Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser inga bilder?
Meermin tasselloafers säljes/bytes, något för stora tyvärr. UK 7.5, strl 41. Jag skulle säga mer 41.5/stor 41 eller liten 42. I bra skick men finns lite gångveck på ena skon (ser värre ut på bild än på foten, då de syns mindre) och slitage undertill som det blir på skor...
Pris: 500kr + frakt som vi splittar (45kr var för vanlig). Finns i Motala för f2f.
Byten: Meermin strl 7, stan Smith strl 41, klockrelaterade saker (gärna vintageklockor, peng upp ok).
FanSålda...
Jäkligt stabil och praktisk veteranbil säljes.
http://www.blocket.se/vasternorrland/Volvo_244_DL_1978_67414460.htm?ca=11
KS rabatt utlovas
Såld, till marknadspris.Kan alltså tänka mig att sälja min, till ett rimligt bud. Ockerpriser till klockbröder sysslar jag inte med. Dock har @snoozarn förstatjing Men dra ett PM om någon är intresserad.
SÅLDAObetydligt använda Ray-Ban New Wayfarer Polarized Matte Tortoise (RB 2132 894/76) i storlek 55-18.
Inkl case och oöppnad putsduk.
Pris: 700 sek + ev frakt
SÅLD!Säljer ett par Ray-Bans (Aviator med guldbågar 3025W323455) i så gott som nyskick. Köpt för ett år sedan men bara använda ett fåtal gånger då jag rätt fort kom fram till att jag inte trivs riktigt i guldbågar. Har köpt ett par nya som passar mig bättre så dessa ligger bara och samlar damm nu.
Fullset med oöppnad putsduk samt servicekort vilket gör att du kan få hjälp med perfekt passform hos alla Synsam-butiker.
Nypris 1490 kr, säljes för 700 kr inkl frakt.
Dra iväg ett PM vid intresse.
Var fyller man på bensin, funkar det på gemene SOS/MyWay/Pressbyrå? Måste tänd-mekanismen bytas ut då och då? Fräcka!Tänd på med stil!
Två IMCO TRIPLEX Super 6700 bensintändare i väldigt fint skick. En med gul/blå ring och en helt i metall.
Vet inte om de någonsin har varit använda och de är riktigt fina.
Röker inte längre så de här får lämna om någon är intresserad.
100 kr per styck plus frakt. Kan överräckas personligen i Norrköping.
Retur, bara om de inte ger gnista.
Swish är bra!
...och marknadspris bestämmer givetvis du och inte marknaden... Du är en ädel själ du.Såld, till marknadspris.
Jag vet inte om du såg det men jag lät marknaden sätta priset. Så, nej någon ädel själ är jag inte. Däremot försöker jag sköta mig snyggt....och marknadspris bestämmer givetvis du och inte marknaden... Du är en ädel själ du.
Tänd på med stil!
Två IMCO TRIPLEX Super 6700 bensintändare i väldigt fint skick. En med gul/blå ring och en helt i metall.
Vet inte om de någonsin har varit använda och de är riktigt fina.
Röker inte längre så de här får lämna om någon är intresserad.
100 kr per styck plus frakt. Kan överräckas personligen i Norrköping.
Retur, bara om de inte ger gnista.
Swish är bra!
Jag vet inte om du såg det men jag lät marknaden sätta priset. Så, nej någon ädel själ är jag inte. Däremot försöker jag sköta mig snyggt.[/QUOTEAbsolut
Var fyller man på bensin, funkar det på gemene SOS/MyWay/Pressbyrå? Måste tänd-mekanismen bytas ut då och då? Fräcka!
Finns ju alltid möjlighet att ta sånt här via PM. Onödigt tjafsande... Antar att köparen blev nöjd.Alltid viktigt att vara häftig på forum...
Inget mer OTOT för min del nu.
Det hoppas jag också att @snoozarn blir och jag håller med dig, tjafs hör egentligen inte hemma här - det har du rätt i. Därför blir nedan det sista jag skriver i frågan.Finns ju alltid möjlighet att ta sånt här via PM. Onödigt tjafsande... Antar att köparen blev nöjd.
SÅLDA!Persol 0649 Storlek 54/20 med tonade glas. Köpta här på forumet i veckan men jag gillar dem inte. De är de också i princip i nyskick. Full set med ytterbox, oanvänd putsduk, garantibevis och instruktionsbok skötselråd, nypris ca 1500kr säljes för 550kr inkl porto inom Sverige.