Köpte du av @christian-h ? Tyckte armarna var väldigt långa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite svårt att se, är det en vår eller sommarjacka? Undrar också lite över passformen då jag vill ha den hyffsat slimmad.Nej, den är hel och fin. Som ny. Eftersom det har blivit budgivning på jackan så är det högsta bud som gäller. Här är en bild på baksidan också för den som är nyfiken.
Vad är det för innerfoder på den?Nej, den är hel och fin. Som ny. Eftersom det har blivit budgivning på jackan så är det högsta bud som gäller. Här är en bild på baksidan också för den som är nyfiken.
Då bumpar vi denna med 850kr. Kan bytas mot allt möjligt, bara pröva sig.
Önskar köpa ett Playstation 3. Ska vara present till dottern som fyller 7 inom kort så finns där barnspel till är det ett plus.
Du borde köpa ryssfemmor också.Köper en ryggplatta till alpint i VPD eller liknande mjukt material!
Är 184cm, 72kg
Ingen som ska ha? Vill köpa en matberedare så jag vill sälja nuu! 2000kr om du hämtar det i StockholmHade glömt att jag köpt det nygamla Halospelet med alla gamla Halos omgjorda i HD. Bump på priset till 2500kr också
Har haft kontakt men han ville inte skicka.Match made in heaven?
Äsch då...Har haft kontakt men han ville inte skicka.
Bump på Tiger-kavajen.
Stora muskler passar inte så bra på landsvägscyklisterDu borde köpa ryssfemmor också.
Sorry. Epo?Stora muskler passar inte så bra på landsvägscyklister
Yes!Sorry. Epo?
Hej!
Har helt nya och oöppnade Bose QC25. Svart/matt väldigt diskret logo. Enligt kartongen, "Special Edition". Säljer denna då den inte alls har kommit till användning och tänkte att denna passar säkert till någon annan som ställer höga krav på top notch ljud med brusreducering. Perfekt till tåg- eller flygresan.
----> 2300kr, ordinarie pris 2990kr, dock köptes denna under en kampanj, så kvittot redovisar 2590kr.
Mötes i sthlm och postar ogärna. Annars står köparen för rekommenderat.
----> inboxa snarast, först till kvarn.
Sprillans, oanvända Oakley Holbrook, glas Black Iridium.
750kr, kommer i fodral från Oakley.
Finns i Stockholm, skickas.
Ingen retur.
Men det är ju White Room-shades, finns inget stekigare!För något år sedan såg jag en kille inne på White Room med solbrillor på. Så låt inte molnen hindra er, man kan ALLTID ha solbrillor.
Sänker till 750kr!
Slipsar till ett nyvärde av 4.000 kr - först till kvarn
Den blå-grön randiga är en väldigt ny Eton. Den mörkblå med ränder i orange - Yves Saint Laurent. Den med småmönster - Ralph Lauren Purple Label. Alla är givetvis i utmärkt skick utan fläckar eller dylikt.
Ganska dåliga bilder tagit med skuggor.. Detaljer tas i PM. Pris: bud. Bud på alla slipsar prioriteras.
Säljer ett par Stan Smith Navy i 45 1/3
Använt dom ett par timmar och känner att dom är lite små.
Pris 650kr
Nypris 899kr
Finns i Stockholm kan skickas eller mötas när som helst
SÅLD!Det visar sig att jag inte kommer att kunna springa Göteborgsvarvet i år och därför säljer jag nu mitt startbevis. Alla platser till årets lopp är slutsålda.
Ordinarie pris är 795:- men jag säljer min startplats för 500:-. Dock tillkommer en överlåtelseavgift på 250:- som köparen också betalar.
Nån som har en billig Androidtelefon till salu? Spräckte just glaset på min gamla trotjänare o hade inte planerat köpa nåt flaggskepp precis just nu så en tillfällig ersättare vore trevligt