Vi får hoppas att du försöker vara lustig, annars får jag gratulera till dagens onödigaste kommentar. Är man kort/smal/liten är det förmodligen det sista man vill höra.Vad är grejen med att alla är pygméer? Skor i storlek 40 och kläder i small?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi får hoppas att du försöker vara lustig, annars får jag gratulera till dagens onödigaste kommentar. Är man kort/smal/liten är det förmodligen det sista man vill höra.Vad är grejen med att alla är pygméer? Skor i storlek 40 och kläder i small?
Vi får hoppas att du försöker vara lustig, annars får jag gratulera till dagens onödigaste kommentar. Är man kort/smal/liten är det förmodligen det sista man vill höra.
Vad är grejen med att alla är pygméer? Skor i storlek 40 och kläder i small?
Vi får hoppas att du försöker vara lustig, annars får jag gratulera till dagens onödigaste kommentar. Är man kort/smal/liten är det förmodligen det sista man vill höra.
Stor i orden, liten på jorden?Vit, kränkt, (liten) man?
Var i samma tankar som dig...Har dessa storlekar och ser mig inte som någon pygmee direkt men visst är ju inte så kraftigt byggd direkt 182/74kg snarare så hur man undrar hur tjocka alla är som drar L/XL
Stor i orden, liten på jorden?
Varför ska feta, jävla jättar gnälla på det?Vad är grejen med att alla är pygméer? Skor i storlek 40 och kläder i small?
Loake 1880 Ritz - 6 1/2 (40)
Köpta för några månader sedan. Använt dem mycket lite då jag får skoskav av dem. Alltid stått i skoblock. Tyvärr oputsade på bilderna, men googla så får ni se hur härliga de är när väl putsduken gjort sitt. En mycket fin, mörkbrun färg som kallas Mayfair. OBS en liten läderskada på insidan av ena skon, syns på bild.
Du får med skor + originallåda. Inga skoblock. Finns i Solna för F2f, kan skicka på köparens bekostnad. Ingen retur.
Pris: 999kr
BUMP! Tyvärr verkar det vara så att tangentbordet bör bytas ut. Kostar 300kr på eBay med svensk layout men har ingen aning om hur man gör sådant själv... Tangentbordet funkar som det ska förutom att knapparna s, d och w dubbelklickar när man trycker på någon av dem. Prissänkning till 5500Tänkte kika intresset på min Macbook Pro 13" late 2011. Den är i fint skick och kommer med alla tillbehör och originalbox (fullset lol). Den är uppdaterad till 16Gb ram minne, SSD hårddisk, optical drivern är ersatt med original HDD disken som kör genuint windows 10. Självklart medföljer optical drivern ifall det är så att man läser mycket CD skivor.
Funkar klockrent, prisidé 6400
Insåg satt jag inte skrev måtten:
2 x Charles Thyrwitt-skortor
Precis lite för små för mig över bröstet (sportar normalt Eton 39 slim fit). Använda en gång. (Den gröna ostruken på bild.)
Skjorta 1:
Extra slim fit semi-cutaway collar business casual double-faced navy and green shirt
Skjorta 2:
Extra slim fit semi-cutaway collar business casual double-faced navy and pink shirt
Nypris: c:a 800 kr.
Pris: 350 kr f2f i Stockholm eller 400 kr skickat. Ingen retur.
Böjd-för-mycket-skada?ALL_BLUES armband säljes. Hypade märket från Stockholm. Bär du detta visar du att du har koll...
Skavanker? Ja, lite. Se bilder. Det är inget djupt, men det finns där. Annars inga konstigheter!
http://allblues.se/en/4/silver-jewe...sGNJ9Ixc81I7F8v_go_IVaBoLHVaWHVK3saAnY38P8HAQ
Pris? Ligger på 2800 kr i butik. Kom med ett bud i PM som du inte skäms över
Hej!
Kollar intresset för solglasögon så här i sommartider. Har spontanköpt lite för många. Båda är i absolut nyskick liksom fodralen, oanvänd putsduk följer också med.
1. Ray Ban, RB 2132 New Wayfarer 710 52#18 3N (originalasken följer med också).
2. Ray Ban, RB 3025 Aviator Large Metal 001/3F 58#14 2N
Tänker mig 600:- per par eller 1 000:- för båda inkl frakt. Kan du mötas upp eller hämta i GBG drar jag av 50:- per par. PM vid intresse!
Självklart retur om ngt inte stämmer!
Ha det gött!
/Johan
Ingår klockan i priset?ALL_BLUES armband säljes. Hypade märket från Stockholm. Bär du detta visar du att du har koll...
Skavanker? Ja, lite. Se bilder. Det är inget djupt, men det finns där. Annars inga konstigheter!
http://allblues.se/en/4/silver-jewe...sGNJ9Ixc81I7F8v_go_IVaBoLHVaWHVK3saAnY38P8HAQ
Nej för klockan har jagIngår klockan i priset?
Slänger du med den då? Lägger in de i good guy trådenNej för klockan har jag
hahaha absolutSlänger du med den då? Lägger in de i good guy tråden
Apropå "koll"!ALL_BLUES armband säljes. Hypade märket från Stockholm. Bär du detta visar du att du har koll...
Ny bild!4 St transparenta stolar i gott skick - Finns att hämta i Stockholm.
Pris 3000:-, PM vid intresse.
Bump 1300krSpyderco Yojimbo 2
Bara uppackad och skurit lite frukt och papper med.
http://www.knivbutik.se/fallknivar/389-spyderco-yojimbo-2-fallkniv.html
1750kr fraktat