Alla platser till årets lopp är slutsålda.

Ordinarie pris är 795:- men jag säljer min startplats för 500:-. Dock tillkommer en överlåtelseavgift på 250:- som köparen också betalar.
Vi bumpar denna och ser om det finns några löpare här.

Säljer en PS3 Super Slim Azurite Blue edition 500gb, 2 år gammal men inte använt på 1 år. Fungerar felfritt.
Medföljer en kontroll, laddningskabeln, strömkabeln, 4 st spel.
Spelen är:
-GTA V
-Assassins Creed IV:Black Flag
-Uncharted 3
-Battlefield 4

Inga box eller papper kvar, tyvärr. Nedan bifogar jag en bild som är snodd från nätet men kan skicka fler bilder vid intresse.

Priset är 1000kr,kan bytas mot enklare ur(SKX00?/Citizen/g-shock/Sea-gull 1963) med pengar upp eller ned, föredrar f2f i Stockholm, om du vill ha den skickad så kan vi lösa det på något sätt.

sda.jpg

Då bumpar vi denna med 850kr. Kan bytas mot allt möjligt, bara pröva sig.

Säljer ett stycke Xbox One - limiterad utgåva som kommer i vitt istället för svart. Medföljer en handkontroll och Fallout 4 samt alla sladdar. 2700kr eller bud, finns i Stockholm och bilder kommer när det är dagsljus :)
Hade glömt att jag köpt det nygamla Halospelet med alla gamla Halos omgjorda i HD. Bump på priset till 2500kr också :)
image.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp