• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lite OT, men någon som har en hum om vad man kan få/begära för en Iphone 6 16gb med krossad skärm?
Touchen fungerar fortfarande som den skall så det är bara glaset som tagit stryk! kostar visst runt 800-1000kr att byta men har varken ork eller lust då jag är mer sugen på att köpa nya Iphone SE..

Säljes ett par Persol PO3059S, köpta på NK Details med kvitto fodral och alla tillbehör. Kan skicka bilder på äkta vara om det finns intresse, nedan är tagna från nätet. Pris: 950:- (Vid snabb och okrånglig affär) Nypris 1900:- Lite nättare och tidlösa än Steve Mcqueen Persolen.
s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

Lite OT, men någon som har en hum om vad man kan få/begära för en Iphone 6 16gb med krossad skärm?
Touchen fungerar fortfarande som den skall så det är bara glaset som tagit stryk! kostar visst runt 800-1000kr att byta men har varken ork eller lust då jag är mer sugen på att köpa nya Iphone SE..

2.5-3tkr? Hel så skulle jag nog säga närmare 4-4.5tkr

Ska kolla igenom tråden ,men frågar först ifall någon kommer ihåg, är det någon som har biljetter till Bruce?

Har ett par dubbelmonks som jag knappt använder.

Storlek 10.5
Märke Loake1880
Pris 1000kr(900k utan skoblock)
Skoblock ingår om du är snäll !

image.jpeg

Köper oxå en cykel , i cykelstaden Uppsala . Damcykel för billig peng är vad som eftersöks. Eller så köper jag en ny i veckan. Men prövar här först då den gärna får vara så billig som möjligt utan massa strul med trasig sadel m.m.
Glad midsommar där ute! mvh

Säljer min pappas superfina Austin 8, 1946. Endast en ägare innan honom, totalrenoverad kaross, motor, inredning. Motorn är inkörd och fin. Mycket tid som lagts på denna pärla. Passa på att ordna den ultimata sommarbilen!

Pris: 65tkr
ÄVEN BYTE är av intresse, då är det sport Rolex som gäller, keramisk eller inte spelar ingen roll så länge du är relativt nära bytesvärdet, kom med förslag :) Pengar upp eller ner är inga problem.

IMG_8141.jpg

image-jpeg.334557

PMa för mer information och bilder :)

Senast ändrad:
Detta mina vänner är klass!

Säljer min pappas superfina Austin 8, 1946. Endast en ägare innan honom, totalrenoverad kaross, motor, inredning. Motorn är inkörd och fin. Mycket tid som lagts på denna pärla. Passa på att ordna den ultimata sommarbilen!

Pris: 65tkr
ÄVEN BYTE är av intresse, då är det sport Rolex som gäller, keramisk eller inte spelar ingen roll så länge du är relativt nära bytesvärdet, kom med förslag :) Pengar upp eller ner är inga problem.

IMG_8141.jpg

image-jpeg.334557

PMa för mer information och bilder :)

Loake 1369 tan.

Köpte dessa förra veckan. För stora för mig. Använda 1 gång, ca 5 min promenad. Nyskick. Storlek UK 7, tror det är EU 41? Finns i Solna. Dustbag och original kartong ingår. F2F i Sthlm, annars frakt som du betalar
900 bagis.
P9sK4sB.jpg

Har en uppsättning Mission 753 golvsprakare till övers. Låter riktigt bra fortfarande. Vitfolierade av WrapZone för några år sedan för att passa in bättre, inget fel på originalytan under. De är egentligen i utförandet Rosewood exakt som i denna annons:
http://www.ebay.de/itm/CASSE-ACUSTI...903552?hash=item360323ac80:g:dnUAAOSwB4NW1e6Q
Lat är jag också så de skickas inte då kartongerna ändå inte finns kvar. Hämtas i norra Stockholm.
87 cm höga och 21 breda så de är slanka trots sin matchvikt på 25 kg.
Tänker mig att de bör kunna inbringa 1500 pix. Någon?

image.jpeg

image.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp