M.U
Silver
100 pix?Köpes:
Barnkläder ( unisex eller pojk ) i Stl 80 och uppåt.
Bra billiga solglasögon för bilkörning. ( alltså det spelar mer roll att dom är bra än att man ser cool ut )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
100 pix?Köpes:
Barnkläder ( unisex eller pojk ) i Stl 80 och uppåt.
Bra billiga solglasögon för bilkörning. ( alltså det spelar mer roll att dom är bra än att man ser cool ut )
Skrev ju att det inte spelade roll om man ser cool ut ;-)100 pix?
SåldEtt stycke trådlöst Sennheiser MM 400-x säljes, använda ca 2 ggr på flygningar under de två år jag ägt dem. Desvärre har jag lyckats
tappa bort laddare och instruktionsbok. Dock är det micro usb så lurarna går att ladda med en vanlig telefonladdare.
Pris : 600 bagare + frakt of your choice!
Säljer nu mitt armband i silver som jag inte använt på länge. 21cm långt och 1cm brett. 750kr.
Åker o köper en jag hittade på netonnet imorgon istället. Njutningen utav en orörd dator tog över.Köpes : bärbar dator. PM:a info så tar vi det därifrån . Mvh jimpa
Säljes 1. Ray-ban sålda!Säljes 1.
Ray-ban (många solisar i tråden nu) aviator large, rosatonat glas. Köpt nya på tratten för ett år sen och använda endast ett fåtal gånger och repfria.
Svart fodral ingår.
400:- Swishat och skickat!
Säljes 2.
Watchwinder för en klocka, köpt på Klockson för knappt en månad sen.
Tyst japansk motor, 850 tpd med rotation åt bägge håll.
Klockan på bilden ingår ej.
700:- Swishat och skickat.
Tack KS!
Bumpar och sänker priset till 800:- inkl frakt för dessa Ray-Bans.Säljer ett par Ray-Bans (Aviator med guldbågar 3025W323455) i så gott som nyskick. Köpt för ett år sedan men bara använda ett fåtal gånger då jag rätt fort kom fram till att jag inte trivs riktigt i guldbågar. Har köpt ett par nya som passar mig bättre så dessa ligger bara och samlar damm nu.
Fullset med oöppnad putsduk samt servicekort vilket gör att du kan få hjälp med perfekt passform hos alla Synsam-butiker. Nypris 1490 kr, säljes för 900 kr inkl frakt.
Fler (och bättre) bilder på brillorna kan ordnas vid önskemål. Dra iväg ett PM vid intresse.
Han verkar inte ha en goodguy tråd heller så förståeligt att du tar det i denna tråd. Tråkigt beteende som lär förstöra hans utsikter på KS om han inte steppar upp.VARNING!
Tänkte ge en heads up i tråden efter att ha mailat med @Spencer66.
Jag köpte ett par byxor av medlem @Sebbev för ett tag sen. Fram till köp var allt superbra. Jag bad om att få betala vid lön då jag sparar till ett bröllop och har taskigt cash flow och säljaren gick till och med detta till mötes. Pengar swishades och byxorna kom rekordfort. So far so good.
Byxorna hade annonserats ut som ett par 52r vilket de var i midjan. På längden var de iaf 3,5 dm kortare än ett par 52r. Jag är strax över 190 cm och brukar ha 52or som standard (gillar lite kortare byxor, har 33 i längd på jeans). Jag påtalade detta för Sebbev och han godtog att ta tillbaka byxorna.
Supertrevlig kille tänkte jag.
Men sen dess har han gått AWOL och svarar inte på mess (Jag har skickat 3 påminnelser sen dess). Jag bad om en adress att skicka tillbaka byxorna på den 28e maj. Sebbe har varit online ett antal ggr sen dess, senast i onsdags - men ännu inget svar.
Det hade varit betydligt hederligare att säga: "Köpt är köpt, ledsen men jag pallar inte". Detta är bara bedrägligt beteende. (Och fett drygt).
Det handlar inte om de 350 kronorna som byxorna kostade (Även om jag inte direkt har det tvärfett just nu då jag sparar till ett bröllop) - utan principen att inte ära sina åtaganden.
Sålda!Säljer att par vintage Ray-Ban Pilot med sk "gold wire frame". Väldigt lite använda. Köpte de här på forumet för ett tag sen men de har mest samlat damm. Finns ett mikroskopiskt korn i nedre del av vänster glas, utanför synfältet. Kommer med original krämfärgat förvaringscase.
Pris: 500 plus frakt
Bild från förra ägaren
Tråkigt! Har också varit med om en dålig affär här på KS OT-sida. Köpte en Oneplus One-telefon av @WBergdahl och det visade sig att den inte fungerade, ville helt enkelt inte läsa SIM-kort. Påtalade detta och han blev helt okontaktbar. Så sjukt dåligt beteende även om det var en ganska så låg summa (500kr). Så ja, jag skulle avråda från affärer även med denne.VARNING!
Tänkte ge en heads up i tråden efter att ha mailat med @Spencer66.
Jag köpte ett par byxor av medlem @Sebbev för ett tag sen. Fram till köp var allt superbra. Jag bad om att få betala vid lön då jag sparar till ett bröllop och har taskigt cash flow och säljaren gick till och med detta till mötes. Pengar swishades och byxorna kom rekordfort. So far so good.
Byxorna hade annonserats ut som ett par 52r vilket de var i midjan. På längden var de iaf 3,5 dm kortare än ett par 52r. Jag är strax över 190 cm och brukar ha 52or som standard (gillar lite kortare byxor, har 33 i längd på jeans). Jag påtalade detta för Sebbev och han godtog att ta tillbaka byxorna.
Supertrevlig kille tänkte jag.
Men sen dess har han gått AWOL och svarar inte på mess (Jag har skickat 3 påminnelser sen dess). Jag bad om en adress att skicka tillbaka byxorna på den 28e maj. Sebbe har varit online ett antal ggr sen dess, senast i onsdags - men ännu inget svar.
Det hade varit betydligt hederligare att säga: "Köpt är köpt, ledsen men jag pallar inte". Detta är bara bedrägligt beteende. (Och fett drygt).
Det handlar inte om de 350 kronorna som byxorna kostade (Även om jag inte direkt har det tvärfett just nu då jag sparar till ett bröllop) - utan principen att inte ära sina åtaganden.
Nu 350kr inkl frakt
Hm. Han är dessutom aktiv på forumet.Tråkigt! Har också varit med om en dålig affär här på KS OT-sida. Köpte en Oneplus One-telefon av @WBergdahl och det visade sig att den inte fungerade, ville helt enkelt inte läsa SIM-kort. Påtalade detta och han blev helt okontaktbar. Så sjukt dåligt beteende även om det var en ganska så låg summa (500kr). Så ja, jag skulle avråda från affärer även med denne.
Bump 1700Säljer två st tvådagarsbiljetter till Summerburst. 1800kr för båda!
Nu 250kr!Bump! Sänker priset till 300kr jämnt!