Haha glömde det viktigaste! 43
Vilket med NIKE:s storlekar borde motsvara 42?
Jag har 43,5 och måste ha 44,5 i NIKE.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha glömde det viktigaste! 43
Jo precis, man bör gå upp en storlek. Men tror de flesta ägt ett par Nike skor och vet sin storlekVilket med NIKE:s storlekar borde motsvara 42?
Jag har 43,5 och måste ha 44,5 i NIKE.
Bump! Checka canali loafers!Råkade ändra och skriva i texten.
Budskapet är:
BUMP 750KR ex frakt!
Ingen som är sugen på att uppleva Bruce på ullevi?Har en springsteen biljett över till 25/6, ståplats främre barrikad. Perfekt om någon ska haka på polarna, säljes till inköpspris!
Ingen som är sugen på att uppleva Bruce på ullevi?
Lite off topic. Om du får ork kan du använda kemisk ren bensin. lossnar klistermärket direktSäljes en Macbook Pro 13" Late 2012. I5 2,4ghz processor, 500Gb hårddisk. Funkar utmärkt. Tyvärr har det suttit en klisterlapp på framsidan som lämnat lite pappersspår som ja
Ska nog ta och prova, blir så mycket fräschare ifall man orkar få bort klistermärket tack för tipset!Lite off topic. Om du får ork kan du använda kemisk ren bensin. lossnar klistermärket direkt
Lite off topic. Om du får ork kan du använda kemisk ren bensin. lossnar klistermärket direkt
Jo precis, man bör gå upp en storlek. Men tror de flesta ägt ett par Nike skor och vet sin storlek
Två handgjorda plånböcker finnes:
Svart, mjukt getskinn, ett rymligt fack och stängning med tryckknapp.
200:- skickat. 100% nöjd eller retur...
Såld!! Tjockt oxläder, veg garvat, handfärgat. Fyra tighta kortfack som töjer sig något. Lite kosmetiska defekter (4-åringen hjälpte till...) men fullt fungerande.
200:- skickat. 100% nöjd eller retur...
Bump 1100kr ink postens blåa. Snart åker den upp på tradera.Jag säljer min vita Meizu MX4 16GB i fint skick. Den är köpt i februari 2015.
Allt som ingick vid köp ingår förutom original bakskalet + oanvänd skärmskydd, en sliten bamboo-bakskal och en svart flipfodral som inte syns på bilden.
Pris: 1200kr + ev. frakt. Hör av er via PM
Jag kan träffas i Malmö/Lund. F2f affär har förtur.
Har två st oanvända Ralph Lauren tröjor som gör bättre nytta i någon annans garderob. Båda i strl L.
Piké, 450kr skickat.
T-shirt såld
Såld!!Kränger ett skönt sommarsko paket i form av 2 st bilskor från drivingshoe.com (använda max 5gånger) och 1 par seglarskor från Timberland (från förra sommarn).
Alla skor i storlek 43!!
Pris för paketet sätter jag till 1000 spänn ex frakt..
Finns i Sthlm fram till på torsdag vid f2f!
Med vänlig hälsning, Micke
Nytt skopaket då min "lilla" samling behöver bantas rejält.
Rizzo mockaloafers i nougatfärg. Slitsula i gummi monterad i höstas samt extra innersula i läder.
Klassiska bruna Clark's ökenkängor i brun mocka.
Båda paren är inköpta förra året o sparsamt använda!
Priset sätter jag till 1000 spänn ex frakt.
Ändrade precis. 43 ska det stå
Sålt!!Nytt skopaket då min "lilla" samling behöver bantas rejält.
Rizzo mockaloafers i nougatfärg. Slitsula i gummi monterad i höstas samt extra innersula i läder.
Klassiska bruna Clark's ökenkängor i brun mocka.
Båda paren är inköpta förra året o sparsamt använda!
Storlek 43 på båda paren såklart..
Priset sätter jag till 1000 spänn ex frakt.
Bumpar dessa, 1050:- skickatPersol PO3072S Gangster FILM NOIR EDITION 95/58 endast testade en gång.
Nypris 1869:-
Pris 1500:- skickat
Provar att bumpa dessa skönheter igen: 2000 kr. Alternativt bytes mot något kul typ PS4 spel, Grönt kort, en snuskigt dyr korthållare, en fet sommarhatt, ett par persol 2958, några schyssta sneakers, grymma hörlurar mm Testa mig!Alfred Sargent for J Lindeberg double monks i blå mocka. Fullset. UK size 9. Dom har varit på ca 4 bröllop och något dop och är i mycket bra skick. Jag älskar dom men måste erkänna att dom är för små tyvärr. Nypris framgår av bilderna, jag vill ha 2500:- Skickar inte. Finns i Stockholm.