• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Holmqvist

Patek
2-Faktor
RM Williams Lachlan boot, strl 8. Tyvärr för stora för mig.
Kanonfint skick, ser i det närmaste oanvända ut.
2000kr + frakt
Betalning via swisch

FullSizeRender.jpg

Tyvärr för små för mig! :(
 

Aelgen

Omega
Bump! Klart du eller kidsen behöver en ny longboard i sommar!
Jag behöver inte fler longboards så tänkte sälja av en. Det är ett custombygge från Soda Factory i USA, dropthrough och dropdown med hampa i mitten för att minska vibrationerna. Den är oerhört låg och lätt att kicka utan att för den delen fastna på saker. Väger en del och är stabil som fan, passar utmärkt att glida runt på stan med, slajda eller om du vill bomba ner för backar. Det sitter Surf Rodz 200 mm truckar, bara dessa kostade strax över 2000 kr. Löjligt sköna att åka på. Det finns i princip inte en skråma på brädan, har bara använt den ett 10-tal gånger då jag haft en del andra brädor att åka på. Nypris för brädan + truckar och hjul var runt 4400 vill jag minnas.
Pris: 2500, finns i Göteborg.
IMG-20151217-WA0001.jpg

IMG-20151217-WA0003.jpg


IMG-20151217-WA0004.jpg
 

Alligatorn

Cartier
Sista partiet oanvända Acne jeans med tags, prislappar osv kvar. Googla för bilder/mått/beskrivning. 400kr/st vid smidig affär, ord pris ~1,2k/st.
Paketpris vid köp av fler går att lösa. Finns i Sthlm.
received_10157058101160657.jpeg
Jag får väl ta på mig "tjejkroppen" som grabbarna ovan syftar på.. Lång och smal..
Acne max LT vintage, du har inte lust att knäppa en irl bild?

Undrar även var i Stockholm du befinner dig?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Köpes: tändkasett till en Saab 95 från 2001. Dryyyygt.

Enklast är att köpa från skroten, kostar under tusenlappen. www.laga.se eller www.bildelsbasen.se. Köpte en exakt likadan från Sollentuna Bildemontering och de har även tillbakaköp mot 10%, (har jag för mig), av köpesumman, om det nu skulle visa sig att det är något annat, (det var bränslepumpen i mitt fall). Finns säkert skrotar hos dig med samma upplägg.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Någon snacka om större byxor..
Har ett par gråa g-star chinos, knappt använda. Storlek 36x32, återkommer med bild. 200kr?
 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Läderskal tillverkat av Apple i äkta läder till iPhone 6/6S endast använd i några dagar i nyligen lanserade färgen ''Storm Gray''.

asset.JPG


495 kronor
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Erbjuder några parfymer som inte kommer till användning (då jag har andra favoriter i samlingen) till dig som behöver något nytt till sommaren.
Flaskor med en asterisk efter sig kommer i tillhörande kartong/förpackning. Alla priser är inklusive frakt, skickar med PostNords blåa vadderade påsar.
För funderingar, bilder eller annat, skicka mig ett PM. :)

Armani - Acqua di Giò Essenza (EdP) 38/40ml 300:-
Chanel - Platinum Égoïste 98/100ml 500:- *
Dsquared² - Potion (EdP) 49/50ml 250:-
Hermès - Un Jardin Sur Le Nil 80/100ml 500:- *
Hilde Soliani - Bell'Antonio 65/100ml 400:-
Historiae - Mystic Oud 97/100ml 600:- *
Lacoste - Essential 73/75ml 200:-
L'Occitane - Eau de L'Occitan 99/100ml 200:- *
L'Occitane - Eau de Vétyver 99/100ml 200:- *
Parfum d'Empire - Eau de Gloire 98/100ml 500:- *
Parfum d'Empire - Yuzu Fou 97/100ml 500:- *
 

Jaguaren

Omega
Golfset till barn säljes.
Bag, järnklubba och putter i mycket bra skick
Köpt på Dormy i Malmö
Pris 300kr.
Skickas ej , endast avhämtning. Finns utanför Malmö

Ha det Blått !
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp