Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trane. Oklart vilken modell, men är ett 750kg släp.Märke, modell?
Får väl banta om ingen slår till!Insåg satt jag inte skrev måtten:
Krage: 39 cm
Ärm: 91 cm
(Jag väger in på 78-80 kg samt 182-183 cm och de sitter precis lite för tajt som sagt.)
Passar på att sänka till 300 kr för två skjortor f2f i Stockholm eller 350 kr skickat.
Det kommer bli skitdåligt väder i sommar! Köp och spela. Jag bjuder på frakten eller en lunch/fika om vi ses i stan.
Logitech Driving Force GT Ratt med pedaler i nyskick.
Passar PS3 och PC. (PS4 genom ett hack)
Nypris: 1500-2000
Pris: 750 kr. F2F i stockholm eller så löser vi transport.
Får väl banta om ingen slår till!
Till försäljning är två grymma sommardofter från Creed (som gjort Green Irish Tweed, Aventus m.fl.) nämligen Silver Mountain Water och Virgin Island Water.
Båda flaskorna innehåller ca 115ml av ursprungliga 120ml och kommer med originalkartong.
Pris: 1300 kr styck inkl frakt (NK och Gents tar 1995 kr för 75ml som jämförelse).
Skickar med PostNords blåa vadderade påsar. Skicka ett PM vid intresse, tack!
Säljer mina helt nya skor. Edward Green Chelsea Oxfords.
Jag har endast använt skorna för att hämta posten vid brevlådan. Säljes pga oväntade utgifter. Nypris var 9400 + 1300 för Lästade EG skoblock. Storlek uk8 eller 42. Vill ha 9400 då skickar jag med skoblocken.
Skickas eller hämtas hos mig. Betalning sker via swish. PM vid intresse.
SåldBlå Polo piké från Ralph Lauren storlek M använd 2 gånger säljes för 300kr.
SOOOOLD !Grymma Birkenstock. Köpta för någon månad sedan. Blå sulan är mer slitstark och lämpar sig för utomhusbruk bättre än den svarta Sulan.
Nypris: ca 1000kr
Stl: 43
Beg: använda några timmar, inne/ute
Pris: 400kr + ev frakt
Byte: ja testa med något kul
Retur: No
Ingen som har en luft/kolsyrepistol/gevär över. I typ skåne. Tänkte lära dottern skjuta lite. Max pris mindre än nypris.
Annars blir det hobbex.
Någon som kan något om detta som kan rådge ett prisvärt alternativ. Kanske bäst med gevär när hon är 8 år.
Sant. Då får jag slänga upp mitt gymkort hör också.Är väl bara muskler?
Använder såna när jag tränar, sitter riktigt bra och har helt ok ljud. Kolla in på tratten köpte 2 par där. Dom brukar dyka upp där för typ 200 spän nyaEtt tips. Köp Sony SBH60. Väl värda det facila priset.
Ingen som är sugen på studsmatta? Sänker till 300kr hämtat!Studsmatta 4m diameter, 500kr hämtat i Täby
Till försäljning är två grymma sommardofter från Creed (som gjort Green Irish Tweed, Aventus m.fl.) nämligen Silver Mountain Water och Virgin Island Water.
Båda flaskorna innehåller ca 115ml av ursprungliga 120ml och kommer med originalkartong.
Pris: 1300 kr styck inkl frakt (NK och Gents tar 1995 kr för 75ml som jämförelse).
Skickar med PostNords blåa vadderade påsar. Skicka ett PM vid intresse, tack!
Bumpar och sänker priset till 1200 kr styck inkl frakt.
Bang Olufsen BeoPlay S3
Kompletta köpta av mig för 3998kr /st
Säljer båda för 3k plus frakt.
Kartong och alla tillbehör finns.
Bluetooth man kan koppla samman högtalarna via antingen Blåtand eller 3,5mm
Säljes pga av de inte används.
Grymt ljud för pengen och B&O är alltid B&O!
Då var båda flaskorna sålda.Silver Mountain Water såld, Virgin Island Water finns kvar för 1200 kr.