Valdemar25
Silver
SÅLDA!Ray-Ban Folding Wayfarer nya i fodral, köpta på Synsam så garanterat äkta. Kostar mellan 1100kr-1500kr på nätet, vill ha 550kr skickat inom Sverige. Betalning via Swish.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SÅLDA!Ray-Ban Folding Wayfarer nya i fodral, köpta på Synsam så garanterat äkta. Kostar mellan 1100kr-1500kr på nätet, vill ha 550kr skickat inom Sverige. Betalning via Swish.
En väggklocka från morfars sommarstuga bortskänkes här i första hand , eller på nån secondhandbutik , tänkte kolla här först mot eventuell fraktkostnad bara. "Hanhart". Går på Batteri som synes. har inte prövat byta det urladdade som sitter i då den bara legat, och Frun säger att den ska ut helt enkelt.
Nån liknande med datum komplikation :
http://shop.kusera.de/epages/626076...ps/62607625/Products/xall-000533&Locale=en_GB
Godkväll
En väggklocka från morfars sommarstuga bortskänkes här i första hand , eller på nån secondhandbutik , tänkte kolla här först mot eventuell fraktkostnad bara. "Hanhart". Går på Batteri som synes. har inte prövat byta det urladdade som sitter i då den bara legat, och Frun säger att den ska ut helt enkelt.
Nån liknande med datum komplikation :
http://shop.kusera.de/epages/626076...ps/62607625/Products/xall-000533&Locale=en_GB
Godkväll
Jag vill ha!Bortskänkes till en skön filur!
Borta!Jag vill ha!
Fan, kände mig skön just då
Har en båtplats i Karlbergskanalen/Sthlm som jag vill hyra ut denna säsong. Någon här som är båtsugen med inte har någon båtplats?
Platsen är ca 9,5 meter lång och 3,20 bred med Y-bom.
Skicka PM!
Pris 8000:- (Ej båtklubb)
Loake 1880 Ritz - 6 1/2 (40)
Köpta för några månader sedan. Använt dem mycket lite då jag får skoskav av dem. Alltid stått i skoblock. Tyvärr oputsade på bilderna, men googla så får ni se hur härliga de är när väl putsduken gjort sitt. En mycket fin, mörkbrun färg som kallas Mayfair. OBS en liten läderskada på insidan av ena skon, syns på bild.
Du får med skor + originallåda. Inga skoblock. Finns i Solna för F2f, kan skicka på köparens bekostnad. Ingen retur.
Pris: 999kr
Louis Vuitton keepall 45. Superfint skick. Kommer med box, påse och kvitto från Stockholmsbutiken. 7500kr inkl frakt.
Just köpt nytt?Daaaamn u!!!!
Sony Actioncam HDR-AZ1
Full HD
Med massa tillbehör
Totalt 3 batterier (1 original och 2 andra)
Minneskort 64Gb Sandisk MicroSD Utlra 10
Väska
Olika hållare för cykel, MC och axelfäste
Undervattens/regn hus
Sparsamt använd ca 3gånger
går att styra med mobilen
2350kr
Just köpt nytt?
Haha, tyvärr redan såld! Annars hade du självklart fått denNej men ändrat livssituationen drastiskt... = 0 inkomst augusti-januari..
Innan de beslutet letade jag efter just denna......
Vill du inte göra dit livs godaste gärning så får jag tyvärr bara sukta
Säljer mina helt nya skor. Edward Green Chelsea Oxfords.
Jag har endast använt skorna för att hämta posten vid brevlådan. Säljes pga oväntade utgifter. Nypris var 9400 + 1300 för Lästade EG skoblock. Storlek uk8 eller 42. Vill ha 9400 då skickar jag med skoblocken.
Skickas eller hämtas hos mig. Betalning sker via swish. PM vid intresse.
Såld!Louis Vuitton keepall 45. Superfint skick. Kommer med box, påse och kvitto från Stockholmsbutiken. 7500kr inkl frakt.
Fan...