• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hittade dessa i garderoben från när man var yngre. 2 par Emilio jeanious slim, storlek 29 midja, längd ungefär 32-34. Bara att sy upp. Svarta använda ~5? ggr, vaxade oanvända. Skänkes för ett bidrag, 200 till BCF?
F2F i sthlm föredras.
IMG_20160615_213056.jpg

Skänkes! (Obs, endast hämtning i västra Stockholm kvällstid)
Faux-läder väska ifrån HM, kostade någonstans mellan 4-600kr. Använd enstaka gånger och inga defekter. "Normal" duffel size skulle jag säga, allt man behöver för en weekend får plats.

Ett litet bidrag till BCF är såklart trevligt, men frivilligt då man får hämta väskan själv :)
2016-06-15 21.56.29.jpg
2016-06-15 21.57.09.jpg

Senast ändrad:
Rensar ut garderoben inför flytt.

IMG_4846.JPG

I princip helt ny skinnjacka från Jofama x King, storlek 48. Köpt december 2015, endast använd en gång, väldigt mjuk och fin lammnappa. Säljes för 2200 kr ink frakt (nypris 5 000).

IMG_4851.JPG

Skinnjacka med kontrasterande mockapartier från V Avenue Shoe Repair, storlek medium, nypris 6000 kr, lagt upp ärmarna (axel till ärmslut 61 cm), endast använd ett fåtal gånger. 2 500 kr skickat.

IMG_4847.JPG

Belstaffjacka i olivgrönt i storlek 48. Från tiden då de tillverkades i Italien. I min mening bättre kvalitet än de nya Belstaffjackorna (jämfört med min andra belstaffjacka). 3200 kr skickat.

IMG_4850.JPG

Kort skinnjacka 4-ficksmodell från Massimo dutti, strlk medium (vanlig medium). Nypris 3 200 kr, 1200 kr skickat.

IMG_4852.JPG

Överskjorta från Filippa-K i tekniskt tyg. Nypris 1800 kr, säljes för 650 kr skickat.

IMG_4854.JPG

Översta skorna: Chelsea boots från Paraboots, storlek 43, köptes för 4200 kr, säljes för 2200 kr ink frakt. Använt dem några gånger senaste vintern.
Vänstra: Kängor från J lindeberg, storlek 44, nypris 3200, säljes för 700 kr ink frakt. Använt dem en vinter.
Mitten: Derbys från Meermin, storlek 43, säljes för 1000 kr ink frakt. Använda ca 5 ggr.
Högra: Oxfords från Human scales, storlek 43, säljes för 600 ink frakt (nypris 1800). Använt dem en gång, tror de är durksydda.

Kom gärna med motbud om ni tycker att prissättningen är fucked up.
Kan träffas F2F i Uppsala.
Prisbump!
King skinnjacka = 1800 kr skickat
V avenue shoe repair skinnjacka = 1000 kr skickat
Massimo dutti skinnjacka = 800 kr
Filippa K = 400 kr

Säljer även ett par Yanko storlek 9: http://www.skolyx.se/skor/263-cap-toe-oxford-moerkbrun-med-halv-gummisula.html
Använt dem 3 gånger. 1600 kr skickat.

Meermin storlek 9.5, 900 kr skickat. http://imgur.com/a/Brk2J

Sony Z5 c Svart 1 dag gammal, monterat 9h skydd från Krusell, 1st Ringke skydd i förpackning.
Kvitto garanti alla original tillbehör.
Olåst endast uppstartad.

Var tänkt som extra lur, men står inte ut med stl, när man är van Mate8 som 1a lur.

Så säljes för
2900:- inkl extra tillbehören.
Eller bytes mot mobil med större skärm.

Originalkvitto köpt utan abonnemang 2års garanti.

Säljer min Bianchi impulso disc. Årsmodellen är 2015 men den är uttagen 2016. Storleken är 57.
Har Shimano 105 komponenter och skivbromsar, framgaffel i kolfiber och aluminiumram.
Har cyklat totalt 8,5 mil med cykeln så den är som ny.
Kommer med två Bianchi flaskhållare och Shimano pedaler.

Finns i Stockholm / Uppsala.
Pris 9000:-

Har även en startplats till Vätternrundan imorgon att sälja, starttid Kl. 20:04. Bud mottages!

(cykling var inte min grej!)

Bilagor

• IMG_0158.jpg
    IMG_0158.jpg
    276.5 KB · Visningar: 161
Fått förhinder så en biljett till Iron Maiden ikväll på Ullevi (17e juni) säljes. Fet ståplats med inre barrikad!
Hämtas i gbg då jag endast har pappersbiljett och ingen i pdf.

säljes för 900 eller om du har något annat bud. :)

Fått förhinder så en biljett till Iron Maiden ikväll på Ullevi (17e juni) säljes. Fet ståplats med inre barrikad!
Hämtas i gbg då jag endast har pappersbiljett och ingen i pdf.

säljes för 900 eller om du har något annat bud. :)

Ett tips i all välmening om du vill få sålt på biljetten, finns fortfarande platser kvar till ett billigare pris på Ticnet/Ticketmaster..

Bumpar!

Säljer en Stone island vår/vinter/höst jacka. Inköpt på sweet and tender i julas för 6500 spänn. Nyskick, luktar inget, inga hål, skavanker eller liknande. Jag har vuxit ur den och måste därför sälja den.

Stone island 3L performance cotton with primaloft insulation technology
Färg: Marinblå
Producerad/kollektion: 2015
Storlek: XL (Motsvarar L + / sann XL)
Pris: 2500kr!!

Stone island 3L performance cotton with primaloft insulation technology
Färg: Marinblå
Producerad/kollektion: 2015
Storlek: XL (Motsvarar L + / sann XL)
Pris: 3000 + frakt

Säljer en Stone island vår/vinter/höst jacka. Inköpt på sweet and tender i julas för 6500 spänn. Nyskick, luktar inget, inga hål, skavanker eller liknande. Jag har vuxit ur den och måste därför sälja den.

Priset är fast på 3000 + frakt, retur om ej som beskriven på din bekostnad.
SI4.jpg

si2.png

SI5.jpg
Si1.jpg
SI3.jpg

Säljes en Pyramid Triangle från Svenska All Blues i 925 sterling silver. Kan inte bestämma mig huruvida armband är något för mig så jag testar att lägga ut den här.

Storlek Small (Upp till 16 cm)
Inköpt i slutet av April i år
Använd men absolut i bra skick

PM:a vid intresse samt frågor

Pris: 2000:-

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

En nyinköpt RL Polo skjorta i rosaaktig persikofärg. Storlek L. Perfekt skick då den knappt är använd. SÅLD
_DSC0504.jpg
Eton skjorta. Vanlig manschett. Storlek 16 1/2. Contemporary fit. Perfekt skick. 300 kr skickad.
_DSC0505.jpg
Eton skjorta. Vanlig manschett. Storlek 17. Bröstficka. Normal passform. Perfekt skick. 300 kr skickad.
_DSC0507.jpg

Senast ändrad:
Säljer ett släp. Köpt 2009. En ägare. Behöver byta golv. Galler ingår. I övrigt bra skick. Nya sommardäck. Dubbade v-däck.
Bilder vid intresse. Kan levereras i skåne med omnejd.

Pris 10k.

Ingen nappade sist och frugan har ledsnat på alla mina skor som tar upp plats så nu kränger jag iväg mina Sock Darts i Oreo Black i storlek 40. 1000 spänn vill jag ha och då är det billigare än vid nyköp (samtliga som har sålts verkar ha gått dyrare än nypris på bukten). Skorna finns i Saltis och är helt oanvända och i originalkartong (jag har dock provat skorna i butiken när jag köpte dem på Nitty Gritty)
image.jpeg

Det är alltså endast de svarta som är till salu!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp