Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stora transformatorer, hög spänning och bra d/s på baspanelerna gör att det har bra output ner till ~25Hz!
Dock så är jag basjunkie och för att lätta på arbetsbördan för elektrostatpanelerna har 4st 12" SLS-basar i H-baffel adderats sedan bilden togs.
För er som inte lyssnat på elektrostater - Gör det INTE, ni kommer inte att kunna gå tillbaka till lådhögtalare efter den upplevelsen!
Gillar allt i denna bilden, kanske allra mest de två undanskuffade el rey stolarna, sålde de på nk för 15-talet år sedan, då 75kakor styck vill jag minnas, sannolikt inte billigare idag. Grymt!
Gillar allt i denna bilden, kanske allra mest de två undanskuffade el rey stolarna, sålde de på nk för 15-talet år sedan, då 75kakor styck vill jag minnas, sannolikt inte billigare idag. Grymt!
Hemma står just nu anlæggningen från tonåren.
Nad 218thx (en best som driver allt)
Nad førførstærkare (minns inte mod)
dvd/bluray til cd skivorna.
och sist och absolut inte minst, Cerwin Vega 2x15'' x2.
Kanske inte något vælljud, men jag spelar høgst.
nad 218 o cerwin wega 2x15 som va typ 1.40m höga hade jag när jag bodde hemma, mamma var inte alltid glad loHemma står just nu anlæggningen från tonåren.
Nad 218thx (en best som driver allt)
Nad førførstærkare (minns inte mod)
dvd/bluray til cd skivorna.
och sist och absolut inte minst, Cerwin Vega 2x15'' x2.
Kanske inte något vælljud, men jag spelar høgst.
nad 218 o cerwin wega 2x15 som va typ 1.40m höga hade jag när jag bodde hemma, mamma var inte alltid glad lo
Du har ju mer hemma ellerFet bas , 18"
Hifi intresset har hängt med några år nu, när jag flyttade för något år sen så beslutade jag mig för att sätta fokusen på ljudet och mysigheten i vardagsrummet.
Så här ser det ut när det är mörkt ute:
Bild på de "gömda" basarna:
Och lite elektronik:
Som musikfördelare så är det en Denon DVD-2930, Rega P1 och en Squeezebox Touch. Som försteg så använder jag en Denon AVR-2809 och slutsteg ett Anthem MCA-5 som driver basar och toppar.
Basarna heter Decisive Audio Rana 15 och topparna Ino Audio i28.
Kul med fler ino-ägare här
Har själv pi60 pch pX-2 som basmoduler.
Har inte känt något behova av att byta upp mig sen dom köptes för snart 10 år sedan.
Bara uppgraderat pi60 till senaste filter och element.
Kan du berätta mer om dina basmoduler?