Men kanske missar många..Kanske var smidigare än att skriva en säljesannons
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men kanske missar många..Kanske var smidigare än att skriva en säljesannons
Lite OT, men någon som har en hum om vad man kan få/begära för en Iphone 6 16gb med krossad skärm?
Touchen fungerar fortfarande som den skall så det är bara glaset som tagit stryk! kostar visst runt 800-1000kr att byta men har varken ork eller lust då jag är mer sugen på att köpa nya Iphone SE..
2.5-3tkr? Hel så skulle jag nog säga närmare 4-4.5tkr
Efter lite lätt sinnesförvirring så får jag släppa vidare paketet jag köpte igår av @Janne2000
Eftersom han var så gentil att gå ner till 800 SEK exkl frakt, gör jag detsamma. Storlek 43 på båda, skick samma osv osv. Finns i Sthlm.
Såld.Helt ny.
Pris: 350
Kollar läget om någon skulle vara sugna på ett par c&j tassel loafers då dom känns lite stora på mig.
Nypris 5400kr
Mittpris 5000kr
Alt kom med bud.
Använda vid två tillfällen, till och från jobbet.
Alltså är dom i stort sätt oanvända
Köpte 3 av 4 av dessa plagg för några veckor sedan, har egentligen större storlek men då jag gått ner ganska mkt i vikt på senaste tiden så tog jag en chansning som tyvärr inte gick hem, säljer därför dessa igen plus en från min egen garderob
Hur vi gör med retur tas på PM!
Tiger of Sweden t-shirt storlek S säger dom, jag säger mer M. 200kr
Filippa K, Storlek M 150kr
Tröja från Morris i storlek S, 350kr
T-Shirt från Morris, 150kr
Har två st oanvända Ralph Lauren tröjor som gör bättre nytta i någon annans garderob. Båda i strl L.
Piké, 450kr skickat.
Den stora frågan är vart man köper ett sånt tufft skal?
Iphone 4 S i fint skick fullsett allt orginal förutom laddkabeln, medföljer ett Cohiba skal, låst till Telia. 500kr
Skickade efter det, men tusan har jag glömt från vilken webbshopDen stora frågan är vart man köper ett sånt tufft skal?
Synd! PM om du vill och kommer på ställetSkickade efter det, men tusan har jag glömt från vilken webbshop
Fler borde ta efter @Kson och sälja sådant på lifestyle så kan klockor och band/länkar/tavlor/visare säljas på k&s. Imo.Varför på OT lifestyle?
Fler borde ta efter @Kson och sälja sådant på lifestyle så kan klockor och band/länkar/tavlor/visare säljas på k&s. Imo.
Nu rörde det sig om tillbehör till klockaFler borde ta efter @Kson och sälja sådant på lifestyle så kan klockor och band/länkar/tavlor/visare säljas på k&s. Imo.
Gränsfall, tycker jag.Nu rörde det sig om tillbehör till klocka
Håller med som fan. Skrivit det tidigare, men jag är så trött på alla natoband och skit som folk kränger på köp&sälj.Fler borde ta efter @Kson och sälja sådant på lifestyle så kan klockor och band/länkar/tavlor/visare säljas på k&s. Imo.
Vad skulle det falla in under i annat fall?Gränsfall, tycker jag.
Och alla som skiter i tavlor/länkar och vill köpa nato då?Håller med som fan. Skrivit det tidigare, men jag är så trött på alla natoband och skit som folk kränger på köp&sälj.
Men lite svårt är det väl. Jag har bättre koll på köp&sälj, och kommer det ut tavlor/länkar till klockor jag har intresse av så är det lättare att jag upptäcker dem där.
Naton finns det hur många som helst av. Bara att gå in på singularstraps och klicka hem vad fan man vill.Och alla som skiter i tavlor/länkar och vill köpa nato då?
Är inte rolex en livsstilsklocka??Varför på OT lifestyle?
Strl?Kollar läget om någon skulle vara sugna på ett par c&j tassel loafers då dom känns lite stora på mig.
Nypris 5400kr
Mittpris 5000kr
Alt kom med bud.
Använda vid två tillfällen, till och från jobbet.
Alltså är dom i stort sätt oanvända
Visa bifogad bild 339274
Bump 2900kr
Bump 2500kr KOM IGEN NU!!
10.5UK
Lite stora..?!
Ha!Lite stora..?!
haha, ja lite stora, dom glappar en cm i hälen på min vänsta fot..Lite stora..?!