• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säljes en Macbook Pro 13" Late 2012. I5 2,4ghz processor, 500Gb hårddisk. Funkar utmärkt. Tyvärr har det suttit en klisterlapp på framsidan som lämnat lite pappersspår som jag inte orkat ta bort. Baksidan (locket) har jag faktiskt bytt ut mot min andra macbook då som ni ser på bilden har det varit lite skadat. Med andra ord har dessa bucklor skett då locket satt på min andra dator men jag bytte ut det då denna dator hade ett finare lock..

Mycket fin och fungerar som den ska, laddare och kartong medföljes. 3500kr, kan skickas, finns i Umeå :)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Två handgjorda plånböcker finnes:

Svart, mjukt getskinn, ett rymligt fack och stängning med tryckknapp.
200:- skickat. 100% nöjd eller retur...
IMAG0395.jpg

IMAG0397.jpg

Tjockt oxläder, veg garvat, handfärgat. Fyra tighta kortfack som töjer sig något. Lite kosmetiska defekter (4-åringen hjälpte till...) men fullt fungerande.
IMAG0398.jpg

IMAG0400.jpg

IMAG0399.jpg

Bara getplånkan kvar...

Två handgjorda plånböcker finnes:

Svart, mjukt getskinn, ett rymligt fack och stängning med tryckknapp.
IMAG0395.jpg

IMAG0397.jpg

Såld!! Tjockt oxläder, veg garvat, handfärgat. Fyra tighta kortfack som töjer sig något. Lite kosmetiska defekter (4-åringen hjälpte till...) men fullt fungerande.
IMAG0398.jpg

IMAG0400.jpg

IMAG0399.jpg

Kränger ett skönt sommarsko paket i form av 2 st bilskor från drivingshoe.com (använda max 5gånger) och 1 par seglarskor från Timberland (från förra sommarn).
Alla skor i storlek 43!!
Pris för paketet sätter jag till 1000 spänn ex frakt..
image.png

image.png

image.png

Finns i Sthlm fram till på torsdag vid f2f!
Med vänlig hälsning, Micke

Jag säljer min vita Meizu MX4 16GB i fint skick. Den är köpt i februari 2015.
Allt som ingick vid köp ingår förutom original bakskalet + oanvänd skärmskydd, en sliten bamboo-bakskal och en svart flipfodral som inte syns på bilden.

Pris: 1200kr + ev. frakt. Hör av er via PM :)
Jag kan träffas i Malmö/Lund. F2f affär har förtur.

Bump 1100kr ink postens blåa. Snart åker den upp på tradera.

Kränger ett skönt sommarsko paket i form av 2 st bilskor från drivingshoe.com (använda max 5gånger) och 1 par seglarskor från Timberland (från förra sommarn).
Alla skor i storlek 43!!
Pris för paketet sätter jag till 1000 spänn ex frakt..
image.png

image.png

image.png

Finns i Sthlm fram till på torsdag vid f2f!
Med vänlig hälsning, Micke
Såld!!

Nytt skopaket då min "lilla" samling behöver bantas rejält:).
Rizzo mockaloafers i nougatfärg. Slitsula i gummi monterad i höstas samt extra innersula i läder.
Klassiska bruna Clark's ökenkängor i brun mocka.
Båda paren är inköpta förra året o sparsamt använda!
Storlek 43 på båda paren såklart..
image.jpeg

image.jpeg

Priset sätter jag till 1000 spänn ex frakt.

Senast redigerad av en moderator:
Rizzo mockaloafers i nougatfärg. Slitsula i gummi monterad i höstas samt extra innersula i läder.
image.jpeg

image.jpeg

Strl?? :)

Storlek 43 på båda paren såklart..
image.jpeg

image.jpeg

Sålt!!

Nikon D3300 dslr säljes
Med 18-55 VR II kit-zoom och SanDisk ultra II minneskort, kartong, laddare, och allt som ingick vid köp.
I perfekt skick med nikon kameraväska.
2800.-
image.jpeg

image.jpeg

(Har även en D80 med väska och minneskort för 500.-)

iPhone 5s. 16gb svart. Supra Nero cables headset. Lådan finns kvar. En bump på kanten men i övrigt ok skick. 2 år gammal. Enligt halebop är den olåst. 1700kr
image.jpeg

image.jpeg

Senast ändrad:
Alfred Sargent for J Lindeberg double monks i blå mocka. Fullset. UK size 9. Dom har varit på ca 4 bröllop och något dop och är i mycket bra skick. Jag älskar dom men måste erkänna att dom är för små tyvärr. Nypris framgår av bilderna, jag vill ha 2500:- Skickar inte. Finns i Stockholm.
IMG_6922.JPG
IMG_6923.JPG
IMG_6924.JPG
IMG_6925.JPG
IMG_6926.JPG
Provar att bumpa dessa skönheter igen: 2000 kr. Alternativt bytes mot något kul typ PS4 spel, Grönt kort, en snuskigt dyr korthållare, en fet sommarhatt, ett par persol 2958, några schyssta sneakers, grymma hörlurar mm :D Testa mig!

Drar iväg ett långskott innan jag beställer en ny.
Någon som råkar ha en Apple Thunderbolt Display (27") till övers?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp