Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ge henne en varm kram och en puss på pannan så blir hon glad. Glöm inte att det är tanken som räknas, lätt glömt i dessa hektiska tider.
Så ska det se ut, romantik på hög nivå!Jag gjorde precis klart min, en bukett med rosor där varje ros har en lapp med en anledning till varför jag älskar henne. Klockor är dyrt, romantik behöver inte vara det
Wow! Jag tänkte precis likadant, men insåg att det inte finns bläck på denna jord så att det räcker...Jag gjorde precis klart min, en bukett med rosor där varje ros har en lapp med en anledning till varför jag älskar henne. Klockor är dyrt, romantik behöver inte vara det
Fick rekommendationen nagellackskit med ledlampa, ska tydligen vara en winner i år
Min flickvän har en sån, den funkar super! Lacket håller mycket längre!
Köp en chanel väska..
sent with dirty pen on Note 3!
Ger denna till svärmor/svärfar efter lite miss i leveransen.
![]()
Kitchenaid är bra skit, eftersom du hört att de skall ha taskig motor utgår jag ifrån att du ej äger en. Tjejen har haft en i 4 år, fungerar bra och svärmor fick en förra julen. Och hon bakar hur mkt som helst.
Ska du köpa en köksassistent så har du testvinnaren här.
![]()
Parfym?Jaha då var det dags igen .. Befinner mig i sthlm över helgen och lär köpa något, rolle runt armen har hon och mullberryväska osv, läste tråden och en plånbok ev nagellack låter som något hon skulle gilla , har ni några fler förslag , vad har ni köpt till er bättre hälft ? God jul!
Vad har hon för telefon? LV iPhone 6 Folio är en rätt trevlig julklappJaha då var det dags igen .. Befinner mig i sthlm över helgen och lär köpa något, rolle runt armen har hon och mullberryväska osv, läste tråden och en plånbok ev nagellack låter som något hon skulle gilla , har ni några fler förslag , vad har ni köpt till er bättre hälft ? God jul!
Det där var ett bra tips! Snygg som fåVad har hon för telefon? LV iPhone 6 Folio är rätt trevlig julklapp
![]()
![]()
Snygg! Hon har en sony z3, kanske finns liknande till den.Vad har hon för telefon? LV iPhone 6 Folio är en rätt trevlig julklapp
![]()
![]()
LV gör tyvärr bara till Apple's produkter. Håller vi oss till LV-spåret, deras plånböcker är också riktigt trevliga!Snygg! Hon har en sony z3, kanske finns liknande till den.
Du min vän borde styra stegen till Strandvägen och Svenskt Tenn. Har hon inte en Vänskapsknuten så är den ett givet köp. Har hon redan en rekommenderar jag istället Dagg-vasen, Tre kulor eller KulanJaha då var det dags igen .. Befinner mig i sthlm över helgen och lär köpa något, rolle runt armen har hon och mullberryväska osv, läste tråden och en plånbok ev nagellack låter som något hon skulle gilla , har ni några fler förslag , vad har ni köpt till er bättre hälft ? God jul!
Hon har en lilly bag ocksåLV gör tyvärr bara till Apple's produkter. Håller vi oss till LV-spåret, deras plånböcker är också riktigt trevliga!
Mullberry har annars en del trevligt, tex:
![]()
http://www.mulberry.com/shop/lily/mini-lily-rose-petal-small-classic-grain
Riktigt fin! Och inget vi har hemma, smart drag för den där vill ju jag oxå ha hemmaDu min vän borde styra stegen till Strandvägen och Svenskt Tenn. Har hon inte en Vänskapsknuten så är den ett givet köp. Har hon redan en rekommenderar jag istället Dagg-vasen, Tre kulor eller Kulan