• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Någon som sitter och trycker på en Apple Tv som dom inte använder. Antigen 3:e eller 4:e generationen :) PM:a mig!

Meermin tasselloafers säljes/bytes, något för stora tyvärr. UK 7.5, strl 41. Jag skulle säga mer 41.5/stor 41 eller liten 42. I bra skick men finns lite gångveck på ena skon (ser värre ut på bild än på foten, då de syns mindre) och slitage undertill som det blir på skor...

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Pris: 500kr + frakt som vi splittar (45kr var för vanlig). Finns i Motala för f2f.

Byten: Meermin strl 7, stan Smith strl 41, klockrelaterade saker (gärna vintageklockor, peng upp ok).

• Like
Reactions: ZQT
Meermin tasselloafers säljes/bytes, något för stora tyvärr. UK 7.5, strl 41. Jag skulle säga mer 41.5/stor 41 eller liten 42. I bra skick men finns lite gångveck på ena skon (ser värre ut på bild än på foten, då de syns mindre) och slitage undertill som det blir på skor...

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Pris: 500kr + frakt som vi splittar (45kr var för vanlig). Finns i Motala för f2f.

Byten: Meermin strl 7, stan Smith strl 41, klockrelaterade saker (gärna vintageklockor, peng upp ok).

Sålda... :)

Någon som sitter på ett fint armband i stilen Navajo/indiansilver? Gärna vintage och inte för litet i omkrets. Känner att det där med kulturell appropriering är något att testa ;)

Till försäljning är två grymma sommardofter från Creed (som gjort Green Irish Tweed, Aventus m.fl.) nämligen Silver Mountain Water och Virgin Island Water.
Båda flaskorna innehåller ca 115ml av ursprungliga 120ml och kommer med originalkartong.
Pris: 1300 kr styck inkl frakt (NK och Gents tar 1995 kr för 75ml som jämförelse).
Skickar med PostNords blåa vadderade påsar. Skicka ett PM vid intresse, tack! :)

Bild.jpg

Tänd på med stil!

Två IMCO TRIPLEX Super 6700 bensintändare i väldigt fint skick. En med gul/blå ring och en helt i metall.
Vet inte om de någonsin har varit använda och de är riktigt fina.
Röker inte längre så de här får lämna om någon är intresserad.

100 kr per styck plus frakt. Kan överräckas personligen i Norrköping.

Retur, bara om de inte ger gnista.
Swish är bra!
image.jpeg
image.jpeg

Senast ändrad:
Säljer ett par Ray-Bans (Aviator med guldbågar 3025W323455) i så gott som nyskick. Köpt för ett år sedan men bara använda ett fåtal gånger då jag rätt fort kom fram till att jag inte trivs riktigt i guldbågar. Har köpt ett par nya som passar mig bättre så dessa ligger bara och samlar damm nu.
Fullset med oöppnad putsduk samt servicekort vilket gör att du kan få hjälp med perfekt passform hos alla Synsam-butiker.
Nypris 1490 kr, säljes för 700 kr inkl frakt.
Dra iväg ett PM vid intresse.

Bild.jpg

Säljer ett par Ray-Bans (Aviator med guldbågar 3025W323455) i så gott som nyskick. Köpt för ett år sedan men bara använda ett fåtal gånger då jag rätt fort kom fram till att jag inte trivs riktigt i guldbågar. Har köpt ett par nya som passar mig bättre så dessa ligger bara och samlar damm nu.
Fullset med oöppnad putsduk samt servicekort vilket gör att du kan få hjälp med perfekt passform hos alla Synsam-butiker.
Nypris 1490 kr, säljes för 700 kr inkl frakt.
Dra iväg ett PM vid intresse.

Bild.jpg
SÅLD!

Persol 0649 Storlek 54/20 med tonade glas. Köpta här på forumet i veckan men jag gillar dem inte. De är de också i princip i nyskick. Full set med ytterbox, oanvänd putsduk, garantibevis och instruktionsbok skötselråd, nypris ca 1500kr säljes för 550kr inkl porto inom Sverige.
ac4a4f197d11d48d5f01ad637f40594e_zpsqz0tiqyj.jpg

cd2153aaf2f20440fa700403c37c66e0_zpscukz6h3y.jpg

95f04b052e90cb39e49bd34001206b8b_zpszhim1wur.jpg

Tänd på med stil!

Två IMCO TRIPLEX Super 6700 bensintändare i väldigt fint skick. En med gul/blå ring och en helt i metall.

Swish är bra!
image.jpeg
image.jpeg
Var fyller man på bensin, funkar det på gemene SOS/MyWay/Pressbyrå? Måste tänd-mekanismen bytas ut då och då? Fräcka!

Tänd på med stil!

Swish är bra!
image.jpeg
image.jpeg

Sålda! Tack alla intressenter!

Jim

Loake 1880 Ritz - 6 1/2 (40)

Köpta för några månader sedan. Använt dem mycket lite då jag får skoskav av dem. Alltid stått i skoblock. Tyvärr oputsade på bilderna, men googla så får ni se hur härliga de är när väl putsduken gjort sitt. En mycket fin, mörkbrun färg som kallas Mayfair. OBS en liten läderskada på insidan av ena skon, syns på bild.
Du får med skor + originallåda. Inga skoblock. Finns i Solna för F2f, kan skicka på köparens bekostnad. Ingen retur.
Pris: 999kr

97waHws.jpg

Gl5s3zw.jpg

CyDqNky.jpg

dlaeC1f.jpg

Senast ändrad:
Finns ju alltid möjlighet att ta sånt här via PM. Onödigt tjafsande... Antar att köparen blev nöjd.
Det hoppas jag också att @snoozarn blir och jag håller med dig, tjafs hör egentligen inte hemma här - det har du rätt i. Därför blir nedan det sista jag skriver i frågan.
Jag är inte särskilt bekväm med att bli påhoppad som jag blev. Alla har rätt att sätta vilka priser hen vill men jag vidhåller att det är fult att försöka ta ut ett överpris här på forumet - vare sig det gäller saker man fått på köpet vid ett annat köp, konsertbiljetter eller annat - sånt tycker jag att man kan göra på Blocket, Facebook, eller var man nu väljer att bedriva försäljning. Därför valde jag att markera och låta köparen föreslå ett rimligt pris, och sedan sälja till det. Är absolut inte ute efter en beef med någon men ibland väljer även jag att säga ifrån.

Ray-Ban Folding Wayfarer nya i fodral, köpta på Synsam så garanterat äkta. Kostar mellan 1100kr-1500kr på nätet, vill ha 550kr skickat inom Sverige. Betalning via Swish.
c01bc2ae6a514abc62924c823a9a39cf_zps6anqc9pu.jpg

bd2bd3880f672bcfef04feb0e8ef36a1_zpsqpibggg1.jpg

47d4fad8a85e114d61c332880ff96ae0_zpsr6x1fvog.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp