SSL
Guld
Lägg upp dom i köp och säljtråden här!
Vad är det för storlek i US?![]()
9,5 va
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägg upp dom i köp och säljtråden här!
Vad är det för storlek i US?![]()
Jävla skit! Hade du haft 8,5 eller 9 på sin höjd hade jag tagit dom...
Liquisole är ett undermedel man lika gärna kan använda hemma på sånt, bra blir det men inte snyggt eftersom det är svårt att matcha färg och struktur. Gissar att en skomakare skulle göra något liknande om han nu inte har bättre grejor med rätt färg etc.Ett par av mina sneakers har tyvärr börjat ge efter, misstänker att skomakare kan fixa men funderar på om det verkligen blir bra? Erfarenheter av att ha fått fixat dylikt tas därför tacksamt emot.
![]()
Stört coola! Hela bilden är grym!On another note...
Är det någon som har koll på var man skulle kunna hitta ett par såna här kavalleri/MC-ordonans stövlar?
![]()
Tänkte förflytta mig med stil framöver![]()
Stört coola! Hela bilden är grym!
Något sånt här typ
http://www.smwholesaleusa.com/us-cavalry-3-buckle-boots
http://joelboots2.tripod.com/JOELBOOTS78.html
http://www.motorcowboy.com/product/NEW32/George-Patton-Cavalry-Boots-Riding-motor-patrol.html
Alla skor går att lästa ut (utom gummistövlar) men men hur mycket det beror på material, ålder etc.tror ni det hjälper att lästa ut skorna?
Jag har ett par i grain. Sköna, även om jag gillar mina RMW mer. Lästen och att Hyde har enkel dainite gör de ganska eleganta, så jag tycker att de passar till det mesta.Någon som har erfarenheter av Loake 1880 Hyde Boots? Börjar närma sig höst, och jag kommer inte helt överens med R.M Willims Chelseabootsen. Har bara köpt lågskor från Loake tidigare och är väldigt nöjd.
Jag har ett par i grain. Sköna, även om jag gillar mina RMW mer. Lästen och att Hyde har enkel dainite gör de ganska eleganta, så jag tycker att de passar till det mesta.
Chukka i mocka skulle jag satsa på.Har ni några fler bra tips på höst/regn skor. RMW är trevliga men skulle behöva något ytterligare. Sedan kommer jag vara föräldraledig och fattig som en kyrkråtta.
Loake Sahara är en ganska billig och mycket snygg sko. Har den själv i mörkblått. Ponlarssons tips ovan om Loake Kempton är också bra. Lite dyrare, lite bättre (framför allt sulan).Ja. Jag har lutat lite åt det hållet också. Några konkreta snygga tips?
Ja mina Kempton är jag ruskigt nöjd med. Genomlevt två vintrar på ett ypperligt sätt.Loake Sahara är en ganska billig och mycket snygg sko. Har den själv i mörkblått. Ponlarssons tips ovan om Loake Kempton är också bra. Lite dyrare, lite bättre (framför allt sulan).
Upptäckte att Grafford hade rejäl REA på vissa C&J, så jag kände mig tvingad att köpa ett par Bangor.
![]()
Jag bytte till ett nytt par som kom i dag. Nu ser de ut som man förväntar sig att ett par Crockett & Jones ska se ut. Mycket snygga! En riktigt fin sko till ett pangpris!Fick mina CJ Bangor i dag. Satt riktigt bra. Tyvärr är jag inte helt nöjd med lädret. Verkar som om grainmönstret (rätt ord?) på ovansidan
på vänster sko är betydligt kraftigare/djupare än på höger sko. Vad säger ni, är detta något som jag kommer att reta mig på (och därmed bör returnera) eller blir det bättre (mer likt) efter lite användning och skokräm?
![]()
Grafford, Bäckmans och pediwear har jag köpt på.Fantastisk tråd det här! Min fråga gäller skokräm (Saphir eller liknande), var köper ni det?
Fantastisk tråd det här! Min fråga gäller skokräm (Saphir eller liknande), var köper ni det?
Vilken prisklass?Någon som har tips på billigare läderskor som funkar till jeans?
Helst under 2000 om möjligt, förstår såklart att kvalitén kan bli lidande om man kompromissar på priset men.Vilken prisklass?
Kolla några poster upp (Loake Sahara).Någon som har tips på billigare läderskor som funkar till jeans?