• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hade jag inte fått hem ett par Beolab 3or i veckan jag inte hunnit provspela än så hade jag klippt till. Tvingas avvakta.

Appropå annonsen: är det någon som har ett tips på var man får tag på Royal Oak 40 års-boken?

Har ett par 3or med och de låter ju förträfflig men priset avskräcker nog gemene man.
Har den boken med, fick den vid köp av en AP.

Någon som sitter på ett par biljetter till Beyonce? I första hand CPH men Stockholm skulle också duga. :)

250
Säljer dessa oerhört fina Vass U Wings i mellanbrun mocka. De är på U-lästen och i storlek 43. Kommer med lästade skoblock. Säljer dessa då jag haft de i snart ett år men använt de max 5 gånger. De är helt enkelt lite för små och därför står de bara och dammar.

Lämnade in dem för infällt tågummi, blev inte helt hundra, men enligt MR shoegazing så är detta inget problem och inte jätteovanligt. Glappet minskar ifall man använder de troligtvis, och de bör inte vara något problem för en skomakare att fixa, ifall man anser att det är ett problem vilket jag inte gör. På bilden är det min skugga, inte någon fläck.

http://i.imgur.com/YNksABU.jpg
http://i.imgur.com/RsFWi6u.jpg
http://i.imgur.com/xzRMRIi.jpg
http://i.imgur.com/6lz8Gf1.jpg
http://i.imgur.com/c5833HJ.jpg
http://i.imgur.com/oZwZEyC.jpg

Priset är 2900;- inkl lästade skoblock, skopåsar och skolåda. Köpare betalar frakt, kan hämtas i GBG.

Smsa 0769418050 för bästa kontakt.

Hälsningar,

Christofer AT
2500 och ett glatt humör.

4 St transparenta stolar i gott skick - Finns att hämta i Stockholm.

Pris 3000:-, PM vid intresse.
image.jpeg
Sänker till 2500:- vid snabb affär!

image.jpeg

Söker M90 ställ till en kompis, storlek 180/85 eller nära.
Vet att det finns att hitta lite överallt men han vill inte lägga 1000kr + på det.

Kopierar annonsen från @alfin som jag köpte jackan av här.

Tag chansen att köp samma (typ av) jacka som Steve McQueen, den klassiska Baracuta G9 i färg "Natural".
Köpt på Fribergs i Jönköping för två år sedan, mycket sparsamt använd.
Storlek: UK36/EU46 (sitter perfekt på mig 175 cm / 70 kg)
Även på mig 180 cm 82 kg
Pris: 1000 SEK

Finns i uppsala för upphämtning, kan skickas köparen står för frakt.
downloadfile-1.jpg
Såld.

Har två st oanvända Ralph Lauren tröjor som gör bättre nytta i någon annans garderob. Båda i strl L.

Piké, 450kr skickat.
image.jpeg

T-shirt 200kr skickat.
image.jpeg

Har ett par helt nya sneakers från Bottega Veneta att sälja. Köpte dessa för ett år sedan på NK i Göteborg och har aldrig använt dom. Dom passar inte mina fötter med extremt höga vrister helt enkelt. Tänkte först töja ut dom men inser att det antagligen är vettigare att sälja skorna och köpa ett par andra. Nypriset va ca. 5.000kr har jag för mig.

Storlek: 43
Pris: 1500kr

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Senast ändrad:
Har ett par helt nya sneakers från Bottega Veneta att sälja. Köpte dessa för ett år sedan på NK i Göteborg och har aldrig använt dom. Dom passar inte mina fötter med extremt höga vrister helt enkelt. Tänkte först töja ut dom men inser att det antagligen är vettigare att sälja skorna och köpa ett par andra. Nypriset va ca. 5.000kr har jag för mig.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Storlek? :)

Säljer mina helt nya skor. Edward Green Chelsea Oxfords.
Jag har endast använt skorna för att hämta posten vid brevlådan. Säljes pga oväntade utgifter. Nypris var 9400 + 1300 för Lästade EG skoblock. Storlek uk8 eller 42. Vill ha 9000 då skickar jag med skoblocken.

Skickas eller hämtas hos mig. Betalning sker via swish. PM vid intresse.

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Har du möjlighet att mäta skon på insidan?

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Förlåt för OT: Men BV är ett av få modemärken vars sneakers håller riktigt hög kvalitet. Har ett par som jag haft i 5-6 år nu!

Har ett par Diemme marostica low i färgen scuba blue till salu, har för många par skor som inte kommer till användning. Helt oanvända i box med dust-bag m.m. som medföljde vid köp. Storlek EU41/UK7.
Helt oanvända, endast provade hemma och satt riktigt bra. Men har för många par skor helt enkelt. Säljs inte längre utan motsvarande kostar 2,8k, fulare blå färg dock. Släpper mina för 2k, är inte omöjlig. PMa..
25-08-2015_diemme_marosticalow_darkbluescuba_1_bm.jpg
1700kr? Annars behålls de. :)

Har även kvar några acne jeans, 31/34.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
SÅLDA!
Tack alla som visat intresse.

Nike metcon träningsskor/gymskor. Endast använda inomhus. Fint skick. Originalkartong medföljer. Pris: 600kr inkl frakt.
image.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp