Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
iPhone 5 16Gb säljes. Olåst.
väldigt bra skick då tidigare ägare inte använde telefonen speciellt mycket. inga kantstötningar eller repor på skärm.
kommer med hörlurar men ingen laddare.
1400spänn eller ett bra bud
BumpSäljes en Pyramid Triangle från Svenska All Blues i 925 sterling silver. Kan inte bestämma mig huruvida armband är något för mig så jag testar att lägga ut den här.
Storlek Small (Upp till 16 cm)
Inköpt i slutet av April i år
Använd men absolut i bra skick
PM:a vid intresse samt frågor
Pris: 2000:-
Brorsan har ett par Ray Ban clubmasters, undrar om det finns något intresse alternativt byta mot wayfarer!
sk
Hör dig.. På Adidas får jag ha 48 2/3 eller 49 1/3... Lätt att hitta skor osv...Ja det är inte lätt!
Pris? vilken storlek? För dem finns i flera va?Bumper denna! Wayfarer är inte längre av intresse då de införskaffats Buda buda
Det gör dePris? vilken storlek? För dem finns i flera va?
Det gör de
Har gjort den missen fast omvänt och dessa åkte i backen direkt hahaSe så jag kan provade nämligen ett par som såg ut som ett par barnglajjor på mig.
Bumpar denna fast endast aviator modellen är intressant.Sökes ett par rayban aviator alt wayfarer för runt en 500.dra ett pm om ni har lust att sälja
Nu satan är det billigt!Kollar läget om någon skulle vara sugna på ett par c&j tassel loafers då dom känns lite stora på mig.
Nypris 5400kr
Mittpris 5000kr
Alt kom med bud.
Använda vid två tillfällen, till och från jobbet.
Alltså är dom i stort sätt oanvända
10.5 UK är storleken
Visa bifogad bild 339274
Bump 2900kr
BUMP 2500kr
Bump 2000kr ....
Nu satan är det billigt!
Lite stora för mig annars hade bag köpt dom!
Kollar läget om någon skulle vara sugna på ett par c&j tassel loafers då dom känns lite stora på mig.
Nypris 5400kr
Mittpris 5000kr
Alt kom med bud.
Använda vid två tillfällen, till och från jobbet.
Alltså är dom i stort sätt oanvända
10.5 UK är storleken
Visa bifogad bild 339274
Bump 2900kr
BUMP 2500kr
Bump 2000kr ....
Wooho!!!ÄNTLIGEN SÅLDA...
ÄNTLIGEN SÅLDA...