• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säljer ett fäste till projektor.
Går dela i två delar, aldrig använt
Ber om ursäkt för bilden, går givetvis ta fler bilder vid intresse.
Pris 200kr och dom ska skänkas till Barncancerfonden.

Bilagor

• DSC_1588.JPG
    DSC_1588.JPG
    73.8 KB · Visningar: 69
Söker ett par persol "steve mcqueen" modell 714sm :) kan även tänka mig att byta mot ett par Ray Ban 4147 tortoise!

Ett riktigt jäkla långskott kanske men man vet ju aldrig om man nätat förrän efteråt.:D

På grund av hastigt uppkommna förändringar så behöver vi avyttra vår bastutunna innan den ens blivit levererad. Den lämnar Finland med Schenker under morgondagen är det sista jag hörde. Mer info per PM.

Modellen är av finsk modell och funkar utmärkt enligt våra finska vänner som har likadana.

Lånade bilder från säljaren då den ju inte är levererad än.

image.jpeg

image.jpeg

Mer info om modellen finns här: www.rundabastun.se

Bastun är tillverkad i gran och kommer färdig monterad till Spånga i slutet av veckan.

Den är ca 5,1m lång och ca 2,1m i diameter. Bastudelen är ca 3,5m lång. Vikt ca 650 kilo. Rymmer 12 i bastudelen. Har också ett omklädningsrum och en 12v dusch och LED belysning. Vedeldad kamin från Harvia.

Perfekt att placera på en bastuflotte eller i trädgården då den kvalar in som Friggebod.

För mer info och alla detaljer var god PMa mig.

Pris:

Säljer för samma rabatterade pris vi har betalat, 60637 inkl avlyftbar moms fritt Spånga men den kostar egentligen dryga 13000 mer.

Jag kan eventuellt vara behjälplig med att leverera bastun till adresser på sträckan mellan Spånga och Norrköping/Linköping inkluderat i priset. Fråga gärna angående detta.

Inga returer.

Tack KS för möjligheten att annonsera och för ett grymt forum!

Hej,
Bumpar denna med nya bilder.

Loake 1880 - 1369 Tan.
Helt nya. Använda utomhus i 5 minuter. Jag är för dum för att pröva skor inomhus, så att jag kan returnera dem. My loss, your gain.
Storlek UK 7 dvs EU 41. Fitting F, medium.

Finns i Solna för F2F. Frakt går bra, lägg till 70kr. Skoblock ingår ej, men originalkartong och dustbag inkluderas.
Pris 850kr (det är ett slå till direkt, fundera inte, gör en jättebra deal pris).

XiAsoGi.jpg

yG9l8hD.jpg

iPhone 5S - 16gb - olåst - box dock utan laddare el hörlurar - fint skick, småsmå repor på ett par ställen runt tel men inget fram el bak!
1000kr rekat inom Sverige!

20160627_201041.jpg
Sommaren är här och då måste man ha ett par fräscha dosor.

Tillsalu är ett par Loake Eton i storlek UK 9. Endast använda några få gånger och säljes pga lästen bråkar med mina fötter.
20160627_201048.jpg

Pris ligger på 1300 + frakt. Byten är intressanta.

Samsung laddplatta EP-PG920I, funkar för nyare Samsung-lurar som kan laddas trådlöst. Medföljer ingen strömadapter utan den förväntas man ha. Ingen box eller manual. Har inte orkat ta bild på min egen puck utan nedan är en skamlöst stulen bild från internet. Använd endast ett par veckor men bytte precis telefon till icke-Samsung som inte fungerar med den, således i princip i nyskick.

Pris: 170 kr skickat och klart

upload_2016-6-27_21-41-28.png

Kollar läget om någon skulle vara sugna på ett par c&j tassel loafers då dom känns lite stora på mig.

Nypris 5400kr
Mittpris 5000kr
Alt kom med bud.
Använda vid två tillfällen, till och från jobbet.
Alltså är dom i stort sätt oanvända
10.5 UK är storleken
Visa bifogad bild 339274
Bump 2900kr
BUMP 2500kr

Bump 2000kr ....

Kollar läget om någon skulle vara sugna på ett par c&j tassel loafers då dom känns lite stora på mig.

Nypris 5400kr
Mittpris 5000kr
Alt kom med bud.
Använda vid två tillfällen, till och från jobbet.
Alltså är dom i stort sätt oanvända
10.5 UK är storleken
Visa bifogad bild 339274
Bump 2900kr
BUMP 2500kr

Bump 2000kr ....
Nu satan är det billigt!
Lite stora för mig annars hade bag köpt dom!

Dags att säljas av lite golfklubbor.

Titleist 913D2 9.5* Diamana D+ Stiff 1500kr
Skaftet är knappt spelat.

Titleist 913F 15* Diamana D+ Stiff 800kr

Titleist 913H 19* Project X 6.0 Stiff+ 800kr

Titleist Vokey SM5 52* Project X 6.0 650kr
Knappt använd.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    177.6 KB · Visningar: 38
  • image.jpeg
    image.jpeg
    313.2 KB · Visningar: 35
Säljes lite prylar till Volvo V70. Allt Volvo original.
Takräcke 800kr
Skivor till navi (senaste vers.) 300kr
Lastförskjutningsskydd 500kr

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp