• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Screenshot_2016-06-18-15-21-29.png
Blå Polo piké från Ralph Lauren storlek M använd 2 gånger säljes för 300kr.

Insåg satt jag inte skrev måtten:
Krage: 39 cm
Ärm: 91 cm
(Jag väger in på 78-80 kg samt 182-183 cm och de sitter precis lite för tajt som sagt.)
Passar på att sänka till 300 kr för två skjortor f2f i Stockholm eller 350 kr skickat.
Får väl banta om ingen slår till!
image.jpeg

Logitech Driving Force GT Ratt med pedaler i nyskick.
Passar PS3 och PC. (PS4 genom ett hack)
Nypris: 1500-2000

Pris: 750 kr. F2F i stockholm eller så löser vi transport.
Det kommer bli skitdåligt väder i sommar! Köp och spela. Jag bjuder på frakten eller en lunch/fika om vi ses i stan.

Till försäljning är två grymma sommardofter från Creed (som gjort Green Irish Tweed, Aventus m.fl.) nämligen Silver Mountain Water och Virgin Island Water.
Båda flaskorna innehåller ca 115ml av ursprungliga 120ml och kommer med originalkartong.
Pris: 1300 kr styck inkl frakt (NK och Gents tar 1995 kr för 75ml som jämförelse).
Skickar med PostNords blåa vadderade påsar. Skicka ett PM vid intresse, tack! :)

Bild.jpg

Bumpar och sänker priset till 1200 kr styck inkl frakt.

Bang Olufsen Beoplay H8 bluetooth hörlurar i fint skick. Nypris 4500kr. Mitt pris 2800kr inkl frakt.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    235.5 KB · Visningar: 191
image.jpeg
Säljer mina helt nya skor. Edward Green Chelsea Oxfords.
Jag har endast använt skorna för att hämta posten vid brevlådan. Säljes pga oväntade utgifter. Nypris var 9400 + 1300 för Lästade EG skoblock. Storlek uk8 eller 42. Vill ha 9400 då skickar jag med skoblocken.

Skickas eller hämtas hos mig. Betalning sker via swish. PM vid intresse.

Bump

Grymma Birkenstock. Köpta för någon månad sedan. Blå sulan är mer slitstark och lämpar sig för utomhusbruk bättre än den svarta Sulan.

Nypris: ca 1000kr
Stl: 43
Beg: använda några timmar, inne/ute
Pris: 400kr + ev frakt
Byte: ja testa med något kul
Retur: No
image.jpeg

Kopierar annonsen från @alfin som jag köpte jackan av här.

Tag chansen att köp samma (typ av) jacka som Steve McQueen, den klassiska Baracuta G9 i färg "Natural".
Köpt på Fribergs i Jönköping för två år sedan, mycket sparsamt använd.
Storlek: UK36/EU46 (sitter perfekt på mig 175 cm / 70 kg)
Även på mig 180 cm 82 kg
Pris: 1000 SEK

Finns i uppsala för upphämtning, kan skickas köparen står för frakt.
downloadfile-1.jpg

Ingen som har en luft/kolsyrepistol/gevär över. I typ skåne. Tänkte lära dottern skjuta lite. Max pris mindre än nypris.
Annars blir det hobbex.
Någon som kan något om detta som kan rådge ett prisvärt alternativ. Kanske bäst med gevär när hon är 8 år.

Samsung VR gear / oculus rift till Galaxy note 4.
Använd 2 ggr med plasten kvar. Har aldrig sålts i Sverige. Köpt på ebay för 2300kr.
Pris 900kr eller kul förslag.
20160619_084230.jpg
20160619_084256.jpg

Bang Olufsen BeoPlay S3
Kompletta köpta av mig för 3998kr /st
Säljer båda för 3k plus frakt.

Kartong och alla tillbehör finns.
Bluetooth man kan koppla samman högtalarna via antingen Blåtand eller 3,5mm

Säljes pga av de inte används.
Grymt ljud för pengen och B&O är alltid B&O!

image.jpg
image.jpg
image.jpg

Säljer ett par svarta Yanko cap toe oxford inköpta via skolyx.se, storlek 8,5. Säljer pga att de helt enkelt är lite för små för mig. Tror att de är ganska "true to size", jag har storlek 9 vanligtvis. Använda uppskattningsvis 15 gånger. Skopåsar ingår men INTE skoblocken (behöver skoblocken till ett annat par). Skorna har alltid stått i skoblock efter användning.

20160619_144726.jpg
20160619_144735.jpg
20160619_144747.jpg

Pris: 1 200kr F2F i Stockholm (nypriset är runt 2500). Betalning via Swish. Skicka PM.

Jag säljer min vita Meizu MX4 16GB i fint skick. Den är köpt i februari 2015.
Allt som ingick vid köp ingår förutom original bakskalet + oanvänd skärmskydd, en sliten bamboo-bakskal och en svart flipfodral som inte syns på bilden.

Pris: 1200kr + ev. frakt. Hör av er via PM :)
Jag kan träffas i Malmö/Lund. F2f affär har förtur.

Till försäljning är två grymma sommardofter från Creed (som gjort Green Irish Tweed, Aventus m.fl.) nämligen Silver Mountain Water och Virgin Island Water.
Båda flaskorna innehåller ca 115ml av ursprungliga 120ml och kommer med originalkartong.
Pris: 1300 kr styck inkl frakt (NK och Gents tar 1995 kr för 75ml som jämförelse).
Skickar med PostNords blåa vadderade påsar. Skicka ett PM vid intresse, tack! :)

Bild.jpg

Bumpar och sänker priset till 1200 kr styck inkl frakt.

Silver Mountain Water såld, Virgin Island Water finns kvar för 1200 kr.

Till salu - En Samsung Galaxy Gear S2 med alla tillbehöver som kommet vid nyköp. Inköpt iår och är i väldigt fint skick då den har använts enstaka gånger. Smartklockor var inte riktigt min grej....
Tyvärr har ett av banden gått sönder plus att jag inte har ett kvittot. Säljs därför för 2000kr skickat lr f2f i Stockholm
Nypris ca 3000kr
20160619_161428.jpg

Bang Olufsen BeoPlay S3
Kompletta köpta av mig för 3998kr /st
Säljer båda för 3k plus frakt.

Kartong och alla tillbehör finns.
Bluetooth man kan koppla samman högtalarna via antingen Blåtand eller 3,5mm

Säljes pga av de inte används.
Grymt ljud för pengen och B&O är alltid B&O!

image.jpg
image.jpg
image.jpg

Hade jag inte fått hem ett par Beolab 3or i veckan jag inte hunnit provspela än så hade jag klippt till. Tvingas avvakta.

Appropå annonsen: är det någon som har ett tips på var man får tag på Royal Oak 40 års-boken?

Ett par vita Ray Ban ur Wayfarer serien. Använda max 5ggr, inte en repa. Kommer med fodral och putsduk

500:- med postens gröna eller F2F i Sthlm city

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp