• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lite OT, men någon som har en hum om vad man kan få/begära för en Iphone 6 16gb med krossad skärm?
Touchen fungerar fortfarande som den skall så det är bara glaset som tagit stryk! kostar visst runt 800-1000kr att byta men har varken ork eller lust då jag är mer sugen på att köpa nya Iphone SE..
2.5-3tkr? Hel så skulle jag nog säga närmare 4-4.5tkr

Alright, om någon som vill ha en fullt fungerande iPhone 6 fast med sprucken skärm för 2.5k så dra iväg ett pm :)

Efter lite lätt sinnesförvirring så får jag släppa vidare paketet jag köpte igår av @Janne2000

Eftersom han var så gentil att gå ner till 800 SEK exkl frakt, gör jag detsamma. Storlek 43 på båda, skick samma osv osv. Finns i Sthlm.

image.jpeg
image.jpeg

Sålda!

Försöker igen, med sänkta priser :)

Någon som vill testa ett nytt sätt att raka sig på? Säljer delar av min samling eftersom jag nu har haft helskägg i några år.... :)

Först, lyxpaketet innehållande:

Feather Shavette (inkl.- hållare)
Rooney Heritage 3XL 2-band LE
20160424_190245-jpg.304390

Paketpris: 1500 SEK

Sen, rakhyvel-paketet innehållande:
Merkur 45 Bakelite (jag vet ju hur alla här älskar bakelite :))
Thäther 30 mm silvertip

Bild:
20160424_190334-jpg.304391

Pris: 850 SEK

Trevlig kväll!

/joF

Köpte 3 av 4 av dessa plagg för några veckor sedan, har egentligen större storlek men då jag gått ner ganska mkt i vikt på senaste tiden så tog jag en chansning som tyvärr inte gick hem, säljer därför dessa igen plus en från min egen garderob :)
Hur vi gör med retur tas på PM!

Tiger of Sweden t-shirt storlek S säger dom, jag säger mer M. 200kr
Foto 2016-05-31 18 39 06.jpg

Filippa K, Storlek M 150kr
Foto 2016-05-31 18 40 06.jpg

Tröja från Morris i storlek S, 350kr
Foto 2016-05-31 18 38 41.jpg

T-Shirt från Morris, 150kr
Foto 2016-05-31 18 38 06.jpg

Bump!

image.jpeg

Iphone 4 S i fint skick fullsett allt orginal förutom laddkabeln, medföljer ett Cohiba skal, låst till Telia. 500kr

Hej!
Systemkamera; för stort och klumpigt, kompaktkamera; för dålig kvalité....kompakt systemkamera= perfekt!

Säljer en Canon G1X (ej mark II) med massor av tillbehör! Skicket är mycket fint och bildkvalitén är väldigt bra med tanke på den för kompaktkamera ovanligt stora sensorn :) Roterbar skärm som möjliggör foton i de svåraste vinklarna! Smidig utfällbar blixt m.m. Pris 3500 kr inkl. frakt

Utöver kameran medföljer:
Väska
Två extra batterier (ej original)
Ultra SDHC 32 Gb

Info från nätet:
Full model name: Canon PowerShot G1 X
Resolution: 14.30 Megapixels
Sensor size: 1.5 inch
(18.7mm x 14.0mm)
Kit Lens: 4.00x zoom
(28-112mm eq.)
Viewfinder: Optical / LCD
Native ISO: 100 - 12,800
Extended ISO: 100 - 12,800
Shutter: 1/4000 - 60 seconds
Max Aperture: 2.8
Dimensions: 4.6 x 3.2 x 2.5 in.
(117 x 81 x 65 mm)
Weight: 19.2 oz (543 g)

CANON+FOR+BLOG6.jpg
(bild tagen från google)

Funderar på att sälja den här cykeln / "intressekoll" :
2015 Canyon Ultimate CF SL Medium med en fullständig Shimano 5800 105-grupp. Cykeln säljs med de helsvarta originalhjulen, Mavic Aksium One och fabrikssadeln, en svart/vit Fizik. Dator och pedaler medföljer inte. Cykeln är omhändertagen och har inte sett många pass - jag har flera andra cyklar.
Cykeln finns i centrala Stockholm. Skicka PM med frågor och om ni vill se fler bilder. Prisidé 12000 kr.

Fler borde ta efter @Kson och sälja sådant på lifestyle så kan klockor och band/länkar/tavlor/visare säljas på k&s. Imo.
Håller med som fan. Skrivit det tidigare, men jag är så trött på alla natoband och skit som folk kränger på köp&sälj.

Men lite svårt är det väl. Jag har bättre koll på köp&sälj, och kommer det ut tavlor/länkar till klockor jag har intresse av så är det lättare att jag upptäcker dem där.

Håller med som fan. Skrivit det tidigare, men jag är så trött på alla natoband och skit som folk kränger på köp&sälj.

Men lite svårt är det väl. Jag har bättre koll på köp&sälj, och kommer det ut tavlor/länkar till klockor jag har intresse av så är det lättare att jag upptäcker dem där.
Och alla som skiter i tavlor/länkar och vill köpa nato då?

Kollar läget om någon skulle vara sugna på ett par c&j tassel loafers då dom känns lite stora på mig.

Nypris 5400kr
Mittpris 5000kr
Alt kom med bud.
Använda vid två tillfällen, till och från jobbet.
Alltså är dom i stort sätt oanvända

Visa bifogad bild 339274
Bump 2900kr

Bump 2500kr KOM IGEN NU!! :greedy:
:greedy:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp