• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dupont tändare fungerar som det ska
Ingen gas läckage.
Fylld med gas och flinta
Från 60 talet
2000kr/st ink rek frakt eller avhämtning sollentuna
14665827310901907139053.jpg

Romaniracer ihopplockad av bröderna Foglum. Ramsizen är ca 55 och det sitter några Campagnolodelar på. Är det någon som vill ha mer bilder ordnar jag det självklart och bromsarna finns kvar, de är bara bortplockade för tillfället. Priset är jag lite osäker på men jag tänker inte "skänka" bort den.
image.jpeg

Ta chansen att köpa en sparsamt använd stilig Oscar Jacobsson blazer med ull från Italien. Storlek 48. Pris: 2400
Vid snabb och smidig affär slänger jag även med ett Oscar Jacobson Suit Cover Black (bilden längst ner).

Oscar-Jacobson_Edmund-Club-Blazer_Navy_30504500_210_front_normal.png
Oscar-Jacobson_Edmund-Club-Blazer_Navy_30504500_210_back_normal.png

Unknown.jpeg

Kränger ett skönt sommarsko paket i form av 2 st bilskor från drivingshoe.com (använda max 5gånger) och 1 par seglarskor från Timberland (från förra sommarn).
Alla skor i storlek 43!!
Pris för paketet sätter jag till 1000 spänn ex frakt..
image.png

image.png

image.png

Finns i Sthlm fram till på torsdag vid f2f!
Med vänlig hälsning, Micke
Sorry för OT.
Var du inte nöjd med dina carshoes eller var dem bara överflöd?
Tänkte nämligen också beställa ett eller två par.

Har ett abb på Telenor som har 12mån kvar så om någon går i tankar att teckna så kan en överlåtelse göras istället. Du slipper 24mån bindningstid. PM

Kollar läget om någon skulle vara sugna på ett par c&j tassel loafers då dom känns lite stora på mig.

Nypris 5400kr
Mittpris 5000kr
Alt kom med bud.
Använda vid två tillfällen, till och från jobbet.
Alltså är dom i stort sätt oanvända

image.png

Har en annan typ av skor än vad som brukar säljas här:

Ett par Jobe våtdräktsskor i storlek 43. Innersocka i neopren ger bra värme, stel sula som ger bra grepp och skydd.

Har själv använt de för vattenskoter/ jetski körning.

KS-pris är 400 kr ink frakt.

image.jpeg

Ta chansen att köpa en sparsamt använd stilig Oscar Jacobsson blazer med ull från Italien. Storlek 48. Pris: 2400
Vid snabb och smidig affär slänger jag även med ett Oscar Jacobson Suit Cover Black (bilden längst ner).

Oscar-Jacobson_Edmund-Club-Blazer_Navy_30504500_210_front_normal.png
Oscar-Jacobson_Edmund-Club-Blazer_Navy_30504500_210_back_normal.png

Unknown.jpeg
Sluta hetsa mig!! Har ju inte råd/användning av den innan jag börjar jobba igen efter sommaren :)

Letat länge efter en sådan.

Säljer 4 st 20 tums fälgar och däck passande MB, suttit på en AMG SL enligt bild nedan men passar såklart andra MB också.

Däcken är Achilles 245/35 fram och 275/30 bak, de är i ok skick och går ett bra tag till. Finns lite lacksläpp på fälgen, men de är i övrigt i bra skick.:)
image.jpeg

Pris: 5 000 kr.

Leverans eller upphämtning enligt överenskommelse.

/gustav

iPhone 5 16Gb säljes. Olåst.
väldigt bra skick då tidigare ägare inte använde telefonen speciellt mycket. inga kantstötningar eller repor på skärm.
kommer med hörlurar men ingen laddare.

1500spänn.
IMG_3309.JPG

Efter lite lätt sinnesförvirring så får jag släppa vidare paketet jag köpte igår av @Janne2000

Eftersom han var så gentil att gå ner till 800 SEK exkl frakt, gör jag detsamma. Storlek 43 på båda, skick samma osv osv. Finns i Sthlm.

image.jpeg
image.jpeg

Hej,

har lite skor som är för små, de flesta har aldrig använts.

Adidas ZX Casual, storlek 47 och 1/3, oanvända, 450kr
IMG_1186_small.jpg

IMG_1187_small.jpg

IMG_1188_small.jpg

Adidas CT Classic, storlek 47 och 1/3, oanvända (lite damm syns på ena bilden), 450kr
IMG_1189_small.jpg

IMG_1190_small.jpg

IMG_1191_small.jpg

Adidas Gazelle, storlek 48, oanvända, 450kr
IMG_1192_small.jpg

IMG_1193_small.jpg

IMG_1194_small.jpg

Converse All-Star(tror jag), storlek 48, lite använda, 350kr
IMG_1195_small.jpg

IMG_1196_small.jpg

IMG_1197_small.jpg

Converse, hög modell med nedfällbar del, storlek 46.5, oanvända, 400kr
IMG_1199_small.jpg

IMG_1201_small.jpg

IMG_1202_small.jpg

IMG_1203_small.jpg

Reebok x Sneakersnstuff Twilight Zone Pump (Punschrulle kallas de), har råkat köpa dubbletter så har ett par som är ouppackade och således oanvända, storlek 47, pris 500kr
IMG_1205_small.jpg

Torsdags-bump!

Drar av en 50-lapp på samtliga skopar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp